FLEETNEWS #354

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΠΕΜΠΤΗ 13 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2025 #354 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΕΜΠΤΗ ● ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET Έρχεται το 2026 το νέο Toyota Hilux Σταύρος Λιάπης: Η Skoda είναι μια καινούργια μάρκα Επίσημο λανσάρισμα της ΝΙΟ στην Ελλάδα

13.11.25 #354 2 Η συζήτησή μας με τον Σταύρο Λιάπη, Head of Sales της Skoda στην Ελλάδα, ξεκινά αναπόφευκτα από τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της εταιρείας στην ευρωπαϊκή αγορά: «Η Skoda είναι η τρίτη σε πωλήσεις μάρκα στην Ευρώπη, με ένα εξαιρετικό μερίδιο 6,2% και πηγαίνει τόσο καλά, που ενδέχεται να περάσει και την Toyota και να βρεθεί στη δεύτερη θέση! Και είναι τρίτη γιατί είναι πολύ δυνατή στις εταιρικές πωλήσεις, καθώς έχει επιλογές για όλους τους χρήστες, που ξεκινούν από απλά “tool cars” και φτάνουν μέχρι το μεγάλο και πολυτελές plug in hybrid Skoda Kodiaq iV, με την ηλεκτρική αυτονομία των 120 χιλιομέτρων. Βλέπετε, το 66% των ευρωπαϊκών πωλήσεων είναι εταιρικές - με το ιδιωτικό leasing να περιλαμβάνεται σε αυτές». Το επόμενο λογικό ερώτημα έχει να κάνει με την Ελλάδα, όπου η Skoda έχει σαφώς μικρότερο μερίδιο (2,4%). «Ο καταναλωτής στην Ευρώπη εστιάζει στην ποιότητα, την αξιοπιστία και την τεχνολογία. Δευτερευόντως στο brand. Eνώ στην Ελλάδα συμβαίνει το αντίθετο. Βρισκόμαστε σε μια καινούργια φάση ανάπτυξης, ξεκινάμε με καινούργια ταυτότητα και τη νέα νέα σχεδιαστική γλώσσα modern solid που υιοθετείται στα μοντέλα Elroq και Enyaq και στις νέες μας εκθέσεις (νέα εταιρική ταυτότητα). Πελάτης μας δεν είναι πλέον αυτός που ζητούσε το φθηνό «ξαδελφάκι» του Volkswagen, αλλά διαμορφώνουμε ένα διαφορετικό πελατολόγιο, πιο μοντέρνο. Η μάρκα έχει μια καινούργια δυναμική και χτίζει μια νέα γκάμα μοντέλων που είναι πλούσια εξοπλισμένα και στα οποία ο κάτοχος/χρήστης δεν χρειάζεται να προσθέσει κάτι. Το β΄εξάμηνο του 2026 θα έρθει το τρίτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο μας Epiq, που θα είναι και πιο προσιτό, και έτσι η Skoda θα βρεθεί με τρία ηλεκτρικά μοντέλα. Παράλληλα, η εταιρεία θα συνεχίσει να παράγει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης -και diesel- μέχρι το 2030, καλύπτοντας τις απαιτήσεις διαφορετικών αγοραστών. Η μεγάλη είδηση όμως σχετικά με τα νέα μας μοντέλα είναι ότι θα έχουμε και υβριδικές εκδόσεις. Συγκεκριμένα, το 2027 θα έχουμε τις mild hybrid εκδόσεις των Fabia και Kamiq, ενώ στην γκάμα μας θα προστεθεί και η plug in hybrid έκδοση της Octavia. Υπάρχει επίσης πρόβλεψη και για πλήρως υβριδικά μοντέλα της Skoda (σ.σ. προφανώς θα δανείζονται το σύστημα κίνησης της πλήρως υβριδικής έκδοσης του καινούργιου VW T-ROC, που έχει ήδη ανακοινωθεί)». Νίκος Λουπάκης ΤΡΙΤΗ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η SKODA - ΕΠΑΝΕΚΚΙΝΗΣΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Σταύρος Λιάπης: Τώρα έχουμε μια καινούργια μάρκα! «Η απόδοση του BMW Group για το τρέχον έτος χαρακτηρίζεται από ισχυρή άνοδο των παγκόσμιων πωλήσεων, αυστηρή διαχείριση του κόστους και συνεπή στρατηγική κατεύθυνση», αναφέρει επίσημη ανακοίνωση του ομίλου. Σημειώθηκε ελαφρά αύξηση των παγκόσμιων πωλήσεων το πρώτο 9μηνο (Ευρώπη +8,6%, ΗΠΑ +9,5%) και μεγάλη άνοδος των BEV, που αντιπροσωπεύουν το 18,0% των πωλήσεων (συμπεριλαμβανομένων των PHEV: 26,2%), ενώ οι ελεύθερες ταμειακές ροές του Τομέα Αυτοκινήτου ανήλθαν σε 2,68 δισ. ευρώ στο ίδιο διάστημα. Με βάση αυτά τα αποτελέσματα, ο κατασκευαστής πολυτελών οχημάτων με έδρα το Μόναχο επιβεβαίωσε τους αναθεωρημένους οικονομικούς στόχους για το σύνολο του έτους, όπως είχαν ανακοινωθεί τον Οκτώβριο. Διαβάστε περισσότερα εδώ BMW GROUP: ΠΡΟΣ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΩΝ ΣΤΟΧΩΝ ΤΟΥ 2025 FLEET NEWS #354 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ [email protected] FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ [email protected] ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ [email protected] ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE ΑΦΜ 800497000 Δ.Ο.Υ. ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 [email protected] Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ. Σταύρος Λιάπης

13.11.25 #354 4 Κορυφώνεται και φέτος, για 19η χρονιά, η διαδικασία για την ανάδειξη του «Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026» για την Ελλάδα. Οι 27 δημοσιογράφοι - μέλη της κριτικής επιτροπής έχουν καταλήξει σε όλα τα νέα μοντέλα που έκαναν το εμπορικό τους ντεμπούτο εντός του 2025 και στο τέλος του 2024 και έχουν διατεθεί για οδήγηση από τις αντίστοιχες αντιπροσωπίες. Η μακρά λίστα περιλαμβάνει φέτος περισσότερα νέα μοντέλα από ποτέ. Συγκεκριμένα, 50 ολοκαίνουργια αυτοκίνητα έφτασαν στην ελληνική αγορά, όταν την ίδια εποχή πέρυσι (2024) ήταν 36, ενώ την προπερασμένη χρονιά (2023), μόλις 21. Χάρη στην αθρόα είσοδο νέων μαρκών από την Κίνα, μέσα σε δύο χρόνια υπερδιπλασιάστηκαν τα νέα αυτοκίνητα που λανσάρονται στη χώρα μας, επιτρέποντας στους υποψήφιους αγοραστές να επιλέγουν μέσα από ένα τεράστιο εύρος αυτό που ταιριάζει καλύτερα στις ανάγκες τους. Διαβάστε περισσότερα εδώ Η επίσημη παρουσίαση της NIO στην Ελλάδα, του premium brand ηλεκτρικών οχημάτων, το οποίο εισήλθε στην ελληνική αγορά μέσω του Ομίλου Μοτοδυναμική, πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 10 Νοεμβρίου 2025, στο Μουσείο Βορρέ, στην Παιανία. Την εκδήλωση χαιρέτισε ο πρόεδρος και CEO του Ομίλου Μοτοδυναμική, Πάρης Κυριακόπουλος, ο οποίος αναφέρθηκε στο όραμα και τις αξίες του ομίλου, καθώς και στη σπουδαιότητα ενσωμάτωσης της ΝΙΟ σε αυτόν. Όπως είπε, στον πυρήνα της, η NIO είναι μια εταιρεία καινοτομίας. Από την εναλλαγή μπαταριών και την αυτονομία, μέχρι την εξαιρετική οδηγική συμπεριφορά και την ασφάλεια, η NIO ηγείται ήδη σε τεχνολογίες που θα διαμορφώσουν το μέλλον της κινητικότητας. Η Σοφία Μητράκη, Head of NIO Greece, ανέπτυξε το όραμα και τη φιλοσοφία της NIO για την ελληνική αγορά, αναφερόμενη στα πρώτα μοντέλα που ήρθαν στην Ελλάδα -το EL6, το ET5 και το ET5 Touring- αλλά και το firefly. Η αρχική τιμή του μεγάλου SUV EL6 διαμορφώνεται στα 69.900 ευρώ. Το ΕΤ5 Sedan και Touring κοστίζει 61.900 και 66.900 ευρώ αντίστοιχα, ενώ το Firefly των 4 μέτρων, ξεκινά από 31.900 ευρώ. Διαβάστε περισσότερα εδώ Γιάννης Κανουπάκης ΕΠΙΣΗΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ H Μοτοδυναμική φέρνει τη NIO στην Ελλάδα «ΑΥΤΟΚΊΝΗΤΟ ΤΗΣ ΧΡΟΝΙΆΣ 2026» 50 νέα μοντέλα διεκδικούν τον τίτλο ■■uΣτη Μαδρίτη, στις 1718/11 θα πραγματοποιηθεί η δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Opel Mokka GSe. ■■uΤην Τρίτη 18/11 θα πραγματοποιηθεί στο Anassa City Events η δημοσιογραφική παρουσίαση του Leapmotor B10 στην Ελλάδα. ■■uΣτις 18 και 19 Νοεμβρίου στη Βαρκελώνη, η BYD παρουσιάζει το Atto 2 DMi. ■■uΣτη Λισαβόνα θα βρίσκονται στις 18-20/11 Έλληνες δημοσιογράφοι για την παρουσίαση του νέου Volkswagen T-ROC. ■■uΔημοσιογραφική παρουσίαση του νέου 100% ηλεκτρικού Mazda 6e διοργανώνει στις 20/11 η Mazda AutoOne στο Bungalow 7 στη Γλυφάδα. ■■uΣτις 20-21/11 στη Βαρκελώνη της Ισπανίας θα πραγματοποιηθεί η δημοσιογραφική παρουσίαση του εντελώς νέου Jeep Compass. ■■uΣτη Μάλαγα της Ισπανίας, στις 27 και 28 Νοεμβρίου, η Toyota θα παρουσιάσει το ανανεωμένο bZ4x. ■■uΣτις 4 και 5 Δεκεμβρίου στη Λισαβόνα θα πραγματοποιηθεί η δημοσιογραφική παρουσίαση του νέου Renault Clio (λανσάρισμα στην Ελλάδα τον Ιανουάριο). ■■uΣτις 15 Δεκεμβρίου θα πραγματοποιηθεί η ανάδειξη του Αυτοκινήτου της Χρονιάς 2026 για την Ελλάδα, σε ειδική εκδήλωση, στον ίδιο με πέρυσι χώρο, στο Eleon Loft, στον Βοτανικό. ■■uΣτις 15-16/12, στη Μάλαγα, θα πραγματοποιηθεί η δημοσιογραφική παρουσίαση της νέας BMW iX3. ΕΝΤΟΣ & ΕΚΤΟΣ

13.11.25 #354 6 Από τον Ιούλιο του 2025, τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΜΑ Α.Ε. ανέλαβε ο Γιώργος Μπουλούκος, σηματοδοτώντας μια νέα περίοδο για την εταιρεία, με έμφαση στην ευελιξία και στη σύγχρονη διοικητική προσέγγιση. Ο ίδιος επισημαίνει ότι η μετάβασή του από το περιβάλλον μιας πολυεθνικής στο εξωτερικό, σε μια ελληνική εταιρεία έχει προκλήσεις αλλά και μεγάλη ικανοποίηση, μέσα από τη διοίκηση ενός πιο ευέλικτου και ανθρώπινου οργανισμού, όπου οι αποφάσεις λαμβάνονται γρήγορα και υπάρχει άμεσο αποτέλεσμα στους ανθρώπους, συνεργάτες και καταναλωτές. Το όραμά του για την ΕΜΑ Α.Ε. είναι να αποτελεί σταθερά την ηγέτιδα δύναμη στην αγορά των επιβατικών και επαγγελματικών ελαστικών στην Ελλάδα, μέσα από μια φιλοσοφία που δίνει προτεραιότητα στη φροντίδα των ανθρώπων, των πελατών, των συνεργατών και των καταναλωτών. Παράλληλα, να λειτουργεί ως πρότυπο υπεύθυνης και ηθικής επιχειρηματικότητας, με σεβασμό στο περιβάλλον και ουσιαστική συνεισφορά στην κοινωνία. Νίκος Λουπάκης NEA ΕΠΟΧΗ ΗΓΕΣΙΑΣ ΣΤΗ EMA A.E. CEO ο Γιώργος Μπουλούκος ΔΥΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ WEBINARS ΑΠΟ ΤΟ FLEET EUROPE Το Fleet Europe παρουσιάζει δύο εξαιρετικά ενδιαφέροντα webinars που αναδεικνύουν τις τελευταίες καινοτομίες στη διαχείριση στόλων, την ψηφιακή μεταμόρφωση και τις «έξυπνες» πληρωμές. Στο πρώτο webinar -σήμερα 13/11/2025 2μμ CET (Ωρα Κεντρικής Ευρώπης)-, η Cubic³ παρουσιάζει πώς η τεχνολογία πληρωμών μέσα στο όχημα μεταμορφώνει τη διαχείριση στόλων, προσφέροντας πρακτικές λύσεις και νέα επίπεδα ελέγχου. Το δεύτερο webinar -19/11/2025 2μμ CET-, με την υποστήριξη της GreenRoad, εστιάζει στη δυναμική της Τεχνητής Νοημοσύνης (AI) στη σύγχρονη διαχείριση στόλων. Καθώς οι στόλοι μεγαλώνουν και η πολυπλοκότητα αυξάνεται, η ανάγκη για βελτίωση της ασφάλειας, της βιωσιμότητας και της αποδοτικότητας είναι πιο επιτακτική από ποτέ. Διαβάστε περισσότερα εδώ Γ. Μπουλούκος Με κοινό όραμα την ασφάλεια, τη βιωσιμότητα και την υπεύθυνη διασκέδαση, το Athens Bar Show και το Freenow by Lyft, Επίσημος Συνεργάτης Μετακίνησης της φετινής διοργάνωσης, ένωσαν δυνάμεις για να προωθήσουν το μήνυμα «Don’t Drink and Drive» και να εξασφαλίσουν ασφαλείς και άνετες μετακινήσεις για όλους τους επισκέπτες καθ’ όλην τη διάρκεια της έκθεσης και των παράλληλων εκδηλώσεων της Athens Bar Week. Στο πλαίσιο της συνεργασίας, το Freenow δημιούργησε ειδικά σημεία επιβίβασης και αποβίβασης στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων καθ’ όλην τη διάρκεια του Athens Bar Show, καθώς και στο International Closing Party. FREENOW: ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗ «H ολοκλήρωση της Περιφερειακής Αιγάλεω και οι τρεις νέοι ανισόπεδοι κόμβοι στον Σκαραμαγκά, το Σχιστό και τα Ναυπηγεία, σημαίνουν λιγότερη ταλαιπωρία, πιο γρήγορες διαδρομές και μεγαλύτερη ασφάλεια στο δρόμο για χιλιάδες ανθρώπους», δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρίστος Δήμας, κατά την προκήρυξη του διαγωνισμού του έργου κατασκευής των τριών κόμβων και της σύνδεσης της Δυτικής Περιφερειακής Λεωφόρου Αιγάλεω με την Εθνική Οδό Αθηνών - Κορίνθου. Με το έργο αυτό, προϋπολογισμού 70 εκατομμυρίων ευρώ, αναβαθμίζεται ριζικά ο συγκοινωνιακός χάρτης της Αττικής. Διαβάστε περισσότερα εδώ «ΑΝΑΣΑ» Ο ΤΡΙΠΛΟΣ ΚΟΜΒΟΣ ΣΚΑΡΑΜΑΓΚΑ

13.11.25 #354 8 Το ESG -ακρωνύμιο των λέξεων Environmental, Social and Governance (Περιβάλλον, Κοινωνία και Διακυβέρνηση)- είναι ο όρος που χρησιμοποιείται για μια ολιστική προσέγγιση στη βιωσιμότητα και την ηθική των επιχειρήσεων. Στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας, οι προσπάθειες ESG επικεντρώνονται στο να καταστήσουν την κινητικότητα πιο «πράσινη». Το βασικό ερώτημα, που τέθηκε σε πολλά πάνελ κατά τη δεύτερη ημέρα των πρόσφατων Fleet Europe Days στο Λουξεμβούργο, ήταν το εξής: Πώς συνδυάζεται αυτή η επιδίωξη με τη φιλοδοξία να πουληθούν περισσότερα αυτοκίνητα; Μία απάντηση είναι να δει κανείς τη βιωσιμότητα ως τα «λεμόνια» που χρειάζονται για να φτιαχτεί η «λεμονάδα» της επιχειρηματικής επιτυχίας. «Η βιωσιμότητα και η αποδοτικότητα είναι οι δύο όψεις του ίδιου νομίσματος», δήλωσε ο Carlos Lahoz (αντιπρόεδρος Πωλήσεων, και Εμπειρίας Ιδιοκτησίας της Kia Europe) σε μια συνεδρία που εξερευνούσε πώς μπορούν να συνδυαστούν αυτές οι δύο απαιτήσεις. Οι κατασκευαστές (OEMs) δεν βλέπουν τη στροφή προς ένα πιο βιώσιμο επιχειρηματικό μοντέλο ως απειλή αλλά ως ευκαιρία, όπως συμφώνησε και ο Lothar Schupet (CEO της Zeekr Europe, που ανήκει στον κινεζικό όμιλο Geely): «Η βιωσιμότητα είναι αναγκαιότητα, επομένως πρέπει να καινοτομήσουμε. Για αυτό φέτος όλες οι μάρκες του ομίλου Geely θα ενοποιηθούν». Διαβάστε περισσότερα εδώ FLEET EUROPE SUMMIT - ΒΙΩΣΙΜΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΟΤΗΤΑ ESG: Συνάδει με τους στόχους υψηλών πωλήσεων; WAYMO: ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΤΟ 2026 Τα αυτόνομα ταξί πρόκειται να εμφανιστούν στο Λονδίνο το επόμενο έτος, καθώς η Waymo, η αμερικανική πρωτοπόρος στις υπηρεσίες αυτόνομης μετακίνησης, ετοιμάζεται να εγκαινιάσει τη λειτουργία της στη βρετανική πρωτεύουσα. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συνεργάζεται με τοπικές και εθνικές αρχές για να εξασφαλίσει τις απαραίτητες άδειες λειτουργίας των ηλεκτρικών Jaguar iPACE οχημάτων της χωρίς οδηγό στο Λονδίνο - μία από τις πιο πολυσύχναστες και πολύπλοκες αστικές περιοχές στον κόσμο. Η Tekedra Mawakana, συν-διευθύνουσα σύμβουλος της Waymo, δήλωσε: «Η Waymo καθιστά τους δρόμους ασφαλέστερους και τις μετακινήσεις πιο προσβάσιμες όπου κι αν δραστηριοποιείται. Έχουμε αποδείξει ότι μπορούμε να επεκτείνουμε με υπευθυνότητα τις πλήρως αυτόνομες υπηρεσίες μετακίνησης και ανυπομονούμε να μεταφέρουμε τα οφέλη της τεχνολογίας μας στο Ηνωμένο Βασίλειο». Στις Ηνωμένες Πολιτείες, η Waymo έχει ήδη πραγματοποιήσει πάνω από 10 εκατομμύρια πληρωμένες διαδρομές και έχει διανύσει περισσότερα από 100 εκατομμύρια μίλια (160 εκατομμύρια χιλιόμετρα) σε πόλεις όπως το Σαν Φρανσίσκο, το Λος Άντζελες, το Φοίνιξ, η Ατλάντα και το Όστιν. Διαβάστε περισσότερα εδώ OCTO: ΝΕΟΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Η Octo Telematics ανακοίνωσε το διορισμό του Axel-Christoph Hinze στη θέση του περιφερειακού διευθυντή για την Κεντρική Ευρώπη. Θα είναι υπεύθυνος για την προώθηση της επιχειρηματικής ανάπτυξης στις αγορές της Γερμανίας, Αυστρίας, Ελβετίας, των χωρών της Benelux και της Ισπανίας. Ο κ. Hinze είναι διεθνές στέλεχος με πάνω από 30 χρόνια πείρας στους τομείς της πληροφορικής, του λογισμικού και των τηλεπικοινωνιών. Διαθέτει αποδεδειγμένη επιτυχία στην εμπορική μεταρρύθμιση και στην επίτευξη βιώσιμης ανάπτυξης σε διεθνείς οργανισμούς. Προτού ενταχθεί στην Octo, κατείχε ανώτερες διοικητικές θέσεις σε μεγάλες διεθνείς εταιρείες, μεταξύ των οποίων οι Orange Business Services και BT Global Services. Έχει διαχειριστεί επιχειρησιακούς προϋπολογισμούς (P&L) που ξεπερνούν τα 300 εκατομμύρια ευρώ και έχει ηγηθεί διεθνών ομάδων έως και 300 εργαζομένων. Είναι ειδικός στην επιχειρηματική ανάπτυξη, στις στρατηγικές πωλήσεις και στη δημιουργία συνεργατικών οικοσυστημάτων. Axel-Christoph Hinze

13.11.25 #354 9 Η Seat & Cupra ανακοίνωσε δύο εσωτερικές προαγωγές που ενισχύουν τη δέσμευσή της να διαμορφώσει το μέλλον και να προσφέρει κορυφαία εμπειρία στους πελάτες της. Ο Daniel Cortina ονομάστηκε γενικός γραμματέας και Διευθυντής Στρατηγικής των Seat & Cupra, όπου θα ηγηθεί της παγκόσμιας στρατηγικής, προετοιμάζοντας την εταιρεία να αξιοποιήσει μελλοντικές ευκαιρίες ανάπτυξης και να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και για τις δύο μάρκες. Η Arantxa Alonso αναλαμβάνει διευθύντρια Εταιρικής Ποιότητας, με ευθύνη το μετασχηματισμό της ποιότητας σε όλα τα επίπεδα των Seat & Cupra, εστιάζοντας στην ευθυγράμμιση της ποιότητας με την ικανοποίηση των πελατών, την κερδοφορία και τα πρότυπα του Ομίλου Volkswagen. Οι τοποθετήσεις αυτές γίνονται σε μια κρίσιμη στιγμή για τη Seat & Cupra, καθώς η εταιρεία επιταχύνει τον οδικό χάρτη της ηλεκτροκίνησης, αξιοποιώντας τη δυναμική των δύο εμπορικών σημάτων της. SEAT & CUPRA: ΙΣΧΥΡΟ ΔΙΔΥΜΟ MUSTANG MACH-E ΣΕ ΕΚΔΟΣΗ GT CALIFORNIA SPECIAL Η Ford παρουσιάζει τη νέα Mustang Mach-E GT California Special, συνδυάζοντας μια κλασική ειδική έκδοση της μάρκας με τη σύγχρονη καινοτομία στα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα. Πρόκειται για μια πρόταση που έρχεται να εισαγάγει στο νεότερο μέλος της οικογένειας Mustang στυλιστικές επεμβάσεις εμπνευσμένες από την αμερικανική κληρονομιά της εταιρείας. Τη δεκαετία του 1960, οι αντιπρόσωποι της αμερικανικής εταιρείας στην Καλιφόρνια των ΗΠΑ ήταν υπεύθυνοι για ένα μεγάλο μέρος των συνολικών πωλήσεων της Mustang - και έτσι ήθελαν η συμβολή τους στην επιτυχία του μοντέλου να τιμάται μέσα από ένα μοναδικό πακέτο. Έτσι, σε συνεργασία με τη Ford, το 1968 γεννήθηκε η πρώτη California Special, με τις αρχικές κόκκινες και μαύρες πινελιές να είναι αυτές που καθόρισαν το χαρακτήρα της για αρκετά χρόνια. Συνολικά, κατασκευάστηκαν λίγο περισσότερα από 4.000 αντίτυπα της California Special με βάση τη θρυλική Mustang. Η Mustang Mach-E ενσωματώνει τώρα παρόμοια σχεδιαστικά στοιχεία με τη σπορ δίθυρη Mustang. Ωστόσο, τα χαρακτηριστικά αυτά δεν είναι πανομοιότυπα. Διαβάστε περισσότερα εδώ Η Toyota παρουσιάζει τη νέα, ένατη γενιά του θρυλικού Hilux pickup. Το νέο μοντέλο είναι πλήρως εναρμονισμένο με την πολυτεχνολογική στρατηγική της Toyota, γνωστή ως Toyota Multi-Pathway, προσφέροντας στους πελάτες ποικίλες επιλογές συστημάτων κίνησης, ώστε να καλύπτουν με τον καλύτερο τρόπο τις ανάγκες τους και τις συνθήκες κάθε περιοχής. Πρόκειται για το πρώτο Hilux και σε έκδοση BEV. Το Hilux Hybrid 48V θα αποτελέσει την κύρια εμπορική έκδοση στη Δυτική Ευρώπη, ενώ οι εκδόσεις με κινητήρες diesel και βενζίνης προορίζονται για τις αγορές της Toyota στην Ανατολική Ευρώπη. Για την ελληνική αγορά, ειδικότερα, η άφιξη της Νέας Γενιάς Hilux με τις εκδόσεις 48V 2.8L Diesel αλλά και του αμιγώς ηλεκτρικού αναμένεται στο δ΄ τρίμηνο 2026. Παράλληλα, επιβεβαιώνεται η παραγωγή ενός Hilux κυψελών καυσίμου υδρογόνου, το οποίο αναμένεται να λανσαριστεί το 2028. Το αμάξωμα είναι αποκλειστικά Double Cab, ενώ το μοντέλο θα διαθέτει ηλεκτρικά υποβοηθούμενο σύστημα διεύθυνσης και τετρακίνηση σε όλες τις εκδόσεις. Έχει υιοθετηθεί η σχεδιαστική φιλοσοφία «Tough & Agile», με συνολική αναβάθμιση της αίσθησης ποιότητας, εμπνευσμένη από το νέο Land Cruiser. Η εταιρεία υπόσχεται πλήρως ψηφιακή εμπειρία χρήστη και εμπλουτισμένο πακέτο συστημάτων ενεργητικής ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού Toyota T-Mate. Διαβάστε περισσότερα εδώ Γιάννης Κανουπάκης Η TOYOTA ΑΠΟΚΑΛΥΨΕ ΤΗΝ 9η ΓΕΝΙΑ Το νέο Hilux είναι και EV! Ελλάδα: Φθινόπωρο του 2026 Daniel Cortina Arantxa Alonso

13.11.25 #354 10 ΙΛΟΝ ΜΑΣΚ: ΠΑΚΕΤΟ ΑΜΟΙΒΗΣ 1 ΤΡΙΣ. ΔΟΛΑΡΙΩΝ... Σε μια εποχή εκρηκτικής ανόδου των αμοιβών των διευθυνόντων συμβούλων, η συγκεκριμένη απόφαση είναι άνευ προηγουμένου. Η συμφωνία προορίζει τον Ίλον Μασκ να γίνει ο πρώτος τρισεκατομμυριούχος στον κόσμο. Οι μέτοχοι της Tesla ενέκριναν με συντριπτική πλειοψηφία ένα πακέτο αμοιβής ύψους 1 τρισεκατομμυρίου δολαρίων, με σκοπό να κρατήσουν τον Μασκ επικεφαλής της εταιρείας για την επόμενη δεκαετία, καθώς η αυτοκινητοβιομηχανία εισέρχεται σε μια νέα φάση, που καθορίζεται από τα στοιχήματα στην τεχνητή νοημοσύνη. Το μέτρο είχε συναντήσει πρωτοφανή δημόσια αντίσταση από επενδυτές, συμβούλους και ακτιβιστές, οι οποίοι υποστήριζαν ότι ήταν υπερβολικό ή αδικαιολόγητο, επικαλούμενοι τη δραστηριότητα του Μασκ εκτός Tesla -συμπεριλαμβανομένου του ρόλου του στην εποπτεία της αμερικανικής υπηρεσίας DOGE- που σε ορισμένες περιπτώσεις έβλαψε το εμπορικό σήμα. Ωστόσο, ο Μασκ ηγήθηκε ιστορικών επιτυχιών, μετατρέποντας την εταιρεία στην πιο πολύτιμη αυτοκινητοβιομηχανία του κόσμου και καθιστώντας τον τον πλουσιότερο άνθρωπο στη Γη. ΠΡΩΤΑΠΡΙΛΙΑ ΤΟ «ΙΠΤΑΜΕΝΟ» ROADSTER; Ο διευθύνων σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ, ανέβαλε τις ημερομηνίες για την επίδειξη της επόμενης γενιάς του Tesla Roadster, ενός οχήματος που, όπως έχει δηλώσει, θα μπορεί να «πετάει» και ίσως να μην είναι καν αυτοκίνητο με τη συμβατική έννοια. Η Tesla προκαλεί εδώ και χρόνια το κοινό με την υπόσχεση ενός μελλοντικού, υπερ-αποδοτικού σπορ μοντέλου. Το νέο Roadster παρουσιάστηκε αρχικά το 2017, με προγραμματισμένη κυκλοφορία το 2020, όμως η παραγωγή του έχει αναβληθεί επανειλημμένα - και τώρα έρχεται μία ακόμη καθυστέρηση. Στην τελευταία γενική συνέλευση των μετόχων της Tesla, ο Μασκ ρωτήθηκε για την πορεία του έργου. «Στην πραγματικότητα, στοχεύουμε προσωρινά στην 1η Απριλίου - γι’ αυτό που πιστεύω ότι θα είναι η πιο συναρπαστική επίδειξη προϊόντος, είτε λειτουργήσει είτε όχι. Και η παραγωγή πιθανότατα θα ξεκινήσει 12-18 μήνες μετά. Νομίζω περίπου ένα χρόνο αργότερα», ανέφερε ο Μασκ. Οι τιμές των νέων μοντέλων έχουν αυξηθεί πιο γρήγορα από τους μισθούς τα τελευταία χρόνια στη Γερμανία, προσθέτοντας ένα ακόμη βάρος στις γενικότερες αυξήσεις του κόστους ζωής - από τη στέγαση έως τα τρόφιμα και την ενέργεια. Ο συνδυασμός αυτός έχει περιορίσει την αγοραστική δύναμη και έχει καταστήσει τα καινούργια αυτοκίνητα απρόσιτα για την εργατική τάξη. Η κατάσταση έχει επιδεινωθεί με την εισαγωγή αυστηρότερων κανονισμών για τις αυτοκινητοβιομηχανίες τα τελευταία χρόνια· σύμφωνα με υπολογισμούς του Bloomberg, ένα καινούργιο αυτοκίνητο κοστίζει πλέον το ισοδύναμο 43 εβδομάδων μισθών για έναν μέσο Γερμανό, έναντι 32 εβδομάδων το 1995. Οι πωλήσεις νέων αυτοκινήτων στη μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης παραμένουν κάτω από τα προ πανδημίας επίπεδα, ενώ τα ηλεκτρικά μοντέλα -που αποτελούν κεντρικό στοιχείο της κλιματικής στρατηγικής της Ε.Ε.- αποδεικνύονται υπερβολικά ακριβά για τους περισσότερους αγοραστές. Καθώς οι αυτοκινητοβιομηχανίες αποσύρονται από την κατηγορία των οικονομικών μοντέλων, η τάση αυτή εντείνει το αίσθημα αποκλεισμού των εργατικών οικογενειών, σηματοδοτώντας μια ρήξη με την εποχή όπου το Volkswagen, «το αυτοκίνητο του λαού», αποτελούσε πηγή εθνικής υπερηφάνειας. Η συρρίκνωση της αγοραστικής δύναμης έχει συμβάλει στην εξαφάνιση των οικονομικών μοντέλων σε όλη την Ευρώπη. Η ζήτηση έχει μετατοπιστεί στα μεταχειρισμένα, αλλά κι εκεί οι τιμές έχουν εκτοξευθεί - αυξήθηκαν κατά 88% στη Γερμανία την τελευταία δεκαετία. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΣΤΑ ΥΨΗ ΚΑΙ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΩΝ Γερμανία: Απρόσιτα για πολλούς τα νέα αυτοκίνητα Ίλον Μασκ

13.11.25 #354 11 Το μήνα που πέρασε πραγματοποιήθηκε με επιτυχία το Omoda & Jaecoo International User Summit 2025, μια εκδήλωση που έφερε κοντά χρήστες, media και συνεργάτες από σχεδόν 100 χώρες, γιορτάζοντας τις πιο πρόσφατες επιτυχίες των δύο μαρκών στην έξυπνη κινητικότητα, την πράσινη τεχνολογία και την κοινωνική ευθύνη. Κυριάρχησε, μεταξύ άλλων, η παγκόσμια πρεμιέρα του Omoda 4. Σχεδιασμένο για τη νέα γενιά χρηστών σε όλο τον κόσμο, το Omoda 4 υιοθετεί τη ζωντανή, νεανική, σύγχρονη φιλοσοφία σχεδιασμού Cyber Mecha, παρουσιάζοντας ένα φουτουριστικό εξωτερικό εμπνευσμένο από μηχανές. Από τα έντονα μπροστινά φώτα και τις αιχμηρές ακμές του αμαξώματος, μέχρι τον λεπτομερή σχεδιασμό του πίσω μέρους, κάθε στοιχείο αποτυπώνει το βασικό πνεύμα του Cyber ​Mecha crossover SUV. Στην εκδήλωση υπήρξε και μία μοναδική εμπειρία δοκιμής στο Intelligent Hybrid Co-Creation Camp, με test drives μοντέλων που αναμένεται να έρθουν στην Ελλάδα, Omoda 7, το νέο υβριδικό Omoda 5 SHS-H, το Jaecoo 5 EV. Στο Summit, ο μητρικός όμιλος της Omoda & Jaecoo ανακοίνωσε, εξάλλου, την ανανέωση της τριετούς στρατηγικής συνεργασίας του με τη Unicef παγκοσμίως, προσφέροντας 6 εκατομμύρια δολάρια για τη στήριξη της εκπαίδευσης σε μη προνομιούχες περιοχές. Διαβάστε περισσότερα εδώ OMODA & JAECOO INTERNATIONAL USER SUMMIT 2025 Έξυπνη κινητικότητα σε όλα τα επίπεδα AKIO TOYODA: Η CENTURY ΚΑΙ ΤΑ 100 ΕΠΟΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ Στο Japan Mobility Show 2025, ο πρόεδρος της Toyota Motor Corporation, Akio Toyoda, παρουσίασε ένα όραμα που ξεπερνά τα όρια της αυτοκίνησης. Με αφορμή την αναγέννηση της μάρκας Century, ο Toyoda μίλησε για το πώς η Ιαπωνία μπορεί να διαμορφώσει τα επόμενα 100 χρόνια μέσα από τη δημιουργικότητα, τη δεξιοτεχνία και την ειρήνη. Η Century, όπως εξήγησε, δεν είναι απλώς ένα αυτοκίνητο. Είναι ένα σύμβολο πολιτισμού, παράδοσης και τεχνολογικής αρμονίας. Από το έμβλημα του φοίνικα που συμβολίζει την ειρήνη, έως τη χειροποίητη λεπτομέρεια Nishijin-ori και τα μεταλλικά μοτίβα Edo, κάθε στοιχείο της εκφράζει το πνεύμα του ιαπωνικού monozukuri - της τέχνης του να δημιουργείς με ψυχή. «Η Century είναι μια συγκινητική επιθυμία για παγκόσμια ειρήνη και μια προσπάθεια να διαμορφώσουμε τα επόμενα 100 χρόνια από την Ιαπωνία», δήλωσε χαρακτηριστικά. Ο Toyoda ανέτρεξε στην ιστορία της Toyota, συνδέοντας το παρόν με το όραμα του ιδρυτή Kiichiro Toyoda - ότι η αυτοκινητοβιομηχανία της Ιαπωνίας θα έπρεπε να αναπτυχθεί με ιαπωνικές ιδέες και δεξιότητες, όχι με μίμηση της Δύσης. Αναφέρθηκε επίσης στη «χαμένη τριακονταετία» της χώρας, υπογραμμίζοντας πως, παρά τις δυσκολίες, η Ιαπωνία διατηρεί ανεκτίμητα πλεονεκτήματα: την τεχνική της τελειότητα, την αισθητική της ευαισθησία και έναν πολιτισμό που εξακολουθεί να συναρπάζει τον κόσμο. Παράλληλα, ο Toyoda επανέλαβε τη δέσμευσή του στη «στρατηγική πολλαπλών δρόμων» για μηδενικές εκπομπές CO2. Διαβάστε περισσότερα εδώ Νίκος Λουπάκης Μετά την τελευταία προεπισκόπηση του εξωτερικού σχεδιασμού του Polygon, η Peugeot ανακοίνωσε την είσοδό της στο σύμπαν του Fortnite. Σε συνεργασία με την Gameloft, ηγέτη στην ανάπτυξη και διάθεση πολυπλατφορμικών videogames, η Peugeot προσφέρει σε όλους τους φίλους της μάρκας και στους gamers, την ευκαιρία να ανακαλύψουν τα βασικά χαρακτηριστικά του Peugeot Polygon Concept. Ανοίξτε το Fortnite και επιλέξτε την καρτέλα «Discover» από το κύριο μενού. Εισαγάγετε τον κωδικό νησιού: [4592-5340-1652]. Το Fortnite αποτελεί ένα από τα πιο ισχυρά διαδικτυακά παιχνίδια. Ακριβώς όπως το Peugeot Polygon Concept, έτσι και το Peugeot Island στο Fortnite προσφέρει μια καθηλωτική και καινοτόμο εμπειρία, για τους φίλους της μάρκας και τους gamers. Η Peugeot συνεχίζει την εξερεύνηση νέων ομάδων κοινού, ενισχύοντας την παρουσία της στον κόσμο του gaming, μέσα από έναν νέο διασκεδαστικό τρόπο να ανακαλύψει κανείς σε προεπισκόπηση το νέο της concept car. PEUGEOT: ΣΤΟ ΣΥΜΠΑΝ ΤΟΥ FORTNITE

FLEETReView 12 13.11.25 #354 ευρύχωρα plug in hybrid C-SUV χωρίς εταιρικό φόρο Πλήρως εξοπλισμένα και ευρύχωρα, δίνουν τη δυνατότητα μείωσης των επισκέψεων στο βενζινάδικο χωρίς παραχωρήσεις στον τομέα των επιδόσεων και είναι ικανά να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες μετακίνησης. 4 Hyundai Tucson PHEV Peugeot 3008 PHEV H Plug-in Hybrid έκδοση (PHEV) του νέου 3008 αποτελεί σαφώς μία premium επιλογή λόγω της υψηλής τεχνολογίας, της πολυτελούς σχεδίασης (όπως το Panoramic i-Cockpit), της αποδοτικής λειτουργίας και του πλούσιου εξοπλισμού ασφαλείας και άνεσης που προσφέρει. Το υβριδικό σύστημα 2ης γενιάς στην αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία του εξασφαλίζει κάλυψη έως και 87 χιλιομέτρων (WLTP), ενώ οι συνδυασμένες εκπομπές CO2 είναι μόλις 21 g/km. Η ταχεία φόρτιση επιτυγχάνεται σε 2h55΄. Η εγγύηση για το Peugeot 3008 Plug-in Hybrid είναι 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για την μπαταρία. Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598 Turbo Ισχύς 195 ps Κατανάλωση 0,9 lit./100 km (συνδ. WLTP) Ηλεκτρική αυτονομία 87 km (συνδ. WLTP) 0-100 km/h 7,8’’ ΜxΠxΥ 4.540 x 1.900 x 1.640 mm Πορτμπαγκάζ 520 λίτρα Τιμή 46.900 €* (ΛΤΠΦ: 38.407,82 €) *Τιμή βασικής έκδοσης με ΦΠΑ Στην γκάμα της τέταρτης γενιάς του Hyundai Tucson, το οποίο προσφέρεται με ανανεωμένο εξωτερικό και εσωτερικό σχεδιασμό, αλλά και προηγμένα χαρακτηριστικά τεχνολογίας, συνδεσιμότητας και ασφάλειας, κορυφαία έκδοση είναι η plug-in υβριδική (2κίνητη ή 4κίνητη). Διαθέτει κινητήρα βενζίνης 1.6 T-GDI 4-κύλινδρο, με ισχύ 252 PS, ροπή 367 Nm (συνδυαστική), ενώ για τη μετάδοση φροντίζει ένα 6τάχυτο αυτόματο κιβώτιο. Ο ηλεκτροκινητήρας μόνος του αποδίδει 98 ίππους με μπαταρία χωρητικότητας 13,8 kWh. Η μέγιστη ταχύτητα φθάνει τα 186 km/h. Η Hyundai προσφέρει την πενταετή εγγύηση απεριόριστων χιλιομέτρων. Κυβισμός (κ.εκ.) 1.598 Turbo Ισχύς 252 ps Κατανάλωση 1,1 lit./100 km (συνδ. WLTP) Ηλεκτρική αυτονομία 66-71 km (συνδ. WLTP) 0-100 km/h 7,9’’ ΜxΠxΥ 4.510 x 1.860 x 1.650 mm Πορτμπαγκάζ 558 λίτρα Τιμή 40.290 €* (ΛΤΠΦ: 34.892 €) *Τιμή βασικής έκδοσης με ΦΠΑ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ LEASING ΜΙΣΘΩΜΑ ΓΙΑ 48 ΜΗΝΕΣ Hertz 409 € με προκ. 8.800 € I 20.000 χλμ./έτος (Plug-in 1.6T 252 ps 6AT 4WD DISTINCTIVE) ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ LEASING ΜΙΣΘΩΜΑ ΓΙΑ 48 ΜΗΝΕΣ Executive Lease 642 € με προκ. 7.575 € I 20.000 χλμ./έτος (1.6 16v PHEV GT e-DCS7-5d-194hp-Hybrid)

13 FLEETReView 13.11.25 #354 ευρύχωρα plug in hybrid C-SUV χωρίς εταιρικό φόρο Πλήρως εξοπλισμένα και ευρύχωρα, δίνουν τη δυνατότητα μείωσης των επισκέψεων στο βενζινάδικο χωρίς παραχωρήσεις στον τομέα των επιδόσεων και είναι ικανά να καλύψουν πολλαπλές ανάγκες μετακίνησης. 4 Το Volkswagen Tiguan eHybrid επιτυγχάνει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 118 km και έως 146 km σε αστικό κύκλο, νέα λειτουργία ταχείας φόρτισης DC έως 40kW για φόρτιση της μπαταρίας σε μόλις 26 λεπτά και AC φόρτιση έως 11 kW για φόρτιση της μπαταρίας σε 2 ώρες & 30 λεπτά από το 0 στο 100%. Δύο είναι οι παραλλαγές κινητήρων: 150 kW (204 PS) ή 200 kW (272 PS) μέγιστη ισχύ συστήματος. Σε κάθε περίπτωση η κατανάλωση καυσίμου είναι πολύ χαμηλή. Φυσικά, μηδενικός είναι ο φόρος εταιρικής χρήσης. Tο Tiguan είναι επίσης διαθέσιμο σε mild hybrid εκδόσεις βενζίνης, δύο λίτρων diesel, καθώς και με τετρακίνηση. Κυβισμός (κ.εκ.) 1.498 Ισχύς 204-272 ps Κατανάλωση 0,4 lit./100 km Hλεκτρική αυτονομία 118 km (συνδ. WLTP) 0-100 km/h 7,9 ’’ ΜxΠxΥ 4.540 x 1.840 x 1.660 mm Πορτμπαγκάζ 490 λίτρα Τιμή 43.780 €* (ΛΤΠΦ: 38.469 €) *Τιμή βασικής έκδοσης με ΦΠΑ Volkswagen Tiguan eHybrid Στο Jeep Compass 4Xe η τεχνολογία Plug-in Hybrid συνδυάζει, έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα για να αποδώσει έως και 240 ίππους, ικανότητα off-road και 4κίνηση μέσω ειδικών προγραμμάτων Selec-Terrain. Διαθέτει δυνατότητα αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης για έως και 56 km. Το Jeep Compass 4Xe είναι εξοπλισμένο με ζάντες αλουμινίου 19'' & ψηφιακό συνδυασμό TFT 10,25'' με οθόνη αφής 10,1''. Συνοδεύεται από 4ετή εργοστασιακή εγγύηση για τα μηχανικά μέρη και 8ετή εγγύηση για την μπαταρία του υβριδικού συστήματος, έως 160.000 χλμ. Επιπλέον, περιλαμβάνει και 4ετή οδική βοήθεια. Κυβισμός (κ.εκ.) 1.332 Turbo Ισχύς 240 ps Κατανάλωση 1,7- 2,0 lit./100 km (συνδ. WLTP) Ηλεκτρική αυτονομία 56 km (συνδ. WLTP) 0-100 km/h 7,04’’ ΜxΠxΥ 4.390 x 1.870 x 1.650 mm Πορτμπαγκάζ 420 λίτρα Τιμή 37.500 €* (ΛΤΠΦ: 39.806 €) *Τιμή βασικής έκδοσης με ΦΠΑ και προωθητική ενέργεια λιανικής 7.600€ Jeep Compass 4Xe ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ LEASING ΜΙΣΘΩΜΑ ΓΙΑ 48 ΜΗΝΕΣ Ayvens 312 € με προκ. 12.500 € I 20.000 χλμ./ έτος (1.5 eHybrid 204ps DSG R-Line) ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΚΟΣΤΟΣ LEASING ΜΙΣΘΩΜΑ ΓΙΑ 48 ΜΗΝΕΣ Ayvens 432 € με προκ. 8.400 € I 20.000 χλμ./έτος (1.3 PHEV 240hp Business 4Xe)

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=