FLEETNEWS #353

10.11.25 #353 12 ΤΟ PEUGEOT POLYGON CONCEPT Μετά την αποκάλυψη του ονόματος τον Σεπτέμβριο, η Peugeot συνεχίζει με τη δημοσίευση της πρώτης εξωτερικής εικόνας του νέου της concept car, που εκφράζει τη μελλοντική, «αιλουροειδή» σχεδιαστική της ταυτότητα και αποτυπώνει το όραμά της για το αύριο. Με πρωτοποριακή σχεδίαση εσωτερικού χώρου και το επαναστατικό σύστημα ελέγχου Hypersquare Steering Control με τεχνολογία Steer-by-Wire. Ανακαλύψτε το ολοκαίνουργιο Peugeot Polygon Concept σε όλο του το μεγαλείο, στην επίσημη παρουσίαση στο κανάλι της Peugeot στο YouTube, στις 12 Νοεμβρίου και ώρα 13:00 μ.μ. Πριν από τη συγκεκριμένη ημερομηνία, η εταιρεία καλεί το κοινό να εξερευνήσει το Peugeot Polygon City, ένα νησί που δημιουργήθηκε από την Gameloft, ηγέτη στην ανάπτυξη και έκδοση πολυπλατφορμικών παιχνιδιών, σε στενή συνεργασία με την ομάδα σχεδίασης της Peugeot - μέσα στο Fortnite, στην Peugeot Polygon City. Τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα (LCVs) είναι ζωτικής σημασίας για την ευρωπαϊκή οικονομία, καθώς υποστηρίζουν τα δίκτυα «τελευταίου μιλίου», τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις (ΜΜΕ) και κρίσιμες δημόσιες υπηρεσίες. Παρά τη σημασία τους, ο εξηλεκτρισμός των βαν παρουσιάζει σημαντική καθυστέρηση σε σχέση με τη συνολική πρόοδο, όπως διαπιστώνει η Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA). Συγκεκριμένα, καταγράφεται ότι αν και τα πλήρως ηλεκτρικά βαν (BEVs) έφτασαν μερίδιο αγοράς 9,5% στο πρώτο εξάμηνο του 2025, το ποσοστό αυτό παραμένει πολύ χαμηλότερο από το 15-20% που απαιτείται για την επίτευξη του στόχου μείωσης των εκπομπών CO2 για το 2025, και ακόμη πιο μακριά από τη μείωση κατά 50% που προβλέπεται έως το 2030. Οι ιδιαίτερες επιχειρησιακές απαιτήσεις των βαν -όπως η 24ωρη διαθεσιμότητα, οι περιορισμοί ωφέλιμου φορτίου και η ποικιλία διαμορφώσεων- καθιστούν τη μετάβασή τους σε τεχνολογίες μηδενικών εκπομπών ιδιαίτερα δύσκολη. Για την επιτάχυνση της μετάβασης απαιτείται ένα στοχευμένο ρυθμιστικό και πολιτικό πλαίσιο. Χωρίς άμεση δράση, η σημερινή πορεία εγκυμονεί τον κίνδυνο μη συμμόρφωσης με τους ευρωπαϊκούς κλιματικούς στόχους και υπονόμευσης της ανταγωνιστικότητας των ευρωπαϊκών επιχειρήσεων. Μια ισορροπημένη προσέγγιση που θα συνδυάζει τον εξηλεκτρισμό, τα ανανεώσιμα καύσιμα και τη ρυθμιστική ευελιξία είναι απαραίτητη, ώστε η ενεργειακή μετάβαση του τομέα των LCV να είναι βιώσιμη και οικονομικά αποδοτική. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΕΣΕΩΝ ΤΗΣ ACEA Ευρώπη: Επιτάχυνση του εξηλεκτρισμού των LCV ΟΙ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΕΠΙΣΚΕΥΑΖΟΝΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ... Αν το μέλλον ανήκει στα ηλεκτρικά οχήματα (EVs), τότε το κλειδί αυτού του μέλλοντος είναι οι μπαταρίες τους. Τρεις παρουσιάσεις στο Remarketing Summit, στο πλαίσιο των Fleet Europe Days στο Λουξεμβούργο, φώτισαν κρίσιμες πτυχές του μέλλοντος των μπαταριών EV. Βασικά συμπεράσματα: η τεχνολογία θα αλλάξει ριζικά, αλλά οι τιμές μάλλον δεν θα πέσουν άλλο. Η «νοημοσύνη» της μπαταρίας θα καθορίζει το πότε πρέπει να γίνει η επαναπώληση του EV. Και η επισκευή μπαταριών αποτελεί ένα κερδοφόρο επιχειρηματικό μοντέλο - εφόσον οι κατασκευαστές (OEMs) το επιτρέψουν. «Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα (BEVs) είναι τα οχήματα του μέλλοντος, και από την άποψη του remarketing», εξήγησε ο κ. Chelu, διευθυντής Συμβουλευτικών Υπηρεσιών στη Frost & Sullivan. Αλλά ποιοι τύποι μπαταριών θα τροφοδοτούν αυτά τα BEVs; Ενδεικτικά, η παρουσίασή του είχε τίτλο «Πέρα από το Λίθιο». Ο Chelu παρουσίασε ποιες χημικές συνθέσεις θα τροφοδοτούν ποια οχήματα και πότε - και τι σημαίνει αυτό για την αγορά επαναπώλησης. Διαβάστε περισσότερα εδώ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=