FLEETNEWS #351

03.11.25 #351 2 Κοιτάζοντας τα στοιχεία των ταξινομήσεων καινούργιων αυτοκινήτων που δίνει στη δημοσιότητα ο ΣΕΕΑ, δεν δυσκολεύεται κανείς να εντοπίσει την εντυπωσιακή άνοδο που είχαν μέσα στο 2025 δυο μάρκες: η Renault και Dacia. Ο Στήβεν Σίρτης, CEO της νέας επίσημης αντιπροσωπείας, Grand Automotive Hellas, μας εξηγεί: «Αναλαμβάνοντας την εταιρεία έπρεπε να εντοπίσουμε τα ισχυρά και τα αδύνατα σημεία που έχουν οι δύο μάρκες: Η Renault έχει ένα δυνατό όνομα, είναι αναγνωρίσιμη και πλέον διαθέτει ένα αξιόλογο δίκτυο επίσημων εμπόρων, πλαισιωμένο από μία ισχυρή εισαγωγική εταιρεία, η οποία έχει την στρατηγική βούληση να επενδύσει συστηματικά και να αναπτύξει την παρουσία της μάρκας στην Ελλάδα. Παραδόξως ο κόσμος δεν γνώριζε τα προϊόντα και την τεχνολογία της Renault έως τώρα. Υπήρχε έλλειμμα στην επικοινωνία μας. Τα μοντέλα μας δεν ήταν τοποθετημένα τιμολογιακά σωστά». Και αναλύοντας τη στρατηγική της εταιρείας ο κ. Σίρτης συνεχίζει: «Στόχος μας ήταν να τοποθετήσουμε τα μοντέλα μας σωστά στην αγορά τόσο τιμολογιακά όσο και επικοινωνιακά. Έτσι τον περασμένο Απρίλιο άλλαξε ο τιμοκατάλογός μας. Κάθε μοντέλο έπρεπε να τοποθετηθεί στην σωστή θέση, στην καρδιά θα λέγαμε της αντίστοιχης κατηγορίας. Όμως, δεν «είναι τα πάντα η τιμή». Έπρεπε να υποστηρίξουμε αυτή την αλλαγή με μία έντονη εξωστρέφεια και να αποκαταστήσουμε την επικοινωνία μας με το κοινό, τους συνεργάτες μας και φυσικά, τους δημοσιογράφους, προκειμένου όλοι να μας ξανα-γνωρίσουν επί της ουσίας. Αξιοποιήσαμε για το σκοπό αυτό τα νέα μας μοντέλα, με αιχμή του δόρατος το ανανεωμένο Austral και το εντελώς νέο Rafale, ενώ τον Ιανουάριο θα λανσάρουμε το καινούργιο Clio». Αναφερόμενος δε στην πρόοδο που σημείωσαν οι δύο εταιρείες, Renault & Dacia, ο κ. Σίρτης θα μας πει: «Πριν από έναν χρόνο, το μερίδιο αγοράς των δύο μαρκών μας ανερχόταν περίπου στο 4%. Τους τελευταίους μήνες, έχουμε αγγίξει περίπου το επίπεδο του 10%. Πρόκειται για μία εντυπωσιακή διαφορά. Ομολογουμένως, δεν περίμενα τόσο γρήγορα και τέτοια ανάκαμψη, αλλά αυτό καταδεικνύει σαφώς την διαφαινόμενη προοπτική των δύο μαρκών μας. Επιπλέον δημιουργεί μία αίσθηση δυναμισμού που επηρεάζει καθοριστικά την ψυχολογία: των εργαζομένων στην εταιρεία μας, του δικτύου των συνεργατών μας και φυσικά την δική μου». Νίκος Λουπάκης ΝΕΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗ RENAULT ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΤΟ 2025 Στήβεν Σίρτης: Δεν περίμενα τόσο γρήγορα τέτοια ανάκαμψη Καθήκοντα Product Strategy Lead ανέλαβε πρόσφατα στην Kosmocar η Ελεάννα Βήττα, γνωστό στέλεχος της αγοράς αυτοκινήτου και με μακρά θητεία στην Inchcape, έχοντας διατελέσει για περισσότερο από δέκα χρόνια Marketing Manager της Toyota Hellas και για δυόμισι ακόμα χρόνια Director, CE Regional Planning, Pricing,Olympics & Marketing Balkans της Inchcape. Στην καινούργια της θέση θα έχει υπό την επίβλεψή της τους product managers των εταιρειών αυτοκινήτου του ομίλου και άμεση συνεργασία με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Komsocar, Άρη Αραβανή, με τον οποίο έχει συνεργαστεί για πολλά χρόνια στο παρελθόν. ΕΠΙΣΗΜΑ ΣΤΗΝ KOSMOCAR H ΕΛΕΑΝΝΑ ΒΗΤΤΑ FLEET NEWS #351 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ [email protected] FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ [email protected] ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ [email protected] ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ [email protected] ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE ΑΦΜ 800497000 Δ.Ο.Υ. ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 [email protected] ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 [email protected] Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ. Ελεάννα Βήττα Στήβεν Σίρτης

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=