FLEETNEWS #350

30.10.25 #350 4 Ο WOLFGANG WÜRTH ΣΤΗ HYUNDAI Η Hyundai Motor Europe ανακοίνωσε ότι ο Wolfgang Würth ανέλαβε στις αρχές Οκτωβρίου 2025 τη θέση του διευθυντή Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας. O κ. Würth θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη και την εκτέλεση μιας ολοκληρωμένης στρατηγικής της Hyundai, που θα αφορά στις Δημόσιες Σχέσεις, στην επικοινωνία των προϊόντων και στην εταιρική επικοινωνία της μάρκας στην Ευρώπη. Ως μέλος της ηγετικής ομάδας της Hyundai Motor Europe, ο κ. Würth θα ηγείται της ομάδας Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας και θα αναφέρεται απευθείας στον Xavier Martinet, President & CEO της Hyundai Motor Europe. Ο κ. Würth φέρει πάνω από δύο δεκαετίες πείρας στο Marketing και την Επικοινωνία στην αυτοκινητοβιομηχανία, κατέχοντας ανώτερους ρόλους με περιφερειακές και διεθνείς αρμοδιότητες σε οργανισμούς όπως η Mercedes-Benz AG και, πιο πρόσφατα, η smart Europe GmbH. Είναι κάτοχος Executive MBA από το Πανεπιστήμιο του St. Gallen και το ETH Zurich. Δεν είναι τα πάντα στην αγορά του αυτοκινήτου υπόθεση της τιμής. Μετράνε και άλλα πράγματα, από τα οποία κάποιες φορές προκύπτουν απροσδόκητα θετικά αποτελέσματα, όπως εύστοχα επισημαίνει ο Αντώνης Αδάναλης, επικεφαλής της μάρκας MINI στην Ελλάδα: «Η ΜΙΝΙ εδώ και 66 χρόνια επιδεικνύει κάτι μοναδικό τόσο σχεδιαστικά, όσο και οδηγικά. Από το πρώτο ΜΙΝΙ, μέχρι τις σημερινές σύγχρονες εκδοχές των μοντέλων, το συναίσθημα είναι κυρίαρχο, όσον αφορά στο χαρακτήρα των αυτοκινήτων της μάρκας. Με τη σχεδίαση να παραμένει εμβληματικά ξεχωριστή, αλλά ταυτόχρονα να καταφέρνει να δημιουργεί νέες τάσεις ισορροπώντας ανάμεσα στην παράδοση και τη σύγχρονη αισθητική, τα μοντέλα της ΜΙΝΙ “ξυπνούν” το συναίσθημα με την πρώτη ματιά και ολοκληρώνουν μια μοναδική εμπειρία μόλις κάποιος βρεθεί πίσω από το τιμόνι τους. Και το γεγονός αυτό είναι ένα από τα συστατικά της επιτυχίας της μάρκας και στην ελληνική αγορά». Στο σημείο αυτό οφείλουμε να σημειώσουμε ότι στην Ελλάδα η θρυλική αυτή μάρκα έχει καταφέρει κάτι μοναδικό: να έχει το παγκοσμίως υψηλότερο μερίδιο στην premium κατηγορία! Ο κ. Αδάναλης, λοιπόν, θέτει το λογικό ερώτημα: «Είναι οι ελληνικές “ρίζες” του σερ Άλεκ Ισιγόνη που συνδέουν τους Έλληνες με τη μάρκα; Είναι το συναίσθημα που υπάρχει σε κάθε μοντέλο ΜΙΝΙ; Είναι η σωστή τοποθέτηση των μοντέλων στην ελληνική αγορά;», για να απαντήσει ευθύς αμέσως: «Είναι όλα αυτά μαζί, θα πω, που κάνουν τη ΜΙΝΙ στην Ελλάδα τόσο πετυχημένη. Γιατί δεν αρκεί να “πατάς” μόνο σε μια ένδοξη παράδοση, δεν αρκεί να έχεις μόνο μια σωστή εμπορική πολιτική, δεν μπορείς να έχεις μόνο ένα τεχνολογικά προηγμένο προϊόν. Πρέπει να καταφέρνεις να δημιουργείς συναισθήματα. Ειδικά σήμερα, όπου η “μάχη” μεταξύ συναισθηματικής και ορθολογικής επιλογής, είναι ίσως πιο έντονη από ποτέ». Και ολοκληρώνοντας ο Αντώνης Αδάναλης θα μας πει ότι: «Το κοινό της ΜΙΝΙ βγαίνει κερδισμένο από τη μάχη αυτή, γιατί μπορεί να τα έχει όλα: μοναδική αισθητική, τεχνολογική υπεροχή, value for money και φυσικά το αναλλοίωτο “go-kart feeling” που απλόχερα προσφέρει κάθε μοντέλο της μάρκας, κάνοντας την οδηγική εμπειρία τόσο ξεχωριστή». Νίκος Λουπάκης ΜΕΡΙΚΑ «ΜΥΣΤΙΚΑ» ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ Αντώνης Αδάναλης: Μετράει και το συναίσθημα… Wolfgang Würth Η ChargeUp Europe, η φωνή της ευρωπαϊκής βιομηχανίας υποδομών φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, καλωσορίζει τη ΔΕΗ blue, μέλος του Ομίλου ΔΕΗ, ως το νεότερο μέλος της. Η ΔΕΗ blue αποτελεί το brand ηλεκτροκίνησης του Ομίλου ΔΕΗ και διαχειρίζεται το μεγαλύτερο δίκτυο δημόσιας φόρτισης στην Ελλάδα, με περισσότερα από 3.000 σημεία φόρτισης, καθώς και πάνω από 800 σημεία στη Ρουμανία, προσφέροντας παράλληλα μια αναβαθμισμένη ψηφιακή εμπειρία φόρτισης μέσω της εφαρμογής PPC blue. Διαθέτοντας 39 ΔΕΗ blue Hubs σε κομβικά σημεία του εθνικού οδικού δικτύου, συμπεριλαμβανομένου του hub στο Top Park της Πάτρας με συνολική ενεργειακή ισχύ άνω του 1,2 MW και υποδομές προσβασιμότητας για άτομα με αναπηρία, η ΔΕΗ blue αναδεικνύεται σε κορυφαίο περιφερειακό παίκτη στη βιώσιμη κινητικότητα. Η ChargeUp Europe διαθέτει σήμερα 40 μέλη που δραστηριοποιούνται σε όλα τα 27 κράτη-μέλη της ΕΕ, το Ηνωμένο Βασίλειο και την EFTA. Η ΔΕΗ BLUE ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ CHARGEUP

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=