30.10.25 #350 12 ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Η επιβράδυνση της παραγωγής των μοντέλων Golf και Tiguan της Volkswagen αυτή την εβδομάδα προκαλεί αυξανόμενη ανησυχία σχετικά με τον κίνδυνο νέου σοκ στην εφοδιαστική αλυσίδα, εξαιτίας πιθανής έλλειψης ημιαγωγών από έναν βασικό προμηθευτή στην Ολλανδία. Η γερμανική εφημερίδα Bild - επικαλούμενη πηγές της προμηθευτικής βιομηχανίας- ανέφερε ότι η παύση παραγωγής της VW αυτή την εβδομάδα σχετίζεται με προβλήματα στην προμήθεια chips. Η VW, ωστόσο, διέψευσε τα δημοσιεύματα που αποδίδουν την παύση σε έλλειψη ημιαγωγών και υποστήριξε ότι η προσαρμογή της παραγωγής είχε προγραμματιστεί εδώ και καιρό, ώστε να ληφθούν υπόψη οι εποχικές τάσεις στα αποθέματα. Η εταιρεία πρόσθεσε ότι η παύση της παραγωγής θα ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος της εβδομάδας. Στο πλαίσιο της εκδήλωσης «Fleet Europe Days», που πραγματοποιήθηκε στο Λουξεμβούργο, το BMW Group παρουσίασε στους διαχειριστές στόλων λύσεις για την απανθρακοποίηση των στόλων τους. Εκτός από τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε επίσης σε καύσιμα που παράγονται από ανανεώσιμες πρώτες ύλες. Το πλεονέκτημά τους είναι η δυνατότητα μείωσης των εκπομπών CO2. Με περισσότερα από 250 εκατομμύρια οχήματα να κυκλοφορούν στην Ευρώπη, το αποτύπωμα CO2 μπορεί να βελτιωθεί, εφόσον αυξηθεί το ποσοστό των ανανεώσιμων καυσίμων. Μία νέα τεχνική λύση του BMW Group επιβεβαιώνει ότι όλα τα πετρελαιοκίνητα μοντέλα BMW ενός στόλου ανεφοδιάζονται αποκλειστικά με HVO100. Τα δεδομένα ανεφοδιασμού κάθε οχήματος συγκρίνονται με αυτά του συστήματος πληρωμών του διαχειριστή στόλου, εξασφαλίζοντας απρόσκοπτη ιχνηλάτηση του καυσίμου. Πρόκειται για ένα σημαντικό βήμα για τη δημιουργία ενός στόλου που κινείται αποκλειστικά με το βιώσιμο υποκατάστατο του diesel HVO100, για εταιρικούς πελάτες. Οι πρώτες συμβατικές συμφωνίες με διαχειριστές μεγάλων στόλων οχημάτων BMW diesel στη Γερμανία και την Ιταλία αναμένεται να οριστικοποιηθούν σύντομα. Αυτοί οι δοκιμαστικοί στόλοι, σε συνδυασμό με τον πιλοτικό στόλο του BMW Group που έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία, θα προσφέρουν σημαντικά δεδομένα και πληροφορίες για τη συνεχή βελτίωση της τεχνικής λύσης. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ BMW GROUP ΣΤΙΣ FLEET EUROPE DAYS Δοκιμάζεται σε στόλο το βιώσιμο καύσιμο HVO100 Η Mercedes-Benz προωθεί τη βιώσιμη καινοτομία με το πειραματικό όχημα φόρτισης ELF. Το όνομα προέρχεται από τον γερμανικό όρο Experimental-Lade-Fahrzeug, που σημαίνει «Πειραματικό όχημα φόρτισης». Αυτό το κινητό εργαστήριο φόρτισης ενώνει την υπερταχεία, την αμφίδρομη, τη φωτοβολταϊκή, την επαγωγική και την τυπική αγώγιμη (δηλαδή μέσω καλωδίων) φόρτιση σε ένα ολιστικό concept. Με το πειραματικό όχημα ELF, η MercedesBenz εξερευνά τα όρια του τεχνικά εφικτού - τόσο στο ίδιο το όχημα όσο και στο σταθμό φόρτισης. Για το σκοπό αυτόν, το ELF εξοπλίζεται με δύο συστήματα ταχείας φόρτισης που καλύπτουν διαφορετικά πεδία εφαρμογής: Βύσμα τύπου MCS (Megawatt Charging System), αρχικά αναπτυγμένο για βαρέα οχήματα μεταφοράς, το σύστημα αυτό επιτρέπει ισχύ φόρτισης στην περιοχή του ενός μεγαβάτ και Βύσμα τύπου CCS (Combined Charging System), που χρησιμοποιείται κυρίως για τα επιβατικά αυτοκίνητα, προκειμένου να δοκιμαστούν εξαρτήματα που βρίσκονται κοντά στη φάση της μαζικής παραγωγής -όπως καλώδια, σύνδεσμοι, σύστημα ψύξης και έλεγχος φόρτισης- υπό καθημερινές συνθήκες. Με το συνδυασμό των συστημάτων MCS και CCS, η Mercedes-Benz ακολουθεί μια διπλή ερευνητική προσέγγιση: αφενός διερευνά νέους τεχνολογικούς ορίζοντες και αναπτύσσει την τεχνολογία του μέλλοντος, αφετέρου βελτιώνει τη βιομηχανική ωριμότητα των υπαρχόντων συστημάτων. Το πρωτότυπο αυτό όχημα θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της υψηλής απόδοσης φόρτισης: μπορεί να ανακτήσει αρκετή ενέργεια για περίπου 400 χιλιόμετρα αυτονομίας (WLTP) μέσα σε μόλις πέντε λεπτά. Διαβάστε περισσότερα εδώ MERCEDES-BENZ ELF: ΔΟΚΙΜΕΣ ΦΟΡΤΙΣΗΣ ΣΤΑ ΟΡΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΒΑΤ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=