30.10.25 #350 10 AUDI: ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΤΟΜΕΑ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Το Εποπτικό Συμβούλιο της Audi AG διόρισε τον Dieter Dehoorne στο Διοικητικό Συμβούλιο, με αρμοδιότητα τον τομέα Προμηθειών. Θα αναλάβει τη θέση στις αρχές του 2026. Ο Βέλγος στην καταγωγή Dehoorne διετέλεσε πρόσφατα Chief Procurement Officer (διευθυντής Προμηθειών) στη Vestas Wind Systems, δανέζικη εταιρεία. Προηγουμένως, κατείχε διάφορες διευθυντικές θέσεις στην Volvo Cars για περισσότερα από είκοσι χρόνια - μεταξύ άλλων στην Κίνα, τη Βόρεια Αμερική και την Ευρώπη. Η Renate Vachenauer, μέχρι πρότινος μέλος του Δ.Σ. υπεύθυνη για τον τομέα Προμηθειών, αποχωρεί από την Audi και τον Όμιλο Volkswagen κατόπιν κοινής συμφωνίας, με ισχύ από 15 Οκτωβρίου. Μέχρι την εγκατάσταση του Dieter Dehoorne, τη διοίκηση του τομέα Προμηθειών αναλαμβάνει προσωρινά ο Gerd Walker, διευθυντής Παραγωγής της Audi. Τον τελευταίο χρόνο, οι Chevrolet, Ford και Ram αύξησαν τη χρέωση μεταφοράς (destination charge) για τα κορυφαία pick-up μοντέλα τους από 1.995 δολάρια σε 2.595 δολάρια. Πριν από μία δεκαετία, οι τρεις αυτές μάρκες χρέωναν λιγότερο από τα μισά για τη μεταφορά των φορτηγών από το εργοστάσιο στην αντιπροσωπία. Δεν είναι μόνο τα μεγάλα και βαριά φορτηγά που βλέπουν σημαντικές αυξήσεις. Σύμφωνα με δεδομένα της Edmunds, οι χρεώσεις μεταφοράς -οι αναπόφευκτες, μη διαπραγματεύσιμες χρεώσεις που εμφανίζονται σε κάθε αυτοκόλλητο παραθύρου αλλά παραλείπονται από τις περισσότερες διαφημίσεις- αυξήθηκαν ταχύτερα μέσα στο μοντέλο του 2025 απ’ ό,τι οποιαδήποτε άλλη χρονιά την τελευταία δεκαετία. Περισσότερες αυξήσεις θα φτάσουν στις αντιπροσωπίες την προσεχή περίοδο, καθώς οι κατασκευαστές παρουσιάζουν τα μοντέλα του 2026 και παλεύουν με τα κλιμακούμενα κόστη, συμπεριλαμβανομένων των δασμών που επέβαλε ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ από τον Απρίλιο. Hyundai: +125 δολάρια τον Ιούνιο (σύνολο 1.600 δολάρια). Lincoln: +400 δολάρια για το Nautilus 2026, που εισάγεται από Κίνα (σύνολο 1.995 δολάρια). Infiniti QX80 2026: +195 δολάρια (σύνολο 2.190 δολάρια) για μεταφορά από Ιαπωνία. Volkswagen of America: +50 δολάρια για τα μοντέλα 2026. Jetta, Golf GTI, Golf R: 1.275 δολάρια. Taos, Tiguan, Atlas, Atlas Cross Sport: 1.475 δολάρια (τα δύο τελευταία κατασκευάζονται στο Τενεσί, τα υπόλοιπα σε Γερμανία και Μεξικό). Διαβάστε περισσότερα εδώ Γιάννης Κανουπάκης ΟΙ ΜΗ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΙΜΕΣ ΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΠΟΣΙΩΠΟΥΝΤΑΙ ΗΠΑ: Μεγάλες αυξήσεις στα μεταφορικά R. Vachenauer ΕΛΛΕΙΨΗ ΜΙΚΡΟΤΣΙΠ ΑΠΕΙΛΕΙ ΤΑ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΑ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑ Τα αμερικανικά εργοστάσια αυτοκινήτων βρίσκονται δύο έως τέσσερις εβδομάδες μακριά από «σημαντικές επιπτώσεις» στην παραγωγή οχημάτων εξαιτίας της σύγκρουσης με την Κίνα σχετικά με την εταιρεία κατασκευής μικροτσίπ Nexperia, σύμφωνα με τη MEMA, τη μεγαλύτερη ένωση προμηθευτών οχημάτων στις ΗΠΑ. Το Πεκίνο απαγόρευσε αυτόν το μήνα στη Nexperia -βασικό προμηθευτή μικροτσίπ που χρησιμοποιούνται στην αυτοκινητοβιομηχανία και στα ηλεκτρονικά ευρείας κατανάλωσης- να πραγματοποιεί εξαγωγές από τις εγκαταστάσεις της στην Κίνα. Η κίνηση ήρθε ως αντίποινα στην απόφαση της ολλανδικής κυβέρνησης να αναλάβει τον έλεγχο της κινεζικής ιδιοκτησίας εταιρείας και υπογράμμισε την επιδεινούμενη εμπορική ένταση μεταξύ Κίνας και Δύσης. Η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία εργάζεται ήδη αδιάκοπα για να μην οδηγήσει η κρίση αυτή σε παύση παραγωγής. Αυτή την εβδομάδα, η Nexperia ενημέρωσε τους Ιάπωνες πελάτες της στον κλάδο της αυτοκινητοβιομηχανίας ότι ενδέχεται να μην μπορέσει να εγγυηθεί τις παραδόσεις. Η Stellantis NV ανέφερε μέσω ηλεκτρονικής δήλωσης ότι «συνεργάζεται με τη Nexperia και άλλους προμηθευτές για την αξιολόγηση πιθανών επιπτώσεων και την ανάπτυξη μέτρων μετριασμού». D. Dehoorne
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=