FLEETNEWS #35

15.07.19 #35 9 Η σειρά LCV της Toyota μεγαλώνει με το λανσάρισμα του Proace City , την ιαπωνική εκδοχή του Citroën Berlingo . Παράλληλα με το μεγα- λύτερο Proace και το Hilux pickup truck , το νέο Proace City θα διατί- θεται από τη νέα θυγατρική Toyota Professional . Τα επαγγελματικά οχή- ματα αποφέρουν υψηλότερα κέρδη από τα επιβατικά αυτοκίνητα, αλλά και η ευρωπαϊκή αγορά LCV ανα- πτύσσεται, τόσο ως προς το μέγεθος αγοράς LCV (+ 17% από το 2015 έως το 2018) όσο και ως προς το μερίδιο LCV στη συνολική αγορά (από 12% σε 14% κατά την ίδια περίοδο). Η Toyota εντόπισε, λοιπόν, μια ευκαιρία. PROACE CITY Η εταιρεία παρουσίασε το Proace City, ένα ακόμα προϊόν της μακρο- χρόνιας συνεργασίας μεταξύ της PSA και της Toyota. Βασικά, πρόκειται για ένα Citroën Berlingo με ελάχιστες δι- αφορές - η κυριότερη εκ των οποίων είναι το διαφορετικό εμπρόσθιο τμή- μα. Η συνεργασία μεταξύ Toyota και PSA ξεκίνησε το 2005 με το Toyota Aygo / Citroën C1 / Peugeot 107 , ένα επιτυχημένο προϊόν που οδήγησε στο πρώτο Proace το 2013, ένα van που προήλθε από το Citroën Jumpy / Peugeot Expert . Το νέο Proace City θα αρχίσει να παράγεται στα τέλη του τρέχοντος έτους και οι πρώτες παραδόσεις προγραμματίζονται για τις αρχές του 2020. Παρουσιάστηκε σε εκδήλωση Τύπου στην Toyota Motor Ιταλίας, στη Ρώμη, όπου εκπρόσωποι της Toyota Europe ανακοίνωσαν επίσης τη νέα στρατηγική LCV της αυτοκι- νητοβιομηχανίας. Τα χαρακτηριστικά του Proace City είναι ως επί το πλείστον τα ίδια με τα δίδυμα της PSA, αλλά η Toyota δεν θα έχει την έκδοση 4x4. Η Toyota υπόσχεται την καλύτερη ενεργητι- κή ασφάλεια στην κατηγορία του, συμπεριλαμβανομένων ενός συστή- ματος προ-σύγκρουσης, αναγνώ- ρισης σημάτων κυκλοφορίας, προ- ειδοποίησης παρέκκλισης πορείας, προσαρμοζόμενου συστήματος τα- χύτητας ταξιδίου. Μια οθόνη προβο- λής (HUD) θα βοηθά τους οδηγούς να έχουν πάντα τα μάτια τους στο δρόμο. Το Proace City διατίθεται σε δύο μήκη και μπορεί να μεταφέρει φορτία μέχρι 1 τόνου. Ένας Δείκτης Έξυπνου Φορτιστή, ο οποίος μπορεί να επισημαίνει την υπερφόρτωση, θα αποτελεί επίσης ένα επιπλέον χαρακτηριστικό. Όταν ερωτήθηκε πώς θα ξεχωρίζει η Toyota από τα van της PSA, ο Umberto Mazzone , Διευθυντής Marketing LCV, εξήγησε πως η Toyota θα επικεντρωθεί στην εξυπηρέτηση. TOYOTA PROFESSIONAL Η Toyota σκοπεύει να επιτύχει αυτή την εστίαση στις υπηρεσίες μέσω ενός νέου branding για τα LCV της. Ξεκινώντας αργότερα φέτος, η σειρά LCV θα πωλείται υπό την ομπρέλα της Toyota Professional, γεγονός που θα επιτρέψει στην Toyota να καλύ- ψει τις ανάγκες των πιο απαιτητικών επαγγελματιών πελατών. Αναλυτικά στο fleetnews.gr TOYOTA PROFESSIONAL H νέα μάρκα για τους πελάτες LCV Η FLEETONOMY ΒΟΗΘΑ ΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΤΟΥ ON-DEMAND ΣΤΟΛΟΥ Η Audi ολοκλήρωσε μια δοκιμή με τη Fleetonomy , μια ισραηλινή εταιρεία ειδικευμένη στις υπηρε- σίες παρακολούθησης και διαχεί- ρισης στόλου. Με τη χρήση δεδο- μένων από τους κατά παραγγελία διαμοιραζόμενους στόλους (on- demand shared fleets) της Audi στη Γερμανία και το Σαν Φρανσί- σκο, η Fleetonomy μπορούσε να προβλέψει τη ζήτηση και να με- τακινήσει τα διαθέσιμα οχήματα προς αποκατάσταση της διαθεσι- μότητας οχημάτων σε πραγματικό χρόνο. «Καθώς μετασχηματίζεται ο κλάδος, οι κατασκευαστές αυτοκι- νήτων επεκτείνουν το ρόλο τους ως παροχείς μεταφορικών υπηρεσιών κατά παραγγελία και αναζητούν απο- τελεσματικούς τρόπους διαχείρισης των στόλων τους, ανάλογα με τη δυ- ναμική ζήτησης και προσφοράς» , δή- λωσε ο συνιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της Fleetnomy, Israel Duanis . «Η Fleetonomy παρέχει ιδα- νικές λύσεις διαχείρισης στόλου που βοηθούν τους αρμόδιους να αυτομα- τοποιήσουν, να βελτιστοποιήσουν και να διαχειριστούν έξυπνες υπηρεσίες μεταφοράς, που ανταποκρίνονται στις τρέχουσες και μελλοντικές ανάγκες του κλάδου. Είμαστε ενθουσιασμένοι με τη συμμετοχή μας σε αυτό το έργο και είμαστε βέβαιοι πως η Fleetonomy μπορεί να επηρεάσει θετικά τη συ- νολική απόδοση και να ενισχύσει τις δυνατότητες της Audi για έξυπνη δια- χείριση των μεταφορών στο μέλλον», κατέληξε.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=