FLEETNEWS #35
15.07.19 #35 4 Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το νέο Opel Movano , το «μεγάλο» μέλος της οικογένειας Opel . Με το Combo Cargo και το νέο Vivaro , το νέο Opel Movano ολοκληρώνει το στόλο ελα- φρών επαγγελματικών οχημάτων Opel (LCV), που είναι και ο νεότερος της αγοράς. Η τιμή εκκίνησης στη Γερμανία είναι 27.925 ευρώ (τιμή λιανικής χωρίς ΦΠΑ) για το Movano panel van με εμπρόσθια κίνηση (FWD) και μικτό βάρος οχήματος 2,8 τόνων. Οι τιμές για το δημοφιλέστερο Movano 3,5 τόνων στη Γερμανία, με μεσαίο με- ταξόνιο, μεσαίο ύψος και εμπρόσθια κίνηση, ξεκινούν από 32.325 ευρώ. Όλες οι εκδόσεις χρησιμοποιούν πο- λύ αποδοτικούς κινητήρες BiTurbo diesel και συνδυάζουν χαμηλή κατα- νάλωση με υψηλή ροπή. Το Movano είναι πάντα πλήρως εξο- πλισμένο για κάθε εργάσιμη μέρα σκληρής δουλειάς, ακόμα και στη βασική έκδοση. Το σύστημα σταθε- ροποίησης σε περίπτωση πλευρικών ανέμων (Side-Wind Assistant) διατί- θεται για πρώτη φορά. Το ίδιο ισχύει και για τα φώτα ημέρας LED, τον τηλεχειρισμό, το σύστημα ήχου με Bluetooth και πρίζα USB, και το Sight Pack με αυτόματη μείωση έντασης φωτισμού προβολέων και αισθητήρα βροχής. Σύστημα Προειδοποίησης Τυφλού Σημείου (Blind Spot Warning) και μία κάμερα «πίσω θέασης» (“Rear Vision”) κάνουν το ντεμπούτο τους στο Movano. Μία ειδική κάμερα δείχνει στον οδηγό τι συμβαίνει πίσω από το όχημα ενώ αυτό κινείται. Η γκάμα κινητήρων του νέου Movano βασίζεται στον ισχυρό BiTurbo diesel με τη μέτρια κατανά- λωση. Οι κινητήρες 2.3L -που όλοι πληρούν τα αυστηρά πρότυπα εκ- πομπών ρύπων Euro 6d-TEMP (light duty) ή Euro VId (heavy duty) - κυμαί- νονται από 96kW (131hp) έως 133kW (180hp). Συγκριτικά με την προηγού- μενη γενιά, προσφέρουν από πέντε έως δέκα περισσότερους ίππους και αυξημένη ροπή από 20 - 40 Nm. Ο κορυφαίος 133kW (180hp) BiTurbo αποδίδει μέγιστη ροπή 400Nm. Πα- ράλληλα, η μέτρια κατανάλωση έχει θετική επίδραση στο λειτουργικό κόστος. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΚΟΣΤΟΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ, ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΣΧΥΣ Νέο Opel Movano Αυξημένες κατά +4,5% ως προς τον περσινό Ιούνιο ήταν οι τα- ξινομήσεις Ιουνίου 2019 για τα καινούργια επιβατικά αυτοκίνη- τα, σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα ο ΣΕΑΑ . Συνολικά, στο εξάμηνο Ιανουαρί- ου-Ιουνίου 2019 οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών είναι αυξημένες κατά +5,2% ως προς το αντίστοιχο διάστημα του 2018. Τελικά, ο μόνος μήνας κατά τον οποίο παρατηρήθηκε μείωση των ταξινομήσεων στα νέα επιβατικά αυτοκίνητα στην Ελλάδα, κατά το 2019, ήταν ο Μάρτιος . Η αγορά αυτοκινήτου, πάντως, κατά το πρώτο εξάμηνο του 2019 κινήθηκε κατά 56,9% χαμηλότερα ως προς τον μέσο όρο προ κρίσης (2000-2009). Στα καινούργια φορτηγά παρατηρείται αύξηση (+13,1%) από τις αρχές του έτους, ως προς την ίδια περίοδο πέρυσι, ενώ και στα καινούργια δίκυκλα (πλέον των 50 cc) οι ταξινομήσεις υπήρξαν αυξημένες κατά +9,6% ως προς το 2018. ΤΑΞΙΝΟΜΉΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΎΡΓΙΩΝ ΟΧΗΜΆΤΩΝ ΙΟΎΝΙΟΣ 2019 ΙΟΎΝΙΟΣ 2018 ΜΕΤΑΒΟΛΉ Επιβατικά 13.134 12.571 +4,5% Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 814 590 +38,0% Λεωφορεία 46 18 +155,6% Δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 5.097 4.849 +5,1% ΙΑΝ.-ΙΟΥΝ. 2019 ΙΑΝ.-ΙΟΥΝ. 2018 ΜΕΤΑΒΟΛΉ Επιβατικά 65.558 62.312 +5,2% Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 4.238 3.747 +13,1% Λεωφορεία 267 140 +90,7% Δίκυκλα (πλέον των 50 cc) 19.080 17.405 +9,6% ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2019
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=