FLEETNEWS #35

15.07.19 #35 13 σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2018. Ο σταθμισμένος μέσος όρος RoA ανήλθε στο 1,6% το πρώτο τρίμηνο του 2019, με τη ενδιάμεση αναλογία στο 1,3% για την «τυπική» εταιρεία χρηματοδοτικής μίσθωσης. Ο Mike Masterson , Διευθύνων Σύμβουλος της ALD Automotive, δήλωσε: «Το πρώτο τρίμηνο του τρέ- χοντος έτους δείχνει έναν συνεχώς αυξανόμενο όγκο νέων εργασιών και επέκταση χαρτοφυλακίων. Εμείς στην ALD Automotive παρατηρούμε πως η ανάπτυξη προχωρά ταχύτατα λόγω των τεχνολογικών εξελίξεων, αλλά συνειδη- τοποιούμε πόσο σημαντικό είναι να πα- ρακολουθούμε βασικά στοιχεία όπως η παραγωγικότητα, η λειτουργική αποδοτι- κότητα και η ποιότητα της εξυπηρέτησης των πελατών μας. Αυτό παραμένει ιδιαί- τερα σημαντικό για την εξασφάλιση της επιτυχίας του επιχειρηματικού μοντέλου. Είναι μια συναρπαστική περίοδος για τους εκμισθωτές και όσους συνεχίζουν να διαχειρίζονται τους Βασικούς Δεί- κτες Απόδοσης (KPIs), ενώ προχωρούν προς μια εποχή με ταχείες αλλαγές, που θα αποτελέσει κύρια πρόκληση για τον κλάδο στο σύνολό του» . * Προκειμένου να διασφαλιστεί μια εφικτή και συγκρίσιμη συλλογή δεδομένων σε ολόκληρο το φάσμα του δείγματος, το 10,5% του συνόλου των σταθμισμένων στοιχείων ενεργητικού χρησιμοποιήθηκε ως υποκατάστατο για τα ίδια κεφάλαια. Συνεπώς, τα αποτελέσματα που ανα- φέρονται εδώ για τη RoE ενδέχεται να μην είναι άμεσα συγκρίσιμα με τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες χρηματοδοτικής μίσθωσης υπολογί- ζουν τη RoE εσωτερικά ή με κάποιους άλλους υπολογισμούς της RoE. ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΥΞΗΣΗΣ ΧΡΗΜΑΤΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΔΕΙΚΤΩΝ 2017 - Α’ ΤΡΙΜΗΝΟ 2019 40% 30% 20% 10% 0% -10% -20% 1. Λειτουργικά έσοδα 2. Λειτουργικά έξοδα 3. Πρόβλεψη για ζημίες δανείων 4. Κέρδη προ Φόρων 2017 2018 Q1 2018 Q2 2018 Q3 2018 Q4 2018 Q1 2019 -58% 84% ΝΕΟΙ ΟΓΚΟΙ ΣΥΜΒΑΣΕΩΝ Α’ ΤΡΙΜΗΝΟ 2017 - Α’ ΤΡΙΜΗΝΟ 2019 30 25 20 15 10 5 0 Q1 2017 Q2 2017 Q3 2017 Q4 2017 Q1 2018 Q2 2018 Q3 2018 Q4 2018 Q1 2019 € BILLIONS ΔΕΙΚΤΗΣ ΚΕΡΔΟΦΟΡΙΑΣ 2017 - Α’ ΤΡΙΜΗΝΟ 2019 30 25 20 15 10 5 0 2017 2018 Q1 2018 Q2 2018 Q3 2018 Q4 2018 Q1 2019 Weighted Average Median 39,9% 39,5% 47,6% 48,5% 39,1% 37,1% 42,0% Το σταθμισμένο μέσο κόστος κινδύνου αυξήθηκε στο 0,35% το α΄ τρίμηνο του 2019 σε σύγκριση με το 0,32% που παρατηρήθηκε το α ‘ τρίμηνο του 2018

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=