FLEETNEWS #35
15.07.19 #35 11 Ο όμιλος Volkswagen θα δημιουρ- γήσει κοινοπραξίες και θα βοηθήσει στη χρηματοδότηση της παραγωγής μπαταριών. Στόχος είναι να πείσει τους διστακτικούς προμηθευτές κυψελών να στηρίξουν την επιθετική του ώθηση στη μαζική παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων, σύμφωνα με όσα δήλωσε στο Reuters ο Stefan Sommer , μέλος του Διοικητικού του Συμβουλίου. «Δεν είναι πεπεισμένοι οι προμηθευ- τές πως η ηλεκτρική κινητικότητα θα εφαρμοσθεί σε τόσο μεγάλη κλίμακα. Χρειάζεται να αφιερώσουμε περισσότε- ρο χρόνο, για να τους πείσουμε να επεν- δύσουν στην αυτοκινητοβιομηχανία», τόνισε ο ίδιος. Η VW δήλωσε πως θα αγοράσει μπα- ταρίες αξίας 50 δισεκατομμυρίων ευρώ και έχει εντοπίσει ως στρατηγι- κούς εταίρους τη Northvolt της Σου- ηδίας, την SKI της Νότιας Κορέας, την LG Chem και τη Samsung SDI , καθώς και την κινεζική CATL . Ακόμα, η εταιρεία ανακοίνωσε πως μέχρι το 2025 χρειάζεται δυνατότητα παραγωγής μπαταριών ισχύος 150 gigawatts στην Ευρώπη και άλλων 150 στην Ασία. Μέχρι το 2030 ο αριθ- μός αυτός θα διπλασιαστεί. Αυτοί οι παραγωγοί πρέπει να απο- φασίσουν πού θα δώσουν προτεραι- ότητα: στην κατασκευή ενός νέου smartphone ή σε αυτήν ενός νέου εργοστασίου μπαταριών. Έτσι, ακό- μα και οι ίδιοι αναρωτιούνται για το πόσο γρήγορα θα αυξηθούν οι όγκοι παραγωγής . Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία επανεξοπλίζει 16 εργοστάσια για την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων και σχεδιάζει να ξεκινήσει την παραγωγή 33 διαφορετικών ηλεκτρικών αυτοκι- νήτων με τα σήματα Skoda, Audi, VW και Seat μέχρι τα μέσα του 2023. Λεπτομέρειες στο fleetnews.gr ΓΙΑ ΤΗΝΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΚΙΝΗΣΗΣ Ο Όμιλος VWεμβαθύνει στις συμμαχίες με προμηθευτές μπαταριών Η Groupe PSA και η VINCI Autoroutes προχώρησαν σε δο- κιμές νέων χαρακτηριστικών αυ- τόνομων οχημάτων στο Saint- Arnoult-en-Yvelines (Γαλλία), ακολουθώντας τη δοκιμή που πραγματοποιήθηκε τον Ιούλιο του 2017, η οποία οδήγησε στη διέλευση ενός σταθμού διοδίων με πλήρως αυτόνομο τρόπο για πρώτη φορά. Οι δοκιμές που έγιναν σε αυτήν τη νέα φάση του κοινού προγράμ- ματος απαιτούν πιο εξελιγμένη επικοινωνία μεταξύ του αυτό- νομου οχήματος και της οδικής υποδομής. Ο στόχος είναι να βελτιωθεί η ικα- νότητα του οχήματος να προσαρ- μόσει την οδήγηση σε εξαιρετικές ή περίπλοκες καταστάσεις. Δύο νέες πολύπλοκες καταστάσεις οδήγησης δοκιμάστηκαν σε πραγ- ματικές συνθήκες κυκλοφορίας στο δίκτυο VINCI Autoroutes: Η αλλαγή σε αυτόνομη λειτουρ- γία σε μια περιοχή κυκλοφορίας που μεταβλήθηκε προσωρινά λό- γω οδοποιίας Η εκτέλεση «ασφαλούς στάσης», η οποία συνεπάγεται την οδήγηση του οχήματος σε ασφαλές μέ- ρος σε περίπτωση που ο οδηγός δεν αναλάβει εκ νέου τον έλεγχο σε μια συγκεκριμένη κατάσταση (εξαιρετική παρουσία εμποδίων στο δρόμο, σοβαρή επιδείνωση των καιρικών συνθηκών κ.λπ. ) ή στην περίπτωση που φθάσει στο τέρμα του αυτοκινητοδρόμου. Η λειτουργία αυτή αποτελεί μέ- ρος της συνεργασίας μεταξύ των δύο εταίρων, η οποία ξεκίνησε το 2016. Τα αποτελέσματα αυτών των δοκιμών θα τροφοδοτήσουν την τυποποίηση που θα διεξαχθεί σε διάφορα συνεργατικά έργα όπως το C-Roads ή το Project SAM, στα οποία και οι δύο ομάδες συνει- σφέρουν. Περισσότερα στο fleetnews.gr ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ GROUPE PSA ΚΑΙ VINCI AUTOROUTES ΓΙΑ ΤΑ ΑΥΤΟΝΟΜΑ ΟΧΗΜΑΤΑ
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=