16.10.25 #346 14 ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΕΠΙΒΑΤΙΚΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ YTD ΜΆΡΚΑ ΣΕΠ. '25 ΣΕΠ. '24 % Δ25/24 ΣΕΠ. '25 - YtD ΣΕΠ. '24 - YtD % Δ25/24 Κατ/ξη ΣΥΝΟΛΟ 12.273 9.661 27,0% 112.232 108.035 3,9% 1 TOYOTA 2.189 (1) 1.681 (1) 30,2% 17.280 18.931 (1) -8,7% 2 PEUGEOT 797 (4) 718 (2) 11,0% 9.300 8.680 (3) 7,1% 3 HYUNDAI 825 (3) 558 (5) 47,8% 8.115 7.346 (4) 10,5% 4 SUZUKI 886 (2) 685 (3) 29,3% 7.368 8.782 (2) -16,1% 5 OPEL 508 (9) 441 (6) 15,2% 6.110 5.472 (6) 11,7% 6 CITROEN/DS 659 (6) 320 (10) 105,9% 5.932 7.192 (5) -17,5% 7 BMW 702 (5) 647 (4) 8,5% 5.667 4.667 (8) 21,4% 8 VOLKSWAGEN 486 (10) 276 (12) 76,1% 4.976 4.503 (9) 10,5% 9 KIA 295 (14) 441 (6) -33,1% 4.834 3.934 (10) 22,9% 10 DACIA 525 (8) 426 (8) 23,2% 3.937 2.178 (18) 80,8% 11 MG 377 (12) 244 (16) 54,5% 3.707 2.436 (15) 52,2% 12 RENAULT 634 (7) 378 (9) 67,7% 3.678 2.313 (17) 59,0% 13 FIAT 236 (17) 270 (13) -12,6% 3.319 4.702 (7) -29,4% 14 NISSAN 472 (11) 192 (20) 145,8% 3.073 3.370 (11) -8,8% 15 AUDI 277 (15) 225 (17) 23,1% 2.736 3.244 (13) -15,7% 16 SKODA 136 (23) 118 (24) 15,3% 2.674 3.275 (12) -18,4% 17 FORD 276 (16) 245 (15) 12,7% 2.660 2.414 (16) 10,2% 18 MERCEDES 323 (13) 202 (18) 59,9% 2.453 2.750 (14) -10,8% 19 JEEP 163 (21) 254 (14) -35,8% 1.838 1.542 (20) 19,2% 20 MINI 228 (18) 165 (22) 38,2% 1.621 1.265 (23) 28,1% 21 BYD 177 (20) 180 (21) -1,7% 1.560 474 (27) 229,1% 22 MAZDA 181 (19) 127 (23) 42,5% 1.435 1.528 (21) -6,1% 23 VOLVO 141 (22) 197 (19) -28,4% 1.177 1.399 (22) -15,9% 24 CUPRA 56 (29) 46 (28) 21,7% 938 706 (25) 32,9% 25 SEAT 67 (27) 55 (26) 21,8% 881 1.238 (24) -28,8% 26 TESLA 134 (24) 294 (11) -54,4% 845 1.549 (19) -45,4% 27 ALFA ROMEO 90 (25) 30 (31) 200,0% 700 221 (31) 216,7% 28 LEXUS 59 (28) 63 (25) -6,3% 535 303 (29) 76,6% 29 LAND ROVER 55 (30) 50 (27) 10,0% 428 478 (26) -10,5% 30 MITSUBISHI 0 (48) 37 (30) -100,0% 308 363 (28) -15,2% 31 HONDA 25 (34) 42 (29) -40,5% 298 301 (30) -1,0% 32 CHERY 71 (26) 0 (42) 100,0% 267 0 (53) 100,0% 33 PORSCHE 30 (33) 27 (32) 11,1% 266 184 (32) 44,6% 34 LYNK & CO 21 (36) 1 (38) 2000,0% 218 20 (38) 990,0% ώθηκε συνολική αύξηση 25,1%, με 2.001 ταξινομήσεις έναντι 1.599 το 2024. Συγκεκριμένα: Τα αμιγώς ηλεκτρικά (BEV) υποχώρησαν ελαφρά κατά 1,6% (851 μονάδες), τα plug-in υβριδικά (PHEV) αυξήθηκαν θεαματικά κατά 56,7% (1.150 μονάδες). Στο 9μηνο, οι ταξινομήσεις BEV και PHEV ανήλθαν συνολικά σε 14.101 οχήματα, αυξημένες κατά 20,9% σε σχέση με πέρυσι. Η κατανομή ανά τύπο καυσίμου δείχνει ξεκάθαρη στροφή προς τα υβριδικά (HEV), που κατέχουν πλέον 54,3% μερίδιο αγοράς τον Σεπτέμβριο, από 46,6% το 2024. Η βενζίνη έχασε σημαντικό έδαφος (-7,5 μονάδες), περιοριζόμενη στο 21,2%, ενώ το πετρέλαιο κατέγραψε οριακή άνοδο (4,6% από 3,3%). Τα plug-in υβριδικά ενισχύθηκαν στο 9,4%, ενώ τα αμιγώς ηλεκτρικά υποχώρησαν στο 6,9%. Σε επίπεδο 9μήνου, τα HEV διαμορφώνουν μερίδιο 49,8%, τα BEV 5,5%, και τα PHEV 7,1%. Την ίδια ώρα, διαπιστώνουμε ότι τα SUV ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο με 70,9% μερίδιο τον Σεπτέμβριο (από 61,1% πέρυσι). Τα B-SUV είχαν ειδικότερα μερίδιο 37,7% (έξι μονάδες πάνω από Σεπ. ’24) και τα C-SUV 22,2% (+1,8 μον.). Ταυτόχρονα, το κλασικό B-segment πέφτει στο 18,1% (-5,1 μον.), ενώ τα D-SUV ανεβαίνουν στο 7,7%. Ως προς τις επιδόσεις των εταιρειών, εξάλλου, καταγράφουμε τα εξής: H Toyota παρέμεινε ο μεγάλος κυρίαρχος της ελληνικής αγοράς με 2.189 μονάδες τον Σεπτέμβριο (+30,2%), αλλά μειωμένες συνολικά πωλήσεις στο 9μηνο, 17.280 (-8,7% σε σχέση με το αντίστοιχο χρονικό διάστημα του 2024). Στη δεύτερη θέση βρέθηκε τον Σεπτέμβριο η Suzuki με 886 μονάδες (+29,3%) και 7.368 στο 9μηνο (-16,1%) και στην τρίτη η Hyundai με 824 μονάδες τον Σεπτέμβριο (+47,8%) και 8.115 στο 9μηνο (+10,5%). Ακολουθούν κατ’ αντιστοιχία στο «top 10» οι εξής: Peugeot 797
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=