FLEETNEWS #344

09.10.25 #344 11 Ο επικεφαλής πωλήσεων της BMW, Jochen Goller, έκανε δηλώσεις για τους αμερικανικούς δασμούς, τον πόλεμο τιμών στην Κίνα και τη μετάβαση της εταιρείας σε ένα μοντέλο άμεσων πωλήσεων στην Ευρώπη. Επισήμανε ότι το iX3, το πρώτο μοντέλο στις BMW που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα Neue Klasse, διαθέτει την τεχνολογία που μπορεί να ανταγωνιστεί την Tesla και τη Mercedes-Benz και να βοηθήσει την εταιρεία να ενισχύσει τη θέση της στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κινεζική αγορά ηλεκτρικών οχημάτων. Σύμφωνα με τον ίδιο, οι δύο μεγαλύτεροι παράγοντες που επηρεάζουν αυτήν τη στιγμή την κερδοφορία της είναι η Κίνα και οι παγκόσμιοι δασμοί. Η αύξηση της παραγωγής των BEV (battery-electric vehicles) δεν θα έπρεπε να αποτελεί πρόβλημα για την κερδοφορία της. Ειδικότερα, ανέφερε ότι η μάρκα παραμένει κερδοφόρα στην Κίνα, σε αντίθεση με άλλους κατασκευαστές. Σε γενικές γραμμές, η κατανάλωση στην Κίνα καθοδηγείται από κίνητρα και όχι από ισχυρή ζήτηση, και αυτό επηρεάζει τις τιμές σε όλη την αγορά. Οι Κινέζοι κατασκευαστές λειτουργούν με διαφορετικά επιχειρηματικά μοντέλα. Κάποιοι εστιάζουν στον όγκο πωλήσεων, ενώ στις κρατικές εταιρείες λαμβάνουν επιδοτήσεις. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΤΗΣ BMW Δασμοί, ΗΠΑ, Κίνα και σταθερές τιμές RENAULT: ΠΕΡΙΚΟΠΗ 3.000 ΘΕΣΕΩΝ Η Renault σχεδιάζει να καταργήσει 3.000 θέσεις εργασίας σε διοικητικές και υποστηρικτικές λειτουργίες μέσω εθελουσίας εξόδου, σύμφωνα με το γαλλικό ενημερωτικό δελτίο L’Informe. Στο πλαίσιο ενός προγράμματος εξοικονόμησης κόστους με την ονομασία Arrow, η Renault επιδιώκει μείωση προσωπικού κατά 15% σε τομείς όπως οι ανθρώπινοι πόροι, τα οικονομικά και το μάρκετινγκ. Οι περικοπές αυτές αναμένεται να οδηγήσουν σε περίπου 3.000 απολύσεις στα κεντρικά γραφεία του ομίλου στο Παρίσι αλλά και σε άλλες τοποθεσίες παγκοσμίως. Το δελτίο επικαλέστηκε πηγή με γνώση του θέματος, η οποία ανέφερε ότι η τελική απόφαση αναμένεται μέχρι το τέλος του έτους. Η Renault επιβεβαίωσε ότι εξετάζει μέτρα μείωσης κόστους, αλλά δήλωσε ότι σε αυτό το στάδιο δεν υπάρχουν ακόμη συγκεκριμένα στοιχεία, καθώς δεν έχουν ληφθεί οριστικές αποφάσεις. Η Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Υδρογόνου (29 Σεπτεμβρίου-3 Οκτωβρίου) ολοκληρώθηκε με τους συμμετέχοντες να ζητούν μια επικαιροποιημένη Στρατηγική για το Υδρογόνο, προσαρμοσμένη στις σημερινές συνθήκες και εστιασμένη εκ νέου στην ανθεκτικότητα. Περισσότερα από 1.200 άτομα συμμετείχαν στη φετινή, ευέλικτη διοργάνωση, που επικεντρώθηκε αποκλειστικά στο συνέδριο, με στόχο την ανάλυση βασικών τάσεων και στρατηγικών κατευθύνσεων για τα επόμενα χρόνια στην πορεία απανθρακοποίησης της Ευρώπης. Από τις συνεδρίες υψηλού επιπέδου πολιτικής μέχρι τα φόρουμ επιχειρηματικότητας και καινοτομίας, νομοθέτες, επιχειρηματίες και εκπρόσωποι του οικοσυστήματος υδρογόνου παρουσίασαν λύσεις στα κοινά εμπόδια της αγοράς: αργή εφαρμογή, υψηλό κόστος και περίπλοκη ρύθμιση. Για να αντιμετωπιστούν τα ζητήματα αυτά, είναι επείγουσα η ανάγκη για μια ανανεωμένη Στρατηγική για το Υδρογόνο, ικανή να ενισχύσει την ανθεκτικότητα της Ευρώπης και να διασφαλίσει την ενεργειακή της κυριαρχία. Για να μπορέσει ο ευρωπαϊκός τομέας υδρογόνου να αναπτυχθεί και να στηρίξει αυτή την ανθεκτικότητα, πρέπει να αντιμετωπιστούν οι εξής προτεραιότητες στο πλαίσιο μιας επικαιροποιημένης στρατηγικής: —Εφαρμογή (Enforcement) —Υποδομές (Infrastructure) —Δημόσια χρηματοδότηση (Public funding) —Αγορές-οδηγοί και ανθεκτικότητα (Lead markets & resilience) —Απλοποίηση και προστασία πρωτοπόρων (Simplification & early adoption protection). Διαβάστε περισσότερα εδώ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΚΑΙΡΟΠΟΙΗΜΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ Υδρογόνο: Λύσεις στα κοινά εμπόδια της αγοράς

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=