FLEETNEWS #343

06.10.25 #343 9 CHEVY CAMARO Ελπίδες επιστροφής του muscle car Η GM κατέθεσε αίτηση για την κατοχύρωση του ονόματος Chevy Camaro στην Καμπότζη, αναζωπυρώνοντας τις ελπίδες ότι το εμβληματικό muscle car ίσως επιστρέψει. Η έκτη γενιά Camaro σταμάτησε την παραγωγή της με το τέλος του μοντέλου του 2024, χωρίς να υπάρχει σαφής διάδοχος. Τώρα, η GM κατέθεσε την αίτηση για το εμπορικό σήμα Camaro στο Υπουργείο Πνευματικής Ιδιοκτησίας της Καμπότζης, με αριθμό KH/119217/25 στις 25 Σεπτεμβρίου 2025. Η κατηγορία αγαθών και υπηρεσιών που δηλώθηκε είναι «μηχανοκίνητα οχήματα και εξαρτήματα αυτών», κάτι που δείχνει ότι δεν πρόκειται για απλά εμπορεύματα με το όνομα Camaro (π.χ. μπρελόκ), αλλά για χρήση που σχετίζεται με την αυτοκινητοβιομηχανία. Βέβαια, η μορφή που θα έχει το υποθετικό νέο Camaro παραμένει αβέβαιη. Κυκλοφορούν φήμες ότι θα εγκαταλείψει τις παραδοσιακές ρίζες κινητήρων εσωτερικής καύσης (ICE) και θα υιοθετήσει αμιγώς ηλεκτρικό σύστημα κίνησης - πιθανώς σε μορφή sedan ή ακόμη και crossover. Ωστόσο, με τη GM να βιώνει μια νέα «αναγέννηση των κινητήρων ICE», αυτό το σενάριο φαίνεται πλέον λιγότερο πιθανό. Από το 2026, η Daimler Buses θα εγκαθιστά δικούς της δημόσιους σταθμούς φόρτισης για ηλεκτρικά λεωφορεία και πούλμαν, με έμφαση σε τουριστικούς προορισμούς με υψηλή επισκεψιμότητα στην Ευρώπη - όπως χώροι στάθμευσης λεωφορείων σε θεματικά πάρκα ή σε πόλεις. Στόχος της εταιρείας είναι να προωθήσει την ανάπτυξη υποδομών ταχείας φόρτισης υψηλών επιδόσεων εκτός των αυτοκινητοδρόμων τα επόμενα χρόνια. Αυτό θα επιτρέψει στα ηλεκτρικά λεωφορεία και πούλμαν να εξυπηρετούν ακόμη και απομακρυσμένους ταξιδιωτικούς προορισμούς στο μέλλον - κάτι που σήμερα είναι εφικτό μόνο σε πολύ περιορισμένες περιπτώσεις. Η πρωτοβουλία θα ξεκινήσει με ένα πιλοτικό έργο της περιφερειακής υπηρεσίας ενέργειας και κλιματικής προστασίας NRW. Energy4Climate, σε συνεργασία με το Δήμο της Κολωνίας: Τέσσερα δημόσια σημεία ταχείας φόρτισης για ηλεκτρικά λεωφορεία και πούλμαν θα εγκατασταθούν κοντά στο κέντρο της πόλης το επόμενο έτος. Η Daimler Buses είναι προς το παρόν ο μόνος κατασκευαστής λεωφορείων στην Ευρώπη που δημιουργεί δική του δημόσια υποδομή φόρτισης. Η θυγατρική Daimler Buses Solutions θα είναι υπεύθυνη για τον σχεδιασμό, την κατασκευή, τη λειτουργία και τη συντήρηση. Στις 3 Οκτωβρίου, η Daimler Buses παρουσίασε σε παγκόσμια πρώτη την έκδοση μαζικής παραγωγής του πρώτου της ηλεκτρικού υπεραστικού λεωφορείου, MercedesBenz eIntouro, στη διεθνή έκθεση “Busworld 2025” στις Βρυξέλλες. Το όχημα μπορεί να εξοπλιστεί με μία ή δύο μπαταρίες φωσφορικού σιδήρου-λιθίου (LFP) και επιτυγχάνει αυτονομία έως και 500 χλμ. ΜΕ ΠΙΛΟΤΙΚΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΛΩΝΙΑ Daimler Buses: Επέκταση δημόσιων σταθμών φόρτισης ΣΚΥΛΙΑ-ΣΥΝΟΔΟΙ ΣΤΟ ΑΕΡΟΠΛΟΙΟ Σε συνεργασία με την Canine Companions και τα Peanuts, το αερόπλοιο της Goodyear μετέφερε, προ ημερών, για πρώτη φορά στην 100ετή ιστορία του μια ομάδα κουταβιών ηλικίας δέκα εβδομάδων από το Λονγκ Μπιτς της Καλιφόρνια στο Κάρσον, έδρα του θρυλικού αερόπλοιου της Δυτικής Ακτής. Αυτή η παρθενική πτήση αποτελεί μια συναρπαστική νέα εμπειρία μετακίνησης για τα μελλοντικά σκυλιά-συνοδούς, τα οποία συνήθως ταξιδεύουν με αεροπλάνο για να φτάσουν στους εθελοντές αναδόχους τους ανά τη χώρα. Η πρώιμη φροντίδα είναι κρίσιμη για να προετοιμαστούν τα μελλοντικά σκυλιά της Canine Companions για το ρόλο τους: την ενίσχυση της ανεξαρτησίας παιδιών, ενηλίκων και βετεράνων με αναπηρίες.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=