FLEETNEWS #342

02.10.25 #342 8 Η Isuzu Motors Limited (Isuzu) και η Toyota Motor Corporation (Toyota) ανακοίνωσαν μια συμφωνία για την από κοινού ανάπτυξη λεωφορείων επόμενης γενιάς με κυψέλες καυσίμου (FC), με στόχο την εμπορική τους διάθεση. Η παραγωγή έχει προγραμματιστεί να ξεκινήσει στο οικονομικό έτος 2026 (Απρίλιος 2026 - Μάρτιος 2027) στο εργοστάσιο Utsunomiya (Πόλη Utsunomiya, Νομός Tochigi) της J-Bus, Ltd. (J-Bus), μιας ισότιμης κοινοπραξίας της Isuzu και της Hino Motors, Ltd. (Hino). Το όχημα θα βασίζεται στην πλατφόρμα με επίπεδο δάπεδο και ηλεκτρική μπαταρία, η οποία σχεδιάστηκε, αναπτύχθηκε και μελετήθηκε από την Isuzu και κατασκευάζεται από την J-Bus. Η Isuzu και η Hino -που συνεργάζονται στον τομέα των λεωφορείων από το 2002- εγκαινίασαν αυτή την πλατφόρμα το οικονομικό έτος 2024. Στο νέο λεωφορείο θα ενσωματωθεί το σύστημα κυψέλης καυσίμου που έχει αναπτύξει η Toyota. Στο πλαίσιο των προσπαθειών τους για την υλοποίηση οχημάτων μηδενικών εκπομπών, η Isuzu και η Toyota αναπτύσσουν από κοινού το λεωφορείο FC επόμενης γενιάς, επιδιώκοντας μείωση του κόστους μέσω τυποποίησης εξαρτημάτων BEV (ηλεκτρικών με μπαταρία) και FCEV (με κυψέλη καυσίμου). Διευρύνοντας τις επιλογές ουδετερότητας άνθρακα πέρα από τα ηλεκτρικά λεωφορεία με μπαταρία, η Isuzu εργάζεται για την εμπορική αξιοποίηση του λεωφορείου FC επόμενης γενιάς ως νέας τεχνολογίας. Η Toyota θεωρεί το υδρογόνο σημαντική πηγή ενέργειας για την επίτευξη ουδετερότητας άνθρακα. ΕΝΑΡΞΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗΣ ΤΟ 2026 Toyota - Isuzu: Συμφωνία για λεωφορεία υδρογόνου ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 405.000 ΧΛΜ. Με την καθ’ όλα εντυπωσιακή ιστορία του David Blenkle από τη Σάντα Κρουζ της Καλιφόρνια, η αμιγώς ηλεκτρική Ford Mustang Mach-E έρχεται να αποδείξει για μία ακόμα φορά στην πράξη όχι μόνο τις προηγμένες δυνατότητές της, αλλά και την αδιαπραγμάτευτη αξιοπιστία και αντοχή της. Αποτελώντας απτή απόδειξη για το τι είναι εφικτό πίσω από το τιμόνι ενός σύγχρονου EV της Ford, ο David έχει διανύσει σε διάστημα μόλις τριών ετών περισσότερα από 400.000 km με την προσωπική του Mustang Mach-E -απόσταση που ισοδυναμεί με ένα ταξίδι μέχρι το φεγγάρι και πίσω- με την μπαταρία να μην έχει δείξει σημάδια φθοράς. «Η μεγαλύτερη παρανόηση του κόσμου σχετίζεται με τη διάρκεια ζωής και την αυτονομία της μπαταρίας - και τότε απλά δείχνω σε όλους το κοντέρ μου!», δήλωσε ο David. Ο David, ο οποίος διατηρεί μια προσωπική εταιρεία παροχής υπηρεσιών μεταφοράς στις ΗΠΑ, επέλεξε τη Mustang Mach-E Premium με κριτήριο την αξιοπιστία, την άνεση που προσφέρει σε όλους τους επιβάτες και το χαμηλό λειτουργικό της κόστος. Διαβάστε περισσότερα εδώ Η αγορά μπαταριών για στατικές εφαρμογές (αποθήκευση ενέργειας) στις ΗΠΑ μόλις κατέγραψε το μεγαλύτερο τρίμηνο στην ιστορία της. Στο β΄ τρίμηνο του 2025 τέθηκαν σε λειτουργία 5,6 γιγαβάτ (GW) νέας δυναμικότητας, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση US Energy Storage Monitor της American Clean Power Association (ACP) και της Wood Mackenzie. Το μεγαλύτερο μέρος αυτής της ανάπτυξης προήλθε από έργα μεγάλης κλίμακας, που προσέθεσαν 4,9 GW - αρκετά για να καλύψουν τις ανάγκες 3,7 εκατομμυρίων νοικοκυριών κατά την αιχμή της ζήτησης. Καθώς η ζήτηση για ηλεκτρική ενέργεια αυξάνεται και οι τιμές ανεβαίνουν, περισσότερες πολιτείες στρέφονται σε μπαταρίες μεγάλης κλίμακας για να διατηρήσουν το δίκτυο σταθερό και οικονομικά βιώσιμο. «ΕΚΡΗΞΗ» ΣΤΙΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΑΠΟΘΗΚΕΥΣΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=