FLEETNEWS #342

02.10.25 #342 13 Ο πρόεδρος της Ferrari και της Stellantis, John Elkann, βρίσκεται αντιμέτωπος με μια νέα νομική διαμάχη με τη μητέρα του, αφού οι δικηγόροι της παρουσίασαν αυτό που χαρακτήρισαν μια προηγουμένως αδημοσίευτη χειρόγραφη τροποποίηση στη διαθήκη του πατέρα της (και παππού του Elkann), του εκλιπόντος Gianni Agnelli. Το χειρόγραφο σημείωμα παρουσιάστηκε κατά τη διάρκεια ακροαματικής διαδικασίας στο Τορίνο στις 29 Σεπτεμβρίου και θα μπορούσε να εγείρει ερωτήματα σχετικά με την ιδιοκτησία της εταιρείας συμμετοχών στην κορυφή της Exor, της επενδυτικής εταιρείας της οικογένειας Agnelli που διευθύνει ο Elkann, η οποία ελέγχει τη Ferrari και είναι ο μεγαλύτερος επενδυτής στη Stellantis. Η νομική ομάδα του John Elkann δήλωσε, ωστόσο, ότι το φερόμενο νέο έγγραφο δεν επηρεάζει τις συμφωνίες που επιτεύχθηκαν το 2004 σχετικά με την κληρονομιά του Gianni Agnelli. JOHN ELKANN ΣΕ ΝΕΑ ΔΙΑΜΑΧΗ Στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο, από τις 26 έως τις 28 Σεπτεμβρίου παρουσιάστηκαν 40 μάρκες, μοιρασμένες εξίσου ανάμεσα σε κινεζικές και κινεζικής ιδιοκτησίας εταιρείες, και στον υπόλοιπο κόσμο - που περιελάμβανε την Ευρώπη, την Ιαπωνία, τη Νότια Κορέα και τις ΗΠΑ. Από πλευράς πωλήσεων, στους πέντε από τους έξι τελευταίους μήνες το συνδυασμένο μερίδιο αγοράς των κινεζικών μαρκών σταθεροποιήθηκε λίγο πάνω από το 5%. Σύμφωνα με τους αναλυτές, αν και αυτό το επίπεδο είναι διπλάσιο σε σχέση με πριν από ένα χρόνο, η καταιγιστική άνοδος του μεριδίου τους φαίνεται να έχει αρχίσει να επιβραδύνεται. Ειδικότερα, η ανάπτυξη των Κινέζων κατασκευαστών αυτοκινήτων στην Ευρώπη καθοδηγείται κυρίως από τρεις ομίλους: SAIC, που κατέχει τη μάρκα MG, BYD και Chery, που διαθέτει τις μάρκες Omoda και Jaecoo, ενώ μόλις παρουσίασε και την ομώνυμη Chery. Στο Τορίνο έκανε το ντεμπούτο της και η Lepas, μάρκα της Chery που ειδικεύεται σε SUV για νεανικό αστικό κοινό. Στην Ευρωπαϊκή Ένωση μαζί με το Ηνωμένο Βασίλειο, την Ισλανδία, τη Νορβηγία και την Ελβετία, οι τρεις αυτοκινητοβιομηχανίες συγκέντρωσαν σχεδόν το 80% των 432.088 πωλήσεων κινεζικών αυτοκινήτων στο οκτάμηνο, σύμφωνα με στοιχεία της εταιρείας ερευνών αγοράς Dataforce. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΓΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΗΣ H Κίνα στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τορίνο GENESIS GV60 MAGMA: ΤΕΛΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ Η Genesis ανακοίνωσε ότι το GV60 Magma, το οποίο πρόκειται να αποτελέσει το πρώτο υψηλών επιδόσεων μοντέλο της μάρκας, ολοκλήρωσε τα τελευταία στάδια μιας εκτεταμένης σειράς δοκιμών σε μερικά από τα πιο απαιτητικά περιβάλλοντα παγκοσμίως, τελειοποιώντας την προετοιμασία του για την επικείμενη παρουσίαση. Σχεδιασμένο να ανοίξει ένα νέο κεφάλαιο στην πολυτελή υψηλή απόδοση, το GV60 Magma υποβλήθηκε σε αυστηρές δοκιμές ώστε να τελειοποιήσει τη δυναμική οδήγησης και να προσφέρει συνδυαστικά συναρπαστικές επιδόσεις και εκλεπτυσμένη άνεση. Ο Όμιλος Hyundai Motor διατηρεί μακρά παράδοση σε αυστηρά παγκόσμια πρότυπα δοκιμών, διασφαλίζοντας ότι κάθε όχημα πληροί τα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας, ανθεκτικότητας και επιδόσεων. Από το Namyang R&D Center στην Κορέα, έως το California Proving Ground στις ΗΠΑ και το Nürburgring στη Γερμανία, ο όμιλος αξιοποιεί κορυφαίες εγκαταστάσεις παγκοσμίως για να δοκιμάζει και να βελτιώνει τα οχήματά του στις πιο απαιτητικές συνθήκες. Προγραμματισμένο να αποκαλυφθεί αργότερα φέτος, το GV60 Magma αποτελεί κομβικό ορόσημο για την Genesis, καθώς η μάρκα γιορτάζει τη 10η επέτειό της. John Elkann

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=