FLEETNEWS #342

02.10.25 #342 11 STELLANTIS: ΝΕΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ Η Stellantis N.V. ανακοίνωσε το διορισμό του Joao Laranjo ως οικονομικού διευθυντή (Chief Financial Officer - CFO) και μέλους της Ομάδας Ηγεσίας της Stellantis, με άμεση ισχύ. Ο Laranjo διαδέχεται τον Doug Ostermann, ο οποίος παραιτήθηκε από την εταιρεία για προσωπικούς λόγους. Θα αναλάβει όλες τις αρμοδιότητες που κατείχε μέχρι σήμερα ο Ostermann. Με περισσότερες από δύο δεκαετίες πείρας στη χρηματοοικονομική και στον έλεγχο σε διάφορες αγορές, καθώς και με βαθιά γνώση του κλάδου της αυτοκινητοβιομηχανίας, ο Laranjo φέρνει ισχυρή τεχνογνωσία και ηγεσία στη χρηματοοικονομική στρατηγική, το σχεδιασμό και την επιχειρησιακή αριστεία σε πολυπολιτισμικό περιβάλλον. Εντάχθηκε στη Fiat Chrysler Automobiles (FCA) το 2009, αναλαμβάνοντας διαρκώς αυξανόμενες ευθύνες στον χρηματοοικονομικό έλεγχο και την αναφορά, τη διαχείριση κερδών και ζημιών, το ταμείο, τον χρηματοοικονομικό σχεδιασμό και ανάλυση, τη συμμόρφωση και τη λογιστική. Η BYD αντέδρασε στη βαθμολογία «Μη Συνιστώμενο» που έδωσε ο Euro NCAP στο Σύστημα Υποβοηθούμενης Οδήγησης του ATTO 3 το 2024. Το Intelligent Cruise Control -η ονομασία της BYD για το σύστημα Επιπέδου 2- αξιολογείται πλέον ως «Καλό» για τα πιο πρόσφατα οχήματα, ενώ τα παλαιότερα μοντέλα έχουν βελτιωθεί. Τον Οκτώβριο του 2024, ο Euro NCAP προειδοποίησε τους καταναλωτές ότι το Σύστημα Υποβοηθούμενης Οδήγησης του ATTO 3, μοντέλου έτους 2022, παρουσίαζε τόσο σοβαρές ελλείψεις, ώστε το όχημα έλαβε τη βαθμολογία «Μη Συνιστώμενο». Κατά την αξιολόγηση, οι ειδικοί ασφαλείας διαπίστωσαν ότι το Intelligent Adaptive Cruise Control του ATTO 3 απέτυχε να ανταποκριθεί σωστά κατά την προσέγγιση άλλων αυτοκινήτων ή μοτοσυκλετών και δεν έλαβε τις κατάλληλες ενέργειες όταν ο οδηγός παρέμενε αδρανής. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα το ATTO 3 να συγκεντρώσει μόλις 55% στην «Ικανότητα Υποβοήθησης» και μόνο 35% στην «Εφεδρική Ασφάλεια». Στη συνέχεια, του αποδόθηκε η πρώτη στην ιστορία του οργανισμού βαθμολογία «Μη Συνιστώμενο». Η BYD πλέον προχώρησε σε ενέργειες για την αντιμετώπιση αυτών των αδυναμιών. Για το ATTO 3 μοντέλου 2022, η BYD διέθεσε αναβάθμιση λογισμικού overthe-air. Μετά την αναβάθμιση, τα οχήματα αυτά θα λάμβαναν τη βαθμολογία «Μέτριο» από τον Euro NCAP, με σκορ 60% στην «Ικανότητα Υποβοήθησης» και 72% στην «Εφεδρική Ασφάλεια». Τα μοντέλα έτους 2025 εξοπλίζονται με εντελώς νέο Σύστημα Υποβοηθούμενης Οδήγησης, το οποίο έλαβε από τον Euro NCAP τη βαθμολογία «Καλό», συγκεντρώνοντας 67% στην «Ικανότητα Υποβοήθησης» και 80% στην «Εφεδρική Ασφάλεια». BYD ATTO 3 - ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ EURO NCAP Βελτίωση του Συστήματος Υποβοηθούμενης Οδήγησης Η Valeo έχει εξασφαλίσει παραγγελίες ύψους 9 δισ. ευρώ για προϊόντα που απευθύνονται σε οχήματα οριζόμενα από λογισμικό (software - defined vehicles - SDVs) τα τελευταία τρία χρόνια. Το ποσό αυτό αντιστοιχεί σε περισσότερο από το 10% των συνολικών παραγγελιών της εταιρείας κατά την ίδια περίοδο. Η εταιρεία αναμένει ότι η δυναμική των πωλήσεων θα επιταχυνθεί, καθώς πελάτες όπως ο Όμιλος Volkswagen, η BMW και η Renault μεταβαίνουν προς τα οχήματα οριζόμενα από λογισμικό, δήλωσε ο Derek de Bono, αντιπρόεδρος της Valeo για τα SDVs, χωρίς να προχωρήσει σε συγκεκριμένη πρόβλεψη. Ωστόσο, παρόλο που το λογισμικό αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία, δεν θα έχει μεγαλύτερη αξία από το υλικό (hardware) στο οποίο θα είναι ενσωματωμένο, τόνισε ο de Bono στο Automotive News Europe, στη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου του Μονάχου (IAA), στις 9 Σεπτεμβρίου. VALEO: ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ 9 ΔΙΣ. ΕΥΡΩ ΓΙΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΜΕ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟ Joao Laranjo

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=