29.09.25 #341 6 Το Skoda Octavia παραμένει ένα από τα πλέον αναγνωρίσιμα και αγαπημένα μοντέλα της μάρκας, διαθέσιμο σε εκδόσεις που καλύπτουν κάθε ανάγκη: από οικονομικά πετρελαιοκίνητα, βενζινοκίνητες και υβριδικές εκδόσεις, καθώς και κινητήρες βενζίνης υψηλών επιδόσεων, όπως στο RS. Προσφέρονται τέσσερις εκδόσεις εξοπλισμού -Essence, Selection, Sportline και RS- ενώ πρόσφατα παρουσιάστηκε και η νέα βασική έκδοση F&B Edition με κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρων και 116 ίππους. Με ανταγωνιστική τιμή εκκίνησης από 26.950 ευρώ, το Octavia ενισχύει ακόμη περισσότερο τη θέση του στην ελληνική αγορά, επιβεβαιώνοντας τη φήμη της Skoda για ποιότητα, αξιοπιστία και σύγχρονη τεχνολογία. Πρόσφατα, ο Ισλανδός κτηνοτρόφος Jómundur Ólason έγραψε ιστορία οδηγώντας το Skoda Octavia πρώτης γενιάς σε ορόσημο που λίγοι πετυχαίνουν: το ένα εκατομμύριο χιλιόμετρα. Η ιστορία ξεκίνησε το 2003, όταν το αυτοκίνητο αγοράστηκε από τη σύζυγό του, και συνεχίστηκε από τον ίδιο το 2007. Από τότε, το Octavia αποτέλεσε αναπόσπαστο εργαλείο της καθημερινότητάς του, είτε στις μετακινήσεις προς το κοπάδι του στη Borgarfjörður είτε σε μεγάλες διαδρομές σε όλη την Ισλανδία. Σήμερα, ο Ισλανδός αγρότης συνεχίζει την καθημερινότητά του με ένα νέο Octavia, παραμένοντας πιστός στη μάρκα. Το παλιό του Octavia, με το ιστορικό του κοντέρ, παραδόθηκε σε λύκειο στο Ρέικιαβικ, ώστε οι μαθητές μηχανολογίας να το μελετούν στο πλαίσιο της εκπαίδευσής τους. Διαβάστε περισσότερα εδώ Γιάννης Κανουπάκης ΜΕ ΤΙΜΗ ΕΚΚΙΝΗΣΗΣ 26.950 ΕΥΡΏ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Skoda Octavia: 1 εκατ. χλμ. στην Ισλανδία Το σύστημα e-Power τρίτης γενιάς της Nissan που διατίθεται με το νέο Qashqai στην Ευρώπη, προσφέρει βελτιωμένη απόδοση, χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και πιο αθόρυβη οδηγική εμπειρία. Ο Norihiko Tagishi, ο Akihiro Shikata και ο Naohiro Yoshida, οι οποίοι ανέπτυξαν τον πρωτοποριακό νέο κινητήρα στην καρδιά του συστήματος, μοιράζονται τις προκλήσεις που χρειάστηκε να ξεπεράσουν και εξηγούν πώς λειτουργεί η τεχνολογία του. Το e-Power είναι το υβριδικό σύστημα της Nissan, που συνδυάζει βενζινοκινητήρα και ηλεκτροκινητήρα, σε ένα καινοτόμο ηλεκτροκίνητο σύστημα κίνησης. Ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται αποκλειστικά ως γεννήτρια, παρέχοντας ηλεκτρική ενέργεια για την τροφοδοσία του ηλεκτροκινητήρα. Με αυτό τον τρόπο, ο ηλεκτροκινητήρας είναι ο μόνος που κινεί τους τροχούς όταν χρειάζεται. Ως αποτέλεσμα, το σύστημα κίνησης προσφέρει την ομαλή επιτάχυνση και την οδηγική απόλαυση ενός πλήρως ηλεκτρικού οχήματος, με την καθημερινή ευκολία ενός αυτοκινήτου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Διαβάστε περισσότερα εδώ Νίκος Λουπάκης NISSAN: ΤΟ ΥΒΡΙΔΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΕΙΡΙΑΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ E-POWER Οι μηχανικοί αποκαλύπτουν τα «μυστικά» τους SUZUKI: ΜΕ ΝΕΟ ΕΜΒΛΗΜΑ Η Suzuki Motor Corporation επανασχεδίασε το έμβλημα που φέρουν τα προϊόντα της, για πρώτη φορά μετά από 22 χρόνια. Το νέο έμβλημα αντικατοπτρίζει το εταιρικό σύνθημα «By Your Side» και εκφράζει τη σταθερή δέσμευση της Suzuki, από την ίδρυσή της, «στο επίκεντρο, ο πελάτης», καθώς και τις νέες προοπτικές για το μέλλον. Για να αποδοθεί αυτή η διαρκής δέσμευση, διατηρήθηκε το περίγραμμα της εταιρικής ταυτότητας της Suzuki -το εμβληματικό «S»- ενώ υιοθετήθηκε ένας επίπεδος σχεδιασμός, κατάλληλος για την ψηφιακή εποχή, ώστε να συμβολίσει τις νέες δυνατότητες. Επιπλέον, η παραδοσιακή επιχρωμίωση αντικαταστάθηκε με βαφή ασημί υψηλής φωτεινότητας, με σκοπό τόσο τη μείωση του περιβαλλοντικού αποτυπώματος και την έκφραση της μετάβασης σε μια νέα εποχή. Το νέο έμβλημα θα παρουσιαστεί αρχικά σε πρωτότυπα μοντέλα κατά τη διάρκεια του «Japan Mobility Show 2025». Διαβάστε περισσότερα εδώ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=