FLEETNEWS #340

25.09.25 #340 13 Η Wayve, εταιρεία τεχνολογίας που δραστηριοποιείται στην «ενσώματη Τεχνητή Νοημοσύνη για αυτόνομη οδήγηση», ανακοίνωσε ότι έχει υπογράψει επιστολή πρόθεσης με την Nvidia για την αξιολόγηση μιας νέας στρατηγικής επένδυσης ύψους 500 εκατομμυρίων δολαρίων στον επόμενο γύρο χρηματοδότησής της. Η επένδυση αυτή βασίζεται στη συμμετοχή της Nvidia στο γύρο χρηματοδότησης Series C της Wayve και «τροφοδοτεί τη συνεχιζόμενη ανάπτυξη της εταιρείας». Η Wayve ανέφερε επίσης ότι η συμφωνία αντικατοπτρίζει το κοινό όραμα των δύο εταιρειών για την προώθηση μιας ασφαλούς, κλιμακούμενης και έτοιμης για παραγωγή τεχνολογίας αυτόνομης οδήγησης στην αγορά. Η Wayve υποστηρίζει ότι η προσέγγιση με βάση τα foundation models, σε συνδυασμό με τις αυτοκινητικού επιπέδου επιταχυνόμενες υπολογιστικές πλατφόρμες της Nvidia, εξοπλίζει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων με την προηγμένη τεχνητή νοημοσύνη και το υλικό που απαιτείται για την παροχή λύσεων κινητικότητας επόμενης γενιάς σε παγκόσμια κλίμακα. NVIDIA: ΕΠΕΝΔΥΣΗ 500 ΕΚΑΤ. ΔΟΛΑΡΙΑ ΣΤΗ WAYVE Ο Όμιλος Volkswagen ανακοίνωσε ότι θα καταγράψει απώλεια ύψους 5,1 δισ. ευρώ λόγω μιας ευρείας αναδιάρθρωσης προϊόντων στη θυγατρική της Porsche, που κατασκευάζει σπορ αυτοκίνητα. Η απόφαση ακολουθεί την ανακοίνωση της Porsche -της οποίας το 75,4% ανήκει στον όμιλο VW- ότι θα αλλάξει τη στρατηγική προϊόντων της ώστε να αντανακλά την πιο αργή από την αναμενόμενη ανάπτυξη της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. «Βλέπουμε τεράστιες αλλαγές στο περιβάλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας», δήλωσε στις 19 Σεπτεμβρίου σε αναλυτές και δημοσιογράφους ο Όλιβερ Μπλούμε, διευθύνων σύμβουλος τόσο της Porsche όσο και του Ομίλου VW, επικαλούμενος μια σαφή πτώση της ζήτησης για αποκλειστικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα. « Έχουμε λάβει βασικές στρατηγικές αποφάσεις. Τώρα είναι η ώρα να τις υλοποιήσουμε. Ο δρόμος θα είναι δύσκολος και μακρύς, και θα απαιτήσει πλήρη προσήλωση και μεγάλη προσπάθεια», δήλωσε. Ο Μπλούμε σημείωσε ότι η Porsche στηρίζει τις ελπίδες της σε μεγαλύτερη ευελιξία εντός της Ε.Ε. σχετικά με το στόχο των Βρυξελλών όλα τα νέα αυτοκίνητα να έχουν μηδενικές εκπομπές μετά το 2035, κάτι που ουσιαστικά θα απαγόρευε την πώληση νέων βενζινοκίνητων και πετρελαιοκίνητων οχημάτων υπέρ των αμιγώς ηλεκτρικών. Η Porsche πλέον αναμένει να λανσάρει ένα κορυφαίο SUV, πάνω από το Cayenne, αρχικά με κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά συστήματα, αντί να το διαθέσει πλήρως ηλεκτρικό, όπως είχε προηγουμένως σχεδιαστεί. Το σεντάν Panamera και το Cayenne θα συνεχίσουν να παράγονται με κινητήρες εσωτερικής καύσης και plug-in υβριδικά έως και τη δεκαετία του 2030. Μια προγραμματισμένη πλατφόρμα αμιγώς ηλεκτρικών (BEV) θα «μετατεθεί για τη δεκαετία του 2030», δήλωσε η Porsche. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΟΜΙΛΟΣ VOLKSWAGEN Απώλεια 5,1 δισ. ευρώ το «φρένο» της Porsche στα EV CUPRA: ΒΙΩΣΙΜΗ ΣΥΛΛΟΓΗ ΑΠΟΣΚΕΥΩΝ To Cupra Design House ανοίγει νέους δρόμους πέρα από την αυτοκινητοβιομηχανία και ανακοινώνει την πρώτη του συνεργασία με τη Harper Collective, μια πρωτοπόρα μάρκα, που ιδρύθηκε από τους Jaden Smith & Sebastian Manes. Γεννημένη από ένα όραμα σχεδιασμού και καινοτομίας, η συνεργασία αυτή παρουσιάζει μια αποκλειστική συλλογή αποσκευών, με ισχυρή έμφαση στη βιωσιμότητα. Η συλλογή Harper Collective x Cupra, όπου παρουσιάστηκε στο Μόναχο, περιλαμβάνει τρία μοντέλα: χειραποσκευή καμπίνας (Cabin), επεκτάσιμη χειραποσκευή καμπίνας (Cabin Expendable) και Trunk - καθεμία από αυτές σχεδιασμένη να συνδυάζει την καινοτομία, τη λειτουργικότητα και το στυλ.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=