FLEETNEWS #340

25.09.25 #340 12 NISSAN: ΣΤΙΣ ΗΠΑ ΜΕ MICHAEL SOUTTER Η Nissan ανακοίνωσε ότι ο Michael Soutter θα αναλάβει τον ρόλο του ανώτερου αντιπροέδρου, Μάρκετινγκ και Πωλήσεων ΗΠΑ, για τις μάρκες Nissan και INFINITI. Στο πλαίσιο αυτού του ρόλου, θα είναι υπεύθυνος για όλες τις δραστηριότητες μάρκετινγκ και πωλήσεων της μάρκας Nissan στις Ηνωμένες Πολιτείες, ενώ θα επιβλέπει επίσης τις δραστηριότητες της INFINITI στην ευρύτερη περιοχή της Αμερικής. Κατά τη διάρκεια της δεκαετούς και πλέον πορείας του στη Nissan, ο Soutter έχει αναλάβει καίριες θέσεις σε παγκόσμιο και περιφερειακό επίπεδο. Από το 2018 έως το 2022, διετέλεσε αντιπρόεδρος After Sales, Nissan Americas, με έδρα το Franklin. Στη συνέχεια μετακινήθηκε στην Ιαπωνία και το 2022 ορίστηκε εταιρικός αντιπρόεδρος, επικεφαλής της παγκόσμιας δραστηριότητας After Sales της Nissan έως το 2023. Η General Motors βρίσκεται σε προκαταρκτικές συνομιλίες για την ανανέωση της μακροχρόνιας κοινοπραξίας της με την κινεζική SAIC Motor Corp., σηματοδοτώντας την ανανεωμένη αισιοδοξία της αμερικανικής αυτοκινητοβιομηχανίας για την πορεία της στη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως, έπειτα από χρόνια πτώσης. Οι δύο πλευρές εξετάζουν στοιχεία μιας πιθανής συμφωνίας, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων και των εργοστασίων που θα μπορούσαν να εμπλακούν σε περίπτωση επίτευξης συμφωνίας, ανέφεραν στο Bloomberg άτομα με γνώση του θέματος. Οι συνομιλίες βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και δεν έχουν ακόμη καθοριστεί τελικοί όροι, πρόσθεσαν οι ίδιες πηγές, που ζήτησαν ανωνυμία, καθώς οι διαπραγματεύσεις είναι ιδιωτικές. Η προσπάθεια αναζωογόνησης της σχεδόν 30ετούς συνεργασίας GM-SAIC σηματοδοτεί μια αλλαγή στάσης σε σχέση με ένα χρόνο πριν, όταν οι δύο εταιρείες προχωρούσαν σε περικοπές θέσεων εργασίας, στο πλαίσιο μιας αναδιάρθρωσης ύψους 5 δισ. δολαρίων. Οι ξένοι κατασκευαστές αυτοκινήτων έχουν περιορίσει τη δραστηριότητά τους στην Κίνα, καθώς οι εγχώριες εταιρείες έχουν αποκτήσει μεγαλύτερο έλεγχο της αγοράς. Κατασκευαστές όπως η Stellantis, αποχώρησαν από παρόμοιες κοινοπραξίες με κινεζικές αυτοκινητοβιομηχανίες, προκαλώντας ερωτήματα για το αν η συμφωνία της GM με την SAIC θα διαλυθεί το 2027. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΚΑΘΩΣ Η ΖΗΤΗΣΗ ΑΝΑΚΑΜΠΤΕΙ GM - SAIC: Επέκταση της κοινοπραξίας στην Κίνα Η Panasonic στοχεύει στην ανάπτυξη μιας νέας, υψηλότερης χωρητικότητας μπαταρίας, που θα μπορούσε να επεκτείνει την αυτονομία των ηλεκτρικών οχημάτων (EVs). Βρίσκεται στη διαδικασία αφαίρεσης της ανόδου από τη μπαταρία κατά την παραγωγή, κάτι που θα μπορούσε να οδηγήσει σε «παγκοσμίως κορυφαίο επίπεδο» χωρητικότητας μπαταριών έως το τέλος του 2027, σύμφωνα με το Reuters. Η ιαπωνική εταιρεία ηλεκτρονικών στοχεύει σε αύξηση της χωρητικότητας κατά 25%, γεγονός που θα μπορούσε να επεκτείνει την αυτονομία του Tesla Model Y κατά περίπου 90 μίλια (145 χλμ.) με το υπάρχον μέγεθος μπαταρίας. Η νέα μπαταρία της Panasonic θα μπορούσε επίσης να επιτρέψει την κατασκευή «ελαφρύτερων» και πιθανόν πιο οικονομικών μπαταριών, διατηρώντας την τρέχουσα αυτονομία οδήγησης, ενώ μειώνει το μέγεθος της μπαταρίας, σύμφωνα με το δημοσίευμα. Πριν από την παρουσίαση του επικεφαλής τεχνολογίας της Panasonic Energy, Shoichiro Watanabe, ένα στέλεχος της εταιρείας αποκάλυψε λεπτομέρειες σχετικά με την τεχνολογία μπαταριών χωρίς άνοδο. Η μέθοδος αυτή περιλαμβάνει τη δημιουργία ανόδου λιθίου-μετάλλου μέσα στην μπαταρία μετά την πρώτη φόρτιση, επιτρέποντας την ενσωμάτωση περισσότερων ενεργών καθοδικών υλικών όπως κοβάλτιο, αλουμίνιο και νικέλιο, αυξάνοντας έτσι τη χωρητικότητα χωρίς αύξηση του μεγέθους της μπαταρίας. PANASONIC: ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΧΩΡΗΤΙΚΟΤΗΤΑΣ Michael Soutter

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=