FLEETNEWS #34

08.07.19 #34 3 Μετά τη Ρωσία, τ ο Ηνωμένο Βασίλειο και η Ολλανδία επιτρέπουν δοκιμές αυτόνομων οχημάτων χωρίς οδηγό ασφαλείας. Δύο είναι οι διαδρομές δοκιμών που καθορίστηκαν στο Λον- δίνο. Ταυτοχρόνως, η ολλανδική κυ- βέρνηση καθόρισε αυστηρά κριτήρια για τις δοκιμές αυτόνομων αυτοκι- νήτων σε ήδη εγκεκριμένα τμήματα δημόσιων δρόμων. ΛΟΝΔΊΝΟ Στο Λονδίνο, οι δοκιμές θα πραγμα- τοποιηθούν στο Royal Borough του Greenwich και στο Queen Elizabeth Olympic Park, στα 24 χιλιόμετρα των δρόμων αμφότερων των περιοχών. Οι προγραμματιστές θα έχουν επίσης τη δυνατότητα να σχεδιάσουν τις δι- κές τους δοκιμαστικές διαδρομές σε δημόσιους δρόμους σε πραγματικό αστικό περιβάλλον. Οι γνωρίζοντες τον κλάδο συμφω- νούν πως οι δοκιμές αυτόνομων οχημάτων σε πραγματικές συνθήκες είναι απαραίτητες για την τελειοποίη- ση και την κυκλοφορία αυτοκινήτων χωρίς οδηγό. ΟΛΛΑΝΔΊΑ Το ίδιο θα συμβεί και στην Ολλαν- δία, όπου ένας νέος νόμος επιτρέπει στον υπουργό Υποδομών, μετά από διαβούλευση με την αστυνομία, τις κυβερνητικές υπηρεσίες που είναι υπεύθυνες για τους δημόσιους δρό- μους και ένα ινστιτούτο ασφάλει- ας της κυκλοφορίας, να χορηγήσει άδεια για δοκιμαστικές διαδρομές σε προκαθορισμένα τμήματα δημόσιων δρόμων. Οι δοκιμές πρέπει επίσης να πραγματοποιούνται σε προκαθορι- σμένους χρόνους. ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΧΩΡΙΣ ΟΔΗΓΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Το BMW Group και η Daimler AG ξεκίνησαν τη συνεργασία τους για αυτόνομη οδήγηση, αφού οι εκπρό- σωποι των δύο εταιρειών υπέγραψαν στις 4 Ιουλίου συμφωνία για μια μακροπρόθεσμη στρατηγική συνερ- γασία, η οποία θα επικεντρωθεί στην από κοινού ανάπτυξη τεχνολογιών επόμενης γενιάς για συστήματα υπο- στήριξης οδηγών, αυτοκινητόδρο- μους και αυτοματοποιημένο χώρο στάθμευσης, όλα στο επίπεδο αυτο- νομίας (SAE) 4. Επιπλέον, προγραμματίζονται περαι- τέρω συνομιλίες για την επέκταση της συνεργασίας σε υψηλότερα επί- πεδα αυτοματοποίησης στις αστικές περιοχές και στα κέντρα των πόλεων. Αυτό υπογραμμίζει τη μακροπρό- θεσμη και μόνιμη φύση της κοινής πρωτοβουλίας, η οποία θα επεκταθεί και θα περιλαμβάνει μια επεκτάσιμη πλατφόρμα αυτόνομης οδήγησης. Η μη αποκλειστική συνεργασία είναι επίσης ανοικτή σε άλλες αυτοκινη- τοβιομηχανίες και τεχνολογικούς εταίρους, με τα αποτελέσματα να παρέχονται κατόπιν αδείας. Βασικός στόχος της συνεργασίας εί- ναι η ταχεία έναρξη της τεχνολογίας, η οποία αναμένεται να παρουσιαστεί στα συστήματα επιβατικών αυτοκι- νήτων για τους ιδιώτες πελάτες από το 2024. Οι δύο εταιρείες θα εφαρ- μόσουν τις τεχνολογίες στα αντίστοι- χα προϊόντα σειράς ανεξάρτητα. Η συνεργασία θα έχει πάνω από 1.200 ειδικούς που θα εργάζονται μαζί, συ- χνά σε μικτές ομάδες. Θα βρίσκονται σε τοποθεσίες όπως το BMW Group Autonomous Driving Campus στο Unterschleissheim, κοντά στο Μό- ναχο, τοMercedes-Benz Technology Centre (MTC) στο Sindelfingen και το Daimler Testing and Technology Centre στο Immendingen. Οι προ- σπάθειες θα επικεντρωθούν στην ανάπτυξη μιας κλιμακούμενης αρχι- τεκτονικής για συστήματα υποστήρι- ξης οδηγών, συμπεριλαμβανομένων των αισθητήρων, καθώς και ενός κοινού data centre για την αποθή- κευση, τη διαχείριση και την επεξερ- γασία δεδομένων και την ανάπτυξη λειτουργιών και λογισμικού. ΓΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΕΠΟΜΕΝΗΣ ΓΕΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΑΥΤΟΝΟΜΗΟΔΗΓΗΣΗ Συνεργασία BMWGroup και Daimler AG Αρχικός στόχος της συνεργασίας είναι η ανάπτυξη τεχνολογιών για συστήματα υποστήριξης οδηγού, αυτόνομη οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους και αυτοματοποιημένο χώρο στάθμευσης, όλα μέχρι το Επίπεδο 4

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=