15.09.25 #337 9 XAVIER MARTINET: «ΣΤΟΧΕΥΕΙ» RENAULT ΚΑΙ SKODA Ο νέος CEO της Hyundai Europe, Xavier Martinet, έχει θέσει έναν δύσκολο στόχο. Θέλει η Hyundai, που ήταν η 9η μάρκα σε πωλήσεις όγκου στην Ευρώπη το πρώτο τρίμηνο, να ξεπεράσει κάποιες από τις κορυφαίες μάρκες της περιοχής, RenaultDacia, Skoda μέσα στα επόμενα πέντε με δέκα χρόνια. Ο Martinet, που ανέλαβε καθήκοντα στη Hyundai την 1η Ιανουαρίου μετά τη θητεία του ως επικεφαλής μάρκετινγκ στη «low-cost» μάρκα της Renault, δήλωσε ότι για να γίνει η Hyundai μία από τις κορυφαίες σε πωλήσεις μάρκες στην Ευρώπη, πρέπει να ενισχύσει τη θέση της στην αγορά εταιρικών στόλων. Παράλληλα, παρουσίασε τη στρατηγική ηλεκτροκίνησης της Hyundai και άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο παραγωγής ενός ακόμα μοντέλου μαζικών πωλήσεων στην Ευρώπη. Κατά τον ίδιο, οι αγοραστές EV είναι πολύ ενημερωμένοι και πρόθυμοι να δοκιμάσουν νέες τεχνολογίες. «Για τη Hyundai αυτό είναι ευκαιρία, γιατί έχουμε κορυφαία EV τεχνολογία», δήλωσε. Η Volkswagen παρουσίασε στην IAA Mobility 2025 τα αποτελέσματα τριών ετών εντατικής αναπτυξιακής δουλειάς, σηματοδοτώντας τη νέα κατεύθυνση της μάρκας. Εμπνευσμένη από τη φράση «True Volkswagen», η εταιρεία επαναπροσδιορίζει τα παραδοσιακά της πλεονεκτήματα: καθαρός σχεδιασμός με ισχυρή αναγνωρισιμότητα, υψηλά πρότυπα ποιότητας, ελκυστική σχέση τιμής-απόδοσης, διαισθητικές λύσεις χειρισμού και καινοτόμες τεχνολογίες. Το αποτέλεσμα είναι μια γκάμα που στη μεγάλη της πλειονότητα απαρτίζεται από νέα μοντέλα όπως φάνηκε για πρώτη φορά στη φετινή IAA. Στα μελλοντικά νέα μοντέλα περιλαμβάνονται τέσσερα ηλεκτρικά στις κατηγορίες μικρών και compact, τα οποία θα λανσαριστούν σταδιακά από το 2026. Εκτός από τα νέα ID. Polo και ID. Polo GTI την παγκόσμια πρεμιέρα κάνει και το ID. Cross Concept - ένα σχεδόν έτοιμο για παραγωγή compact SUV concept. Το μοντέλο εισαγωγής ID. EVERY1, με τιμή 20.000 ευρώ, θα ολοκληρώσει στο μέλλον την γκάμα των προσιτών αμιγώς ηλεκτρικών μικρών αυτοκινήτων. Παράλληλα, η μάρκα εγκαινιάζει τη νέα στρατηγική ονοματοδοσίας της, με το ID. Polo ως πρώτο όχημα που αντικατοπτρίζει αυτήν την προσέγγιση. Καθιερωμένα ονόματα VW θα μεταφερθούν και στα υπόλοιπα νέα ηλεκτρικά μοντέλα. Επιπλέον, η Volkswagen συνεχίζει και την παραγωγή προϊόντων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, παρουσιάζοντας στο Μόναχο τη νέα γενιά του best-seller T-Roc, που συμπληρώνει τη σειρά των νεοαναπτυγμένων Tiguan, Tayron και Passat. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΑΝΑΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΤΗΣ ΓΚΑΜΑΣ «True Volkswagen»: Οι νέες κατευθύνσεις EURO NCAP - ΤΟ FIREFLY ΠΕΝΤΑΣΤΕΡΟ Το firefly, το πρώτο ηλεκτρικό αυτοκίνητο έξυπνης συμπαγούς κατηγορίας από τη διεθνή μάρκα κινητικότητας lifestyle της NIO, έλαβε την υψηλότερη αξιολόγηση ασφάλειας οχημάτων από το Euro NCAP (European New Car Assessment Programme). Το firefly πέτυχε επίσης πεντάστερη αξιολόγηση στο C-NCAP και βαθμολογία «All-G» στις δοκιμές ασφάλειας του C-IASI, κατακτώντας την υψηλότερη επίδοση σε όλες τις κατηγορίες. Με βαθμολογία 96% για την ασφάλεια των ενήλικων επιβατών, το firefly πέτυχε εξαιρετικό αποτέλεσμα σε αυτήν την κατηγορία - το υψηλότερο που έχει καταγραφεί σε επιβατικό όχημα δοκιμασμένο από το Euro NCAP από τις αρχές του 2024. Το firefly συγκέντρωσε επίσης υψηλή βαθμολογία 87% στην παιδική ασφάλεια και 82% στην προστασία ευάλωτων χρηστών του δρόμου, όπως πεζών και ποδηλατών. Στην κατηγορία συστημάτων υποβοήθησης οδηγού σημείωσε επίσης πολύ καλή επίδοση με 86%. Xavier Martinet
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=