FLEETNEWS #336

11.09.25 #336 13 ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΣΤΗ RENAULT Ο Alexis Chalopin ενισχύει την εξειδίκευση των ομάδων δημόσιων υποθέσεων της Renault Group και την παρουσία της εταιρείας στις Βρυξέλλες. Με την εμπειρία του σε ευρωπαϊκούς θεσμούς και σε δημόσιες πολιτικές, η αποστολή του θα είναι να συνεχίσει και να διατηρήσει τη δυναμική διαλόγου και συνεργασίας με τις ευρωπαϊκές αρχές και τους ενδιαφερόμενους φορείς. Ως πυλώνας της ευρωπαϊκής οικονομίας, η αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται πλέον σε μεγάλη μεταμόρφωση για να ανταποκριθεί στις προκλήσεις της οικολογικής και ψηφιακής μετάβασης. Η Renault Group, ως πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης στην Ευρώπη, συμμετέχει στον Στρατηγικό Διάλογο που ξεκίνησε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συμβάλλει έτσι στην ανάπτυξη των προϋποθέσεων για τη διατήρηση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου, σεβόμενη παράλληλα τις φιλοδοξίες απανθρακοποίησης που ορίζει η Συμφωνία του Παρισιού. Alexis Chalopin Η Genesis Motor Europe ανακοίνωσε την άφιξη του Charles Fuster ως διευθυντή Μάρκας για τη Genesis στη Γαλλία και την Ιταλία. Αυτή η τοποθέτηση υποστηρίζει τις φιλοδοξίες της Genesis να προσφέρει μια ξεχωριστή πρόταση στις αγορές της Γαλλίας και της Ιταλίας και σηματοδοτεί ένα κρίσιμο βήμα για τον προγραμματισμένο εισαγωγή της μάρκας σε αυτές τις νέες αγορές το 2026. Έχοντας διατελέσει σε ανώτερες θέσεις σε εταιρείες του ομίλου Stellantis, συμπεριλαμβανομένων των Lancia, Jeep και Fiat, ο Charles εντάσσεται στην κορεατική premium μάρκα φέρνοντας βαθιά αυτοκινητιστική εμπειρία και ένα ισχυρό ιστορικό επιτυχιών στην εισαγωγή premium αυτοκινήτων σε όλη την Ευρώπη. GENESIS: ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΕ ΓΑΛΛΙΑ-ΙΤΑΛΙΑ Charles Fuster Ο Richard Bezzant ανέλαβε τη θέση του διευθυντή Μάρκετινγκ για Φορτηγά και Λεωφορεία στην Hankook Tire Europe GmbH την 1η Αυγούστου. Ο Βρετανός ειδικός στο μάρκετινγκ και τις πωλήσεις ξεκίνησε την καριέρα του στον κλάδο των ελαστικών στο Ηνωμένο Βασίλειο το 2003, αντιμετωπίζοντας από την αρχή τις προκλήσεις της αγοράς ελαστικών για λεωφορεία και φορτηγά. Παράλληλα με τη δραστηριότητά του στο Ηνωμένο Βασίλειο, πέρασε πέντε χρόνια σε ηγετικές θέσεις στη Γαλλία, προτού αναλάβει το ρόλο του διευθυντή Μάρκετινγκ για το Ηνωμένο Βασίλειο και την Ιρλανδία. Σε αυτήν τη θέση, ανέλαβε την ευθύνη για τη διαχείριση ολόκληρης της στρατηγικής μάρκετινγκ σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς. HANKOOK EUROPE: ΝΕΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ Richard Bezzant Τέσσερις από τις πέντε μεγαλύτερες οικονομίες της Ευρώπης κατέγραψαν αντίθετες επιδόσεις μεταξύ της αγοράς νέων και της αγοράς μεταχειρισμένων αυτοκινήτων στο πρώτο εξάμηνο του 2025. Επίσης, η Autovista24 επισημαίνει ότι η αγορά μεταχειρισμένων του Ηνωμένου Βασιλείου παρουσιάζει την ισχυρότερη ανάκαμψη και βρίσκεται πλέον μια ανάσα από τα προ πανδημίας επίπεδα. Οι αγορές μεταχειρισμένων στο Ηνωμένο Βασίλειο, τη Γερμανία, τη Γαλλία, την Ισπανία και την Ιταλία σημείωσαν όλες θετικά αποτελέσματα στο πρώτο εξάμηνο του 2025, με συνολική αύξηση περίπου 1,8% σε ετήσια βάση. Η περίοδος χαρακτηρίστηκε από μια θεμελιώδη απόκλιση μεταξύ των επιδόσεων νέων και μεταχειρισμένων σε τέσσερις από τις πέντε αγορές: —Στην Ιταλία, οι συναλλαγές μεταχειρισμένων αυξήθηκαν κατά 3,1%, ενώ οι ταξινομήσεις καινούργιων μειώθηκαν κατά 3,5%. —Στη Γερμανία σημειώθηκε ήπια αύξηση 0,3% στα μεταχειρισμένα, έναντι σημαντικής πτώσης 4,7% στις πωλήσεις νέων. —Στη Γαλλία, παρόμοια απόκλιση: +0,9% στα μεταχειρισμένα, ενώ οι πωλήσεις νέων παρέμειναν ουσιαστικά στάσιμες. —Στην Ισπανία, η απόκλιση ευνόησε την αγορά νέων (+13,9%), ενώ η αύξηση στα μεταχειρισμένα περιορίστηκε στο 3%. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΑ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Ευρώπη: Σε άνοδο η αγορά των μεταχειρισμένων

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=