FLEETNEWS #335

08.09.25 #335 2 Σε αναβάθμιση της γκάμας κινητήρων των Duster και Bigster προχώρησε η Dacia παρουσιάζοντας το νέο σύστημα κίνησης Hybrid-G 150 4x4. Σύμφωνα με την εταιρεία, το νέο υβριδικό σύστημα κίνησης με τετρακίνηση (4x4) και διπλό καύσιμο (βενζίνη/LPG) συνδυάζει αποδοτικότητα, ευελιξία και οικονομία. Αποτελείται από έναν 3κύλινδρο κινητήρα 1,2 λίτρου, με υποβοήθηση 48V (mild hybrid) και ισχύ 103 kW (140 ίππων) στον εμπρός άξονα και έναν ηλεκτροκινητήρα 23 kW (31 ίππων) στον πίσω, με συνδυαστική ισχύ 113 kW (154 ίππων), ροπή 230 Nm από τον θερμικό κινητήρα και έως 87 Nm από τον ηλεκτροκινητήρα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης συνεργάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, με χειριστήρια αλλαγής ταχυτήτων (paddles) στο τιμόνι, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας συνδυάζεται με κιβώτιο 2 σχέσεων και αποσυνδεόμενο πίσω άξονα. Η διάταξη του 2τάχυτου κιβωτίου με τον πίσω ηλεκτροκινητήρα αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία. Εξασφαλίζει υψηλή ροπή σε χαμηλές ταχύτητες, ενώ μειώνει τις στροφές του ηλεκτροκινητήρα στις υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας ισχυρή πρόσφυση έως και τα 140 χλμ./ώρα. Στη θέση “neutral” (συμπλέκτης αποσυνδεδεμένος) ελαχιστοποιείται η τριβή, συμβάλλοντας σε χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου σε λειτουργία 2WD. Τα χειριστήρια στο τιμόνι για το αυτόματο κιβώτιο αποτελούν, επίσης, πρωτιά για την Dacia και είναι ιδιαίτερα χρήσιμα σε συνθήκες εκτός δρόμου, σε ρυμούλκηση ή στις ορεινές διαδρομές. Ο ηλεκτροκινητήρας στον πίσω άξονα και η μπαταρία 48V (0,84 kWh) φορτίζουν αυτόματα κατά την πέδηση και την επιβράδυνση, επιτρέποντας στο σύστημα να λειτουργεί συχνά σε αμιγώς ηλεκτρική λειτουργία. Στην πόλη, το Duster και το Bigster μπορούν να κινούνται έως και κατά 60% του χρόνου αποκλειστικά ηλεκτρικά. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΣΤΑ DUSTER ΚΑΙ BIGSTER Dacia Hybrid-G 150 4x4 με διπλό καύσιμο FLEET NEWS #335 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ ΕΚΔΟΣΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE ΑΦΜ 800497000 Δ.Ο.Υ. ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ. Η BMW δηλώνει ότι το πρώτο της μοντέλο βασισμένο στη Neue Klasse, το iX3, είναι ένα «πραγματικό» software-defined όχημα (SDV). Η αυτοκινητοβιομηχανία παρουσίασε το αμιγώς ηλεκτρικό μεσαίο SUV, με αυτονομία έως 800 χλμ., στις 5 Σεπτεμβρίου, πριν από την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Σαλόνι Αυτοκινήτου IAA του Μονάχου, που ανοίγει σήμερα 8 Σεπτεμβρίου. Η παραγωγή του iX3 θα ξεκινήσει μέσα στο φθινόπωρο στο νέο εργοστάσιο της BMW στο Debrecen της Ουγγαρίας. Η πρώτη έκδοση θα είναι το iX3 50 xDrive, με κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας έως και 15,1 kWh/100 χλμ. και αυτονομία έως 805 χλμ. Η διάθεση στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει την άνοιξη του 2026, ενώ στις ΗΠΑ το καλοκαίρι του 2026. Τότε η BMW θα ξεκινήσει και παραδόσεις iX3 που θα παράγονται στο εργοστάσιό της στο Shenyang, Κίνα. Η τιμή εκκίνησης στην Ευρώπη για το λανσάρισμα του iX3 50 xDrive θα είναι 68.900 ευρώ. Η βασική έκδοση που θα ακολουθήσει το 2026 θα ξεκινά από περίπου 60.000 ευρώ. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΒΜW IX3: ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ 800+ ΧΛΜ.

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=