FLEETNEWS #335

08.09.25 #335 11 H Daimler Truck κάνει απολογισμό μιας επιτυχημένης χρονιάς αρχικών δοκιμών πελατών για το MercedesBenz GenH2 Truck. Τον Ιούλιο του 2024, η εταιρεία ξεκίνησε τις δοκιμές με την ανάπτυξη πέντε φορτηγών Mercedes-Benz GenH2 σε συνεργασία με τις Air Products, Amazon, Holcim, INEOS Inovyn και Wiedmann & Winz, στο πλαίσιο κανονικών δραστηριοτήτων logistics. Στόχος ήταν να δοκιμαστεί η αξιοπιστία και η αποδοτικότητα των οχημάτων σε πραγματικές συνθήκες και να δοθεί σε αυτούς τους πελάτες η ευκαιρία να αποκτήσουν άμεση εμπειρία στη μεταφορά αγαθών με φορτηγά κυψελών καυσίμου. Συνολικά, τα πέντε πρωτότυπα έχουν πλέον καλύψει περισσότερα από 225.000 χιλιόμετρα σε λειτουργία με πελάτες - απόσταση που ισοδυναμεί με περίπου πεντέμισι γύρους της γης στον ισημερινό. Για την ίδια απόσταση, ένα αντίστοιχο πετρελαιοκίνητο φορτηγό με μικτό βάρος συνδυασμού 25,6 τόνων θα χρειαζόταν περίπου 58.000 λίτρα ντίζελ, εκπέμποντας περίπου 154 τόνους CO2. Κατά τη σχεδόν ετήσια χρήση, τα πρωτότυπα Mercedes-Benz GenH2 Truck εντυπωσίασαν με την υψηλή απόδοση της κυψέλης καυσίμου τους, η οποία έχει αναπτυχθεί και κατασκευαστεί από την cellcentric, μια κοινοπραξία της Daimler Truck και της Volvo Group. Η Toyota Motor Corporation (Toyota) ανακοίνωσε ότι συμμετέχει στο «Tokyo H2», ένα νέο έργο που ξεκίνησε η Μητροπολιτική Κυβέρνηση του Τόκιο στις 3 Σεπτεμβρίου, με στόχο να καταστήσει την πόλη παγκόσμιο ηγέτη στον τομέα του υδρογόνου. Στο πλαίσιο αυτής της δημόσιας-ιδιωτικής πρωτοβουλίας, το μοντέλο Crown έχει ενταχθεί στο στόλο ταξί με κυψέλες καυσίμου, προκειμένου να ενισχυθεί η υιοθέτησή τους. Το Crown συνδυάζει την εξαιρετική ησυχία που χαρακτηρίζει τα οχήματα με κυψέλες καυσίμου (FCEV), με ευρύχωρα πίσω καθίσματα και εξαιρετική ευκολία εισόδου και εξόδου, προσφέροντας μια άνετη και υψηλής ποιότητας εμπειρία μετακίνησης, ασύγκριτη με τα συμβατικά ταξί. Για να επιτευχθεί ο στόχος της Μητροπολιτικής Κυβέρνησης του Τόκιο για την εισαγωγή περίπου 600 ταξί με κυψέλες καυσίμου έως το οικονομικό έτος 2030, η Toyota θα στοχεύσει στην εισαγωγή 200 οχημάτων έως το οικονομικό έτος 2025, παρέχοντας παράλληλα υποστήριξη. Με αφορμή την έναρξη του έργου, η Toyota ανακαίνισε και επαναλειτούργησε το Toyota MIRAI Showroom στην περιοχή Minato του Τόκιο, που είχε ιδρυθεί το 2015 ως κέντρο πληροφόρησης για τα οχήματα κυψελών καυσίμου (FCEVs) και το υδρογόνο, μετατρέποντάς το σε Tokyo H2 HUB. Η νέα εγκατάσταση θα λειτουργεί ως κόμβος συνεργασίας μεταξύ εταιρειών και οργανισμών που εργάζονται για την προώθηση μιας κοινωνίας υδρογόνου, συμβάλλοντας τόσο στην πρόοδο του έργου όσο και στη γενικότερη υιοθέτηση της υδρογονοενέργειας. ΣΤΟΧΟΣ Η ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΤΟΚΙΟ ΣΤΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟ Toyota: Εντάσσεται στο έργο Tokyo H2 BRUSSELS MOBILITY: ΔΟΚΙΜΕΣ LIDAR Στο πλαίσιο της διαρκούς φιλοδοξίας για βελτίωση της οδικής ασφάλειας, της κυκλοφοριακής ροής και της έξυπνης κινητικότητας, η Brussels Mobility ολοκλήρωσε με επιτυχία μια δοκιμή Proof of Concept (PoC) που αφορά την τεχνολογία LiDAR. Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε στη πολυσύχναστη και πολυτροπική διασταύρωση της Λεωφόρου Στρατηγού Ζακ (General Jacques Avenue) και της Λεωφόρου Couronne/Kroonlaan στο Ixelles - μια στρατηγική τοποθεσία όπου καθημερινά συγκλίνουν πεζοί, ποδηλάτες, αυτοκίνητα, λεωφορεία και τραμ. Σε συνεργασία με τη SWARCO Belgium, η οποία ενσωμάτωσε τη λύση και το Σύστημα Ελέγχου Φαναριών (Traffic Light Controller - TLC), εγκαταστάθηκε ένας αισθητήρας LiDAR και συνδέθηκε με το λογισμικό BlueCity της Ouster, το οποίο λειτουργεί με τεχνητή νοημοσύνη. DAIMLER TRUCK: ΦΟΡΤΗΓΑ ΚΥΨΕΛΩΝ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ 5,5 φορές ο γύρος του κόσμου

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=