08.09.25 #335 10 Η Volvo Cars έχει ξεκινήσει την παραγωγή του νέου αμιγώς ηλεκτρικού Volvo ES90 για ευρωπαϊκές αγορές, σημειώνοντας ένα σημαντικό ορόσημο στην πορεία της προς ένα αμιγώς ηλεκτρικό μέλλον. Σχεδιασμένο για μια ζωή σε ισορροπία, το ES90 προσφέρει ασφάλεια, τεχνολογία και πολυχρηστικές δυνατότητες, στο κομψό σχήμα ενός σύγχρονου, ηλεκτρικού σεντάν. Είναι το πρώτο μοντέλο Volvo με τεχνολογία 800 volt, η οποία του παρέχει μεγαλύτερη αυτονομία και πιο γρήγορη φόρτιση σε σχέση με οποιοδήποτε προηγούμενο ηλεκτρικό Volvo. Η Volvo Cars έχει ανοίξει το βιβλίο παραγγελιών του ES90 σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Ελλάδας, και οι παραδόσεις στους πελάτες θα ξεκινήσουν αργότερα εντός του έτους. Το ES90 θα είναι επίσης διαθέσιμο σύντομα σε ορισμένες από τις σημαντικές αγορές μας στην περιοχή Ασίας-Ειρηνικού. Ως αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο με μηδενικές εκπομπές, το ES90 αντανακλά την ευρύτερη δέσμευση της Volvo Cars για βιωσιμότητα, από την κλιματικά ουδέτερη παραγωγή μέχρι τις αρχές κυκλικής οικονομίας και τις υπεύθυνες επιχειρηματικές πρακτικές. Παράγεται με τη χρήση κλιματικά ουδέτερης ενέργειας στο εργοστάσιο της Volvo Cars στην Τσενγκντού και, σύμφωνα με την έκθεση Αξιολόγησης Κύκλου Ζωής του Ιουλίου, το ES90 έχει ένα από τα χαμηλότερα αποτυπώματα άνθρακα από κάθε άλλο αυτοκίνητο Volvo έως σήμερα. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΣΤΗΝ ΤΣΕΝΓKΝΤΟΥ ΤΗΣ ΚΙΝΑΣ Volvo Cars: Ξεκίνησε η παραγωγή του ES90 BMW: ΠΑΡΑΓΩΓH ΣΥΣΤHΜΑΤΟΣ ΥΔΡΟΓOΝΟΥ ΤΟ 2028 Το εργοστάσιο του BMW Group στο Steyr προετοιμάζεται για τη μαζική παραγωγή συστημάτων κυψελών καυσίμου. Η τρίτη γενιά του συστήματος κίνησης υδρογόνου του BMW Group θα κατασκευάζεται εκεί από το 2028, ενώ τα κέντρα αριστείας της εταιρείας στο Μόναχο και στο Steyr έχουν ήδη ξεκινήσει την κατασκευή των πρώτων πρωτοτύπων. Τα υπόλοιπα εξαρτήματα του συστήματος κίνησης θα προέρχονται από το τεχνολογικό κέντρο του Landshut. Η πρώτη γενιά του συστήματος κίνησης με κυψέλες καυσίμου προερχόταν εξ ολοκλήρου από την Toyota Motor Corporation (Toyota) και είχε τοποθετηθεί στην BMW 535iA το 2014. Η δεύτερη γενιά παρουσιάστηκε στον τρέχοντα πιλοτικό στόλο με την BMW iX5 Hydrogen. Αυτήν τη φορά, η BMW δημιούργησε η ίδια το συνολικό σύστημα κυψελών καυσίμου, ενώ μεμονωμένες κυψέλες καυσίμου προήλθαν από την Toyota. Μέσα από αυτήν τη στρατηγική συνεργασία, οι δύο εταιρείες αξιοποιούν κοινές δυνατότητες στην ανάπτυξη και τις αγορές, ενώ ταυτόχρονα σχεδιάζουν μοντέλα με ξεκάθαρη ταυτότητα για κάθε μάρκα. Διαβάστε περισσότερα εδώ Το #ACEATruckTalks συνεχίζεται με ένα επερχόμενο διαδικτυακό σεμινάριο στις 17 Σεπτεμβρίου (10.00 - 11.00 ώρα Κεντρικής Ευρώπης - CEST), αφιερωμένο στον καθοριστικό ρόλο που διαδραματίζει η φόρτιση στις εγκαταστάσεις στην απανθρακοποίηση του τομέα των βαρέων οχημάτων (HDV). Η συνεδρία αυτή θα συγκεντρώσει ηγετικές φωνές από τους τομείς της ενέργειας, των υποδομών και των μεταφορών, για να εξετάσουν τόσο τις ευκαιρίες όσο και τις προκλήσεις που συνδέονται με τη φόρτιση στις εγκαταστάσεις και πώς αυτή μπορεί να καταστήσει εφικτή την ευρεία ηλεκτροκίνηση των στόλων βαρέων οχημάτων. Η συζήτηση στοχεύει στην αξιολόγηση και υποστήριξη της ανάπτυξης αποτελεσματικών πλαισίων πολιτικής και πρακτικών λύσεων για την επιτάχυνση της διάδοσης των φορτηγών μηδενικών εκπομπών σε όλη την Ευρώπη. Ομιλητές: Torben Bendorf, επικεφαλής Ανάπτυξης, Shell Business Recharge Solutions Jörg Friedrichs, επικεφαλής Ομάδας Φόρτισης και Απανθρακοποίησης Εγκαταστάσεων, DHL Thomas Fabian, διευθυντής Επαγγελματικών Οχημάτων, Ένωση Ευρωπαίων Κατασκευαστών Αυτοκινήτων (ACEA) #ACEATRUCKTALKS - ΦOΡΤΙΣΗ ΣΤOΛΟΥ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=