FLEETNEWS #334

04.09.25 #334 12 Μετά το διορισμό του την 31η Ιουλίου, ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Renault Group, François Provost, ανακοίνωσε μια σειρά διοικητικών αλλαγών και οργανωτικών αναπροσαρμογών, με άμεση ισχύ. Ο Fabrice Cambolive διορίζεται σε μια νεοσύστατη θέση Chief Growth Officer, παράλληλα με το ρόλο του ως διευθύνοντος συμβούλου της μάρκας Renault. Παραμένει μέλος της ομάδας ηγεσίας. Σε αυτήν τη θέση, ο Fabrice Cambolive θα έχει την ευθύνη τόσο για τις μάρκες Renault όσο και Dacia, εξασφαλίζοντας μια ενιαία στρατηγική προσέγγιση και μεγιστοποιώντας τα έσοδα στις αγορές. Αυτό θα επιτρέψει στο Renault Group να αξιοποιήσει πλήρως τα πλεονεκτήματα της ταυτότητας και της τοποθέτησης κάθε μάρκας, διατηρώντας ταυτόχρονα μια οργανωτική δομή βασισμένη στη μάρκα σε επίπεδο Εθνικών Εταιρειών Πωλήσεων (NSC). Ο Fabrice Cambolive θα ηγηθεί επίσης της διεθνούς ανάπτυξης του ομίλου, με αγορές-προτεραιότητες την Ινδία, τη Λατινική Αμερική και την Κορέα. Θα είναι επίσης υπεύθυνος για την παροχή μιας απρόσκοπτης εμπειρίας πελάτη σε όλους τους τομείς: ψηφιακό, μάρκετινγκ, δίκτυο αντιπροσώπων, after-sales, λιανική του Ομίλου Renault, σε στενή συνεργασία με τις χρηματοοικονομικές υπηρεσίες. Στην Dacia, η Katrin Adt διορίζεται διευθύνουσα σύμβουλος. Θα αναφέρεται στον νέο Chief Growth Officer και θα ενταχθεί στην Ομάδα Ηγεσίας. Διαδέχεται τον Denis Le Vot, ο οποίος επέλεξε να αποχωρήσει από την εταιρεία. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΕ ΠΡΟΣΩΠΑ ΚΑΙ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ Renault Group: Ενισχύει την ηγεσία και την οργάνωση LOTUS: ΠΕΡΙΚΟΠΕΣ ΛΟΓΩ ΔΑΣΜΩΝ Η Lotus προχώρησε σε περικοπή περίπου 550 θέσεων εργασίας από τα κεντρικά της γραφεία στο Ηνωμένο Βασίλειο, στο Hethel, σε μια κίνηση που η αυτοκινητοβιομηχανία περιγράφει ως προσπάθεια «ευθυγράμμισης των επιχειρηματικών στόχων με τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς». Η εταιρεία στεγάζεται στις εγκαταστάσεις του Hethel από το 1966, με τις συγκεκριμένες περικοπές να αντιστοιχούν στο 40% του εργατικού δυναμικού του εργοστασίου. Η απόφαση προέκυψε ως αποτέλεσμα των «ταχέων αλλαγών στις παγκόσμιες πολιτικές, συμπεριλαμβανομένων των δασμών», που έχουν προκαλέσει αστάθεια στον κλάδο διεθνώς. Αυτό περιλαμβάνει και τις πολιτικές αλλαγές στις ΗΠΑ τον τελευταίο χρόνο. Υπό τον πρόεδρο Τραμπ, οι δασμοί στα οχήματα που κατασκευάζονται στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκαν στο 15%, από μόλις 2,5% που ήταν υπό την προηγούμενη κυβέρνηση. KIA: «ΝΑΙ» ΣΤΟ 2035 ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ICE Ο κορυφαίος εκτελεστικός διευθυντής της Kia στην Ευρώπη δεν στηρίζει παρεκκλίσεις από το σχέδιο της Ευρωπαϊκής Ένωσης να απαγορεύσει την πώληση νέων αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως το 2035. «Έρχεται χιονοστιβάδα ηλεκτρικών αυτοκινήτων και, αν ξαφνικά πρέπει να σταματήσουμε τα λανσαρίσματα EV, θα μας κόστιζε μια περιουσία», δήλωσε ο CEO της Kia Europe, Marc Hedrich. «Έχουμε ένα σχέδιο για να επιτύχουμε 100% συμμόρφωση το 2035», είπε ο Hedrich στο εργοστάσιο της Kia στη βορειοδυτική Σλοβακία, κατά την έναρξη παραγωγής στις 20 Αυγούστου του EV4, του πρώτου BEV της μάρκας που κατασκευάζεται στην Ευρώπη. Στόχος της Kia είναι τα BEV να αποτελούν το 74% των συνολικών πωλήσεών της στην Ευρώπη έως το 2030. Ο Hedrich είπε ότι η ώθηση της Kia στα EV δεν σημαίνει πως εγκαταλείπει τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρώπη. Η Kia επενδύει 108 εκατ. ευρώ για την παραγωγή των EV4 και EV2 στο εργοστάσιο της Ζίλινα, το οποίο έπρεπε να προσαρμοστεί ώστε να προστεθεί μεταφορική ταινία που τροφοδοτεί τις μπαταρίες στη γραμμή συναρμολόγησης του σασί. François Provost

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=