01.09.25 #333 9 Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα (VW Commercial Vehicles) γιορτάζει τα 20 χρόνια του California Beach. Ο «ελβετικός σουγιάς» της σειράς VW Bus είναι ένα crossover Multivan-California. Απόλυτα κατάλληλο τόσο για την προσωπική όσο και για την επαγγελματική ζωή, έτοιμο ανά πάσα στιγμή για μια σύντομη απόδραση το Σαββατοκύριακο ή ακόμα και για ένα ταξίδι στην άλλη άκρη του κόσμου. Η πρώτη γενιά του πολυεργαλείου αυτού παρουσιάστηκε το 2005 - αρχικά με την ονομασία Multivan Beach, ενώ από το 2007 κυκλοφορεί με την ονομασία California Beach. Σήμερα βρίσκεται ήδη στην αγορά η τρίτη γενιά. Στην κατάλληλη στιγμή: με αφορμή την επέτειο του εμβληματικού camper van, η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσιάζει μια εντελώς ξεχωριστή νέα έκδοση του bestseller στην έκθεση Caravan Salon (29 Αυγούστου - 7 Σεπτεμβρίου 2025) στο Ντίσελντορφ: το ειδικό μοντέλο Beach Camper Energy, με στάνταρ εξοπλισμό όπως βοηθητική θέρμανση, τέντα και ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών. CALIFORNIA ENERGY ΑΠΟ ΤΗ VOLKSWAGEN CV Η Toyota Motor Corporation (Toyota) και η Mazda Motor Corporation (Mazda) ξεκίνησαν δοκιμές πεδίου του συστήματος αποθήκευσης ενέργειας Sweep Energy Storage System της Toyota, στο εργοστάσιο της Mazda στη Χιροσίμα της Ιαπωνίας. Για τις δοκιμές, το ενεργειακό σύστημα της πανεπιστημιούπολης -έδρας της Mazda -το μοναδικό σύστημα παραγωγής ενέργειας που λειτουργεί από αυτοκινητοβιομηχανία στην Ιαπωνία- θα συνδεθεί με το σύστημα της Toyota, το οποίο αξιοποιεί μπαταρίες από ηλεκτροκίνητα οχήματα, μέσω των αντίστοιχων συστημάτων διαχείρισης ενέργειας. Αυτό θα επιτρέψει την επαλήθευση σταθερής υψηλής ποιότητας και αποδοτικής φόρτισης και εκφόρτισης. Στο μέλλον, το σύστημα αποθήκευσης θα χρησιμοποιηθεί για τη ρύθμιση της προσφοράς και ζήτησης ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές, οι οποίες μεταβάλλονται ανάλογα με τον καιρό και την ώρα της ημέρας, συμβάλλοντας έτσι στην ουδετερότητα άνθρακα. Οι δοκιμές έχουν στόχο να συμβάλουν στη δημιουργία οικοσυστήματος μπαταριών, που αποτελεί μέρος των επτά ζητημάτων της βιομηχανίας κινητικότητας τα οποία αντιμετωπίζει η Ένωση Κατασκευαστών Αυτοκινήτων Ιαπωνίας σε επίπεδο κλάδου. Στηρίζοντας τη σταθερή προμήθεια κρίσιμων πόρων και τη δημιουργία μιας ανθεκτικής αλυσίδας εφοδιασμού, το οικοσύστημα μπαταριών στοχεύει στη βιώσιμη επαναχρησιμοποίηση μπαταριών στην Ιαπωνία, συμπεριλαμβανομένων εκείνων από ηλεκτροκίνητα οχήματα. Στο εξής, οι δύο εταιρείες θα συνεχίσουν να αναλαμβάνουν προκλήσεις σε επίπεδο βιομηχανίας, εστιάζοντας σε μια πολυδιάστατη προσέγγιση για την επίτευξη της ουδετερότητας άνθρακα και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του κλάδου. ΣΤΟΧΟΣ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΟΙΚΟΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΜΠΑΤΑΡΙΩΝ Toyota - Mazda: Σύμπραξη για αποθήκευση ενέργειας CAR-AS-A-SERVICE: ΔΙΠΛΑΣΙΑΣΜΟΣ ΤΟ 2030 Με ετήσιο ρυθμό ανάπτυξης 8%, οι συνδρομητικές υπηρεσίες χρήσης και το leasing οχημάτων θα φτάσουν σε όγκο περίπου 94 δισ. ευρώ έως το 2030 σε έξι βασικές ευρωπαϊκές αγορές (Γαλλία, Γερμανία, Ιταλία, Ισπανία, Ηνωμένο Βασίλειο και Κάτω Χώρες). Αυτό αποτελεί βασικό συμπέρασμα της μελέτης της Roland Berger με τίτλο «Car-as-aService (CaaS) - Η άνοδος της ευέλικτης χρήσης οχημάτων». Συγκεκριμένα, η σχετικά νέα επιλογή της συνδρομής οχήματος αναπτύσσεται με ετήσιο ρυθμό 25%, ενώ η μίσθωση -μια πολύ πιο ώριμη επιλογή- αυξάνεται κατά 7% ετησίως. Μεγάλο μέρος της ανάπτυξης εντοπίζεται στην ιδιωτική αγορά· ως αποτέλεσμα, η ιδιωτική κατοχή οχημάτων ακολουθεί πτωτική πορεία. Με τους τρέχοντες ρυθμούς ανάπτυξης, ο τομέας CaaS θα έχει διπλασιαστεί από το 2020 έως το 2030. Αυτό δημιουργεί ευκαιρίες για διάφορους παίκτες στο χώρο, συμπεριλαμβανομένων των κατασκευαστών (OEMs), των εταιρειών μίσθωσης και των παρόχων χρηματοδοτικών λύσεων για την αυτοκινητοβιομηχανία. Διαβάστε περισσότερα εδώ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=