FLEETNEWS #333

01.09.25 #333 10 Σε επιστολή τους προς την πρόεδρο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αυτοκινήτων (ACEA) και οι προμηθευτές (CLEPA) παρουσίασαν τις προσδοκίες τους για τον επικείμενο Στρατηγικό Διάλογο σχετικά με το μέλλον της ευρωπαϊκής αυτοκινητοβιομηχανίας. O επικεφαλής της ACEA και διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz, Όλα Καλένιους, καθώς και ο Ματίας Τσίνκ, διευθύνων σύμβουλος του τομέα κινητήρων και σασί στη Schaeffler και επικεφαλής της CLEPA, δήλωσαν ότι παραμένουν δεσμευμένοι στην επίτευξη του στόχου της Ε.Ε. για μηδενικές καθαρές εκπομπές έως το 2050. Ωστόσο, τόνισαν ότι οι Ευρωπαίοι κατασκευαστές αντιμετωπίζουν πλέον σχεδόν πλήρη εξάρτηση από την Ασία για τις μπαταρίες, καθώς και άνιση ανάπτυξη υποδομών φόρτισης, υψηλότερο κόστος παραγωγής και αμερικανικούς δασμούς. Η Ε.Ε., υποστήριξαν, έπρεπε να προχωρήσει πέρα από τους στόχους για τα καινούργια οχήματα, όπως η μείωση των εκπομπών CO2 κατά 55% από τα επίπεδα του 2021 για τα επιβατικά αυτοκίνητα και κατά 50% για τα ελαφρά επαγγελματικά έως το 2030, καθώς και η πλήρης μείωση (100%) και για τις δύο κατηγορίες έως το 2035. Διαβάστε περισσότερα εδώ Η Arval, μέσω της μητρικής της εταιρείας BNP Paribas, βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις με τη Mercedes-Benz για την εξαγορά της θυγατρικής της στον τομέα μίσθωσης οχημάτων, Athlon, σύμφωνα με το Bloomberg News. Εάν η συμφωνία ευοδωθεί, ο στόλος της Arval θα ξεπεράσει το συμβολικό όριο των 2 εκατομμυρίων οχημάτων. Ωστόσο, το αποτέλεσμα παραμένει ακόμη αβέβαιο, καθώς πηγές κοντά στις διαπραγματεύσεις αναφέρουν ότι υπάρχουν και άλλοι ενδιαφερόμενοι. Η Athlon, με έδρα την Ολλανδία, είναι ένας από τους κορυφαίους παρόχους προϊόντων και υπηρεσιών μίσθωσης οχημάτων στην Ευρώπη. Διαθέτει παρουσία σε 20 χώρες και συνολικό στόλο περίπου 400.000 οχημάτων. Το 2016 πουλήθηκε από τη Rabobank στην Daimler AG (σήμερα Mercedes-Benz Group AG) έναντι 1,1 δισ. ευρώ (1,2 δισ. δολάρια). Εάν η Arval (στη φωτογραφία: τα κεντρικά γραφεία της κοντά στο Παρίσι) καταφέρει να εξαγοράσει την Athlon, ο συνολικός στόλος της θα αυξηθεί από 1,8 σε 2,2 εκατομμύρια οχήματα, περιορίζοντας έτσι την απόσταση από την Ayvens (διάδοχο σχήμα των ALD Automotive και LeasePlan), που διαθέτει στόλο 3,2 εκατομμυρίων παγκοσμίως. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΣΕ ΣΥΝΟΜΙΛΙΕΣ ΜΕ ΤΗ MERCEDES-BENZ Arval: Έτοιμη για την εξαγορά της Athlon ΤΙ ΖΗΤΟΥΝ ACEA-CLEPA ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ ΚΟΜΙΣΙΟΝ: ΞΕΚΙΝΑ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ CO2 Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κάλεσε στόλους οχημάτων, επιχειρήσεις, κατασκευαστές, συνδικάτα και πολίτες να συνεισφέρουν στη διαδικασία αναθεώρησης των προτύπων επιδόσεων της Ευρωπαϊκής Ένωσης για τις εκπομπές CO2 τόσο των αυτοκινήτων όσο και των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων. Η διαβούλευση έρχεται σε μια περίοδο αυξανόμενης πίεσης για τροποποίηση ή και κατάργηση των υφιστάμενων κανονισμών εκπομπών, με πρωτοβουλία ορισμένων κρατών-μελών της Ε.Ε. αλλά και κατασκευαστών οχημάτων. Οι κανονισμοί απαιτούν από τους κατασκευαστές να μειώσουν κατά 55% τις μέσες εκπομπές των νέων επιβατικών αυτοκινήτων που διαθέτουν στην αγορά έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021, επιτυγχάνοντας μέσο όρο WLTP 93,6g CO2/km την περίοδο 2025-2029 και 49,5g CO2/km από το 2030 έως το 2034. Το αντίστοιχο ποσοστό για τα ελαφρά επαγγελματικά οχήματα είναι 50% στο ίδιο χρονικό διάστημα, με μείωση σε 153,9g CO2/km την περίοδο 20252029 και 90,6g CO2/km από το 2030 έως το 2034. Διαβάστε περισσότερα εδώ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=