FLEETNEWS #33
01.07.19 #33 5 χειροκίνητου, που θα είναι αρκετός για να επανακτήσει κάποιος τον έλεγχο του οχήματος», όπως ανέφερε. Όπως και για κάθε άλλον κατασκευ- αστή που επενδύει στην αυτόνομη οδήγηση, η ασφάλεια αποτελεί από- λυτη προτεραιότητα. Το να βεβαιω- θούμε πως το αυτοκίνητο αναγνω- ρίζει την κατάσταση είναι ένα θέμα, το να το κάνουμε να αντιδράσει με ασφάλεια όταν δεν την αναγνωρίζει, είναι ένα άλλο. ΚΑΙ ΤΏΡΑ BMW, ΤΙ ΑΚΟΛΟΥΘΕΊ; Η εταιρεία παρουσίασε τρία πρότυπα αυτοκίνητα στοΜόναχο που συμβο- λίζουν τη «σκέτη οδηγική απόλαυση» στον αυριανό κόσμο της διασυνδε- δεμένης, αυτόνομης και ηλεκτρικής οδήγησης. Στο μέλλον, οι οδηγοί BMWθα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν αν θέ- λουν να κινηθούν αυτόνομα, με τη λειτουργία Ease , ή να οδηγήσουν οι ίδιοι, με τη λειτουργία Boost . Οι λει- τουργίες Ease και Boost αποτελούν τη βάση του σχεδιασμού κάθε μελ- λοντικού μοντέλου BMW. Με λίγα λόγια, η ιδέα είναι: «Διευκολύνετε τη ζωή σας - Βελτιώστε τα ενδιαφέροντά σας» . Ένας άλλος πόλος έλξης στοΜόναχο ήταν το σχέδιο Skai , σχεδιασμένο από τον κλάδο της καλιφορνέζικης BMW Designworks . Δεν υπάρχουν ακόμα συγκεκριμένα σχέδια παραγω- γής, αλλά το ταξί drone ετοιμάζεται για την παρθενική δοκιμαστική πτή- ση του στη Βοστώνη, όπως εξήγησε ο πρόεδρος της εταιρείας, Holger Hampf . Αν υπάρχει κάτι που τονίστηκε στην εκδήλωση NextGen, είναι πως το BMW Group δεν περιμένει απλώς να συμβεί ο μετασχηματισμός του μοντέλου κινητικότητας. Βρίσκεται στην κορυφή του. ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ACEA : ΑΝΑΘΕΩΡΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΠΡΟΒΛΕΨΕΙΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ ΣΤΟ -1% Στο πλαίσιο της ετήσιας Γενικής της Συνέλευσης στις Βρυξέλλες, η Ευρωπαϊκή Ένωση Κατασκευ- αστών Αυτοκινήτων ( ACEA ) ανα- θεώρησε τις προβλέψεις της για το 2019 κατά -1%. Η αρχική πρόβλεψη της ACEA, που δημο- σιεύθηκε αναφερόταν σε αύξηση έως 1% σε σύγκριση με το 2018. Η Ένωση αναμένει τώ- ρα ένα μικρό αρνητικό αποτέλεσμα για ολό- κληρο το έτος 2019, με συνολικά 15 εκατομ- μύρια μονάδες στην ΕΕ στο τέλος του τρέ- χοντος έτους. Ο Erik Jonnaert , Γενικός Γραμματέας της ACEA, δήλωσε: «Πέρα από την αβεβαιό- τητα που οφείλεται στο Brexit και τις μεταβαλλόμενες μακροοικονομικές συνθήκες, αυτό αντιπροσωπεύει μια φυσική σταθεροποίηση της αγοράς. Πράγματι, ο ρυθμός ανάπτυξης επι- βραδύνθηκε τα τελευταία χρόνια». Αυτό είναι επίσης σύμφωνο με την αναθεώρηση προς τα κάτω της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την προβλεπόμενη αύ- ξηση του ΑΕΠ της ΕΕ. Ο κλάδος της ευρω- παϊκής αυτοκινητο- βιομηχανίας παρέχει θέσεις εργασίας σε 13,8 εκατομμύρια Ευ- ρωπαίους, που αντι- προσωπεύουν το 6,1% της συνολικής απα- σχόλησης στην ΕΕ, σύμφωνα με τα τελευ- ταία στοιχεία. Επιπλέον, το 11,4% όλων των θέσεων εργασίας της ΕΕ στον τομέα της μεταποίησης -περίπου 3,5 εκατομμύρια- ανή- κουν στην αυτοκινητοβιομηχα- νία. Οι πέντε πρώτες χώρες σε αυτές τις θέσεις εργασίας είναι η Γερμανία (870.000), η Γαλλία (223.000), η Πολωνία (203.000), το Ηνωμένο Βασίλειο (186.000) και η Ρουμανία (185.000). 19,2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που παρήχθησαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση πέρυσι κατασκευάστηκαν σε 229 μονάδες συναρμολόγη- σης και παραγωγής αυτοκινήτων σε 19 χώρες της ΕΕ. Ωστόσο, το ολοκληρωμένο δίκτυο παραγω- γής της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι πολύπλοκο. Ενώ τα τελικά οχήματα συναρμολογούνται σε μία χώρα, τα μέρη και τα εξαρ- τήματα προέρχονται από πολλά διαφορετικά κράτη της ΕΕ. Ο κ. Jonnaert δήλωσε ακόμα ότι «το Brexit θα αποτελέσει σοβαρή απειλή για την απασχόληση και την ανάπτυ- ξη στην αυτοκινητοβιομηχανία, τόσο στο Ηνωμένο Βασίλειο όσο και στην υπόλοιπη ΕΕ».
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=