FLEETNEWS #33
01.07.19 #33 4 Κατά τη διάρκεια εκδήλωσης για τον Τύπο στο Μόναχο, ο Όμιλος BMW παρουσίασε έξι παγκόσμιες πρε- μιέρες καθώς και την αναπτυξιακή στρατηγική του, η οποία περιστρέ- φεται γύρω από αυτό που ονομάζουν ACES - Αυτόνομα, Διασυνδεδεμένα, Ηλεκτρικά, Υπηρεσίες - και περι- λαμβάνει ένα επιταχυνόμενο σχέδιο ηλεκτροκίνησης. Η στρατηγική αυτή συνοψίζεται στα εξής: Οι πωλήσεις EV πρέπει να αυξη- θούν κατά 30% ετησίως Οι ψηφιακές υπηρεσίες της BMW θα βελτιώσουν την ηλεκτρική κα- θημερινότητα Αυτονομία επιπέδου 3 έως το 2021 Όχι μέχρι το 2025, όπως είχε αρχι- κά προγραμματιστεί, αλλά μέχρι το 2023, η γερμανική εταιρεία κατα- σκευής αυτοκινήτων premium θα έχει 25 ηλεκτροκίνητα μοντέλα στο χαρτοφυλάκιό της, από τα οποία τα μισά θα είναι πλήρως ηλεκτρικά. «Αναμένουμε μια έντονη καμπύλη ανά- πτυξης το 2025: Οι πωλήσεις των ηλε- κτροκίνητων οχημάτων μας θα αυξηθούν 30% κατά μέσο όρο ετησίως» , δήλωσε ο Harald Krueger , Διευθύνων Σύμβου- λος του BMW Group , στην εκδήλω- ση NextGen, που έγινε για να τονίσει την ηγετική θέση της αυτοκινητοβι- ομηχανίας στη μετάβαση προς την κινητικότητα του αύριο. ΜΕΓΙΣΤΟΠΟΊΗΣΗ ΤΟΥ «e» Στα επόμενα χρόνια, ειδικά τα plug-in υβριδικά μοντέλα θα διαδραματί- σουν σημαντικό ρόλο στη μείωση των εκπομπών CO2 του ομίλου. Από τη Σειρά 2 μέχρι τη Σειρά 7 , όλα τα μοντέλα θα διαθέτουν έναν ηλεκτρι- κά υποβοηθούμενο κινητήρα εσω- τερικής καύσης (ICE) εάν δεν έχουν ήδη έναν. Ακόμα και η ολοκαίνουργια Σειρά 1 θα μπορούσε να εξοπλισθεί με έναν τύπο eDrive τώρα που θέσπισε την πλατφόρμα που ήδη χρησιμο- ποιείται από το Mini , το X1 , X2 και το 2 Active / Gran Tourer . Είναι ενδιαφέρον το γεγονός πως το ολοκαίνουργιο 3 Series Touring (που έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του στο Μόναχο), θα εξοπλισθεί αντί- στοιχα με το μοντέλο 330e - αλλά όχι πριν από το καλοκαίρι του 2020. Το ίδιο ισχύει για το δημοφιλές X1, το οποίο μόλις έχει αναβαθμιστεί. Γιατί τόσο αργά; Η BMW, όπως και κάθε άλλη ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομη- χανία, αγωνίζεται σήμερα να προ- μηθευτεί επαρκή αριθμό κυψελών μπαταριών. Όσον αφορά το θέμα των Διασυνδε- δεμένων, η BMW ανακοίνωσε πως από το 2020 και μετά όλα τα plug-in υβριδικά μοντέλα της θα λάβουν τη λεγόμενη λειτουργία Ζώνης eDrive. Σε πόλεις που καθιερώνουν «πράσι- νες ζώνες» αποκλειστικά για οχήματα χωρίς εκπομπές ρύπων, η τεχνολογία geofencing θα είναι σε θέση να τις αναγνωρίσει αυτομάτως. Όταν το όχημα εισέρχεται σε τέτοιες ζώνες, θα αλλάζει αυτόματα σε πλήρως ηλεκτρική κίνηση, έχοντας έτσι τα ίδια δικαιώματα πρόσβασης με τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα. Να σημειωθεί ότι οι παριστάμενοι στο Μόναχο γνώρισαν επίσης το Mini-E , το οποίο θα παρουσιαστεί στις 8 Ιουλίου, στο Ρότερνταμ. Το επόμενο σημαντικό μοντέλο που θα παρουσιαστεί θα είναι το iX3 , η απά- ντηση της BMW στη Mercedes EQC . ΥΠΗΡΕΣΊΕΣ ΨΗΦΙΑΚΉΣ ΦΌΡΤΙΣΗΣ ΓΙΑ EVs Το να πεισθεί ο κόσμος να πάρει ένα EV δεν έχει να κάνει μόνο με την εμβέλεια, αλλά και με την καθημε- ρινή ηλεκτρική διευκόλυνση. Με τις υπηρεσίες φόρτισης της BMW, οι πελάτες μπορούν να ελέγξουν τη διαθεσιμότητα συγκεκριμένου σταθ- μού κατά μήκος της διαδρομής τους, πριν ξεκινήσουν. Μόλις βρεθούν σε απόσταση 20 λεπτών από το σταθμό φόρτισης, μπορούν να κρατήσουν το χώρο απευθείας από το αυτοκίνητό τους. Και αν αυτό το αυτοκίνητο είναι ένα BMW plug-in υβριδικό, θα κερδί- σουν επιπλέον iMiles για οποιαδή- ποτε τμήματα ηλεκτρικής οδήγησης θα καταγράψουν στις BMW eDrive Zones . Αυτά μπορούν στη συνέχεια να ανταλλαγούν με πρόσθετη πίστω- ση φόρτισης σε όλους τους σταθ- μούς ChargeNow . ΕΠΊΠΕΔΟ ΑΥΤΟΝΟΜΊΑΣ 3 ΜΈΧΡΙ ΤΟ 2021 Σε μια ενδιαφέρουσα ενότητα για την αυτόνομη οδήγηση, εκπρόσωπος της BMW δήλωσε πως το 2021, η BMW θα εγκαινιάσει ένα αυτόνομο όχημα επιπέδου 3 υπό τη μορφή του πλήρως ηλεκτρικού iNext . «Θα είναι σε θέση να ταξιδεύει σε αυ- τοκινητόδρομους με ταχύτητες έως και 130 χλμ. χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να επέμβει. Ακόμα και τα έργα οδοποιίας δεν θα αποτελούν πρόβλημα. Θα μπο- ρούμε να χαλαρώσουμε ή να κάνουμε κάποια εργασία μέχρι την έξοδο. Υπάρχει ένας χρόνος υστέρησης τουλάχιστον 10 δευτερολέπτων μεταξύ αυτόνομου και ΑΥΤΟΝΟΜΑ, ΔΙΑΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ, ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ Η αναπτυξιακή στρατηγική του ομίλου BMW
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=