FLEETNEWS #33

01.07.19 #33 13 Για πολύ καιρό, η Uber ήταν η μόνη εταιρεία ridehailing που δρα- στηριοποιείται στο Λονδίνο, τώρα όμως αποκτά έντονο ανταγωνισμό από την Bolt. Η Uber έχει από καιρό κατακτήσει τους δρόμους του Λονδίνου, πέραν των πολλών της αγώνων με την αγορά των ταξί. Ωστόσο, η εσθονική start-up ridehailing Bolt ξεκίνησε να προ- σφέρει τις υπηρεσίες της στη βρε- τανική πρωτεύουσα. Στην πραγμα- τικότητα, η Bolt επιστρέφει στην αγορά, αφού πριν από δύο χρόνια η εταιρεία προσπάθησε να εισέλ- θει στην αγορά του Λονδίνου με το όνομα Taxify . Την εποχή εκείνη, η εταιρεία δεν κατάφερε να περάσει τη διαδικασία αδειοδότησης. Σήμερα, η Bolt ισχυρίζεται ότι δεν είναι η επόμενη Uber, αλλά κάτι διαφορετικό, δεδομένου ότι δίνει στους οδηγούς της μεγαλύτερο μερίδιο των κερδών και παρέ- χει περισσότερα χαρακτηριστικά ασφαλείας. «Το Λονδίνο είναι κάτι περισσότερο από μια πόλη. Είναι ένα σύμβολο ενός κοσμοπολίτικου τρό- που ζωής, μιας ζωής γεμάτης επιλο- γές και ευκαιρίες. Πιστεύουμε ότι οι οδηγοί στο Λονδίνο αξίζουν να έχουν μια επιλογή υψηλότερων κερδών, ενώ οι επιβάτες αξίζουν έναν πιο έξυπνο τρόπο να κυκλοφορούν στην πόλη» , γράφει η ανακοίνωση της εταιρεί- ας, στην οποία επισημαίνεται ότι οι αστικές μετακινήσεις πρέπει να είναι βολικές και προσιτές σε όλους. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο κάθε επιβάτης εξοικονομεί με την Bolt κατά μέσο όρο 5%-10% σε κάθε διαδρομή. Επίσης, όπως σημειώνεται, όλοι οι οδηγοί στην πλατφόρμα έχουν περάσει από εκπαίδευση, εξασφαλίζοντας υπη- ρεσίες υψηλού επιπέδου. Αυτήν τη στιγμή η Bolt είναι ήδη διαθέσιμη σε άλλες 17 χώρες της ΕΕ, στην Αφρική και την Κεντρική Ασία. Είναι καλό να γνωρίζουμε επίσης, ότι έλαβε χρηματοδότηση από μεγάλες εταιρείες κινητικότη- τας όπως η Daimler και η κινεζική Didi Chuxing. Η BOLT ΑΝΤΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ UBER ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ Το Παρίσι, το Σάο Πάολο και άλλες πόλεις λαμβάνουν μέτρα περιορι- σμού των σκούτερ, προστασίας των οδηγών τους και των υπολοίπων χρηστών του οδικού δικτύου. Με 12 εταιρείες σκούτερ -αριθμός που υπερβαίνει εκείνες που λειτουρ- γούν στις ΗΠΑ- και περίπου 20.000 σκούτερ, το Παρίσι αγωνίζεται να διατηρήσει το τοπίο κινητικότητας του. Σπασμένα σκούτερ ρίχνονται σε ποτάμια και κήπους, ενώ τα πεζο- δρόμια γίνονται πεδίο ανταγωνισμού μεταξύ των σκούτερ και των πεζών. Σε μια νέα προσπάθεια επαναφοράς της τάξης στο χάος, η δήμαρχος της πόλης, Anne Hidalgo , ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να επιβάλει περιορισμό ταχύτητας 2km/h στις περισσότερες περιοχές και σε 8km/h σε πολυ- πληθείς πεζόδρομους. Επιπλέον, ο αριθμός των εταιρειών σκούτερ θα μειωθεί από 20 σε 3, και ο αριθμός των σκούτερ θα περιοριστεί επίσης. Μέχρι στιγμής, το Παρίσι έχει ήδη επιβάλει πρόστιμα για οδήγηση σκούτερ στο οδόστρωμα (135 ευρώ) και για μπλοκάρισμα του πεζοδρομί- ου ενώ είναι σταθμευμένο (35 ευρώ). Η νομοθεσία για τα σκούτερ ακολου- θεί ένα ευρύτερο παγκόσμιο κίνημα που καλεί τις εταιρείες σκούτερ να εφαρμόσουν κανόνες ασφαλείας, όπως συνέβη πρόσφατα στην πόλη του Σάο Πάολο της Βραζιλίας. Για να αυξήσει την ασφάλεια στη χρήση των σκούτερ στο Σάο Πάολο, η Δημοτική Αρχή εφάρμοσε νέους κανόνες για τα ηλεκτρικά σκούτερ. Μεταξύ των μέτρων ασφαλείας υπο- χρεώνει τους αναβάτες να φορούν κράνη και δεν μπορούν πλέον να οδη- γούν σε πεζοδρόμια. Συγκεκριμένα, οι τέσσερις κανόνες ασφαλείας που θα εφαρμοστούν είναι παρόμοιοι με αυτούς που επιβλήθηκαν και σε άλλες περιοχές για τα σκούτερ. Δηλαδή: „ Υποχρεωτική χρήση κράνους „ Απαγόρευση οδήγησης σε πεζο- δρόμια „ Υποχρέωση οδήγησης σε ποδη- λατόδρομους, ή δρόμους με όριο ταχύτητας μέχρι 40km / h. Ωστό- σο, ο κώδικας κυκλοφορίας της Βραζιλίας (CTB) λέει ότι τα σκούτερ μπορούν να χρησιμοποιηθούν μό- νο σε πεζόδρομους και ποδηλατό- δρομους αλλά όχι στους δρόμους. „ Η μέγιστη ταχύτητα του σκούτερ δεν πρέπει να υπερβαίνει τα 20km / h (το όριο εφαρμόζεται και στην Ελλάδα από τις εταιρείες που λει- τουργούν εδώ hive κ αι Lime ) . Περισσότερα στο fleetnews.gr ΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝΝΕΟΠΛΑΙΣΙΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ Παρίσι και Σάο Πάολο λαμβάνουν μέτρα περιορισμού των σκούτερ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=