FLEETNEWS #33

01.07.19 #33 12 ΣΤΟΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ "PUSH TO PASS" Η Spoticar της PSA καλύπτει σχεδόν όλη την Ευρώπη Η Spoticar , η πλατφόρμα μεταχει- ρισμένων οχημάτων της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας PSA , ενερ- γοποιείται και σε άλλες 10 χώρες της Ευρώπης. Η Spoticar, που δημιουρ- γήθηκε στα τέλη Μαΐου στη Γαλλία, στοχεύει στην προσφορά μιας γκά- μας μεταχειρισμένων οχημάτων από μάρκες της PSA που έχουν επιλεγεί, αξιολογηθεί και προετοιμαστεί από τους ειδικούς του δικτύου της συντή- ρησης και επισκευής. Τα οχήματα θα προσφέρονται είτε online είτε σε περι- ορισμένο αριθμό σημείων πώλησης. ΕΠΤΆΜΆΡΚΕΣ Η πλατφόρμα συγκεντρώνει επτά ξεχωριστές μάρκες μεταχειρισμένων οχημάτων του ομίλου PSA κάτω από ένα νέο brand. Αυτές οι επτά είναι: „ Peugeot Occasion du Lion „ Citroën Select „ Opel Sélection „ Vauxhall NetworkQ „ Cardays „ Eurorepar Car Service Occasions „ Occasion Garantie ΠΡΟΣΈΓΓΙΣΗ ΠΟΛΥΤΕΛΕΊΑΣ Μόνη εξαίρεση αποτελεί η DS Certified Label , προκειμένου να δι- ατηρηθεί μια πολυτελής προσέγγιση για remarketing μεταχειρισμένων οχημάτων του premium brand της PSA. Η Spoticar προσφέρει εγγύηση επιστροφής χρημάτων (αν τα αυτοκί- νητα επιστραφούν εντός πέντε ημε- ρών και 1.000 χλμ.). Περιλαμβάνει συ- ντήρηση στα 15.000 χλμ. ή ένα έτος (όποιο έλθει πρώτο) - με εξαίρεση τα ελαστικά και τηφυσιολογικήφθορά. 10 ΧΏΡΕΣ Σε συνέχεια της έναρξης λειτουργίας της στη Γαλλία, όπου η πλατφόρμα δι- αθέτει ήδη περισσότερες από 38.000 online προσφορές και 1.500 σημεία πώλησης (για αυτοκίνητα ηλικίας έως 15 ετών), η Spoticar θα λειτουργήσει σε 10 άλλες ευρωπαϊκές χώρες πριν από το τέλος του έτους – Βέλγιο, Γερμανία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία, Ελβετία, Ολλαν- δία, Αυστρία και Πολωνία. Μετά την εξαγορά της Aramisauto το 2016, η έναρξη λειτουργίας της Spoticar επι- βεβαιώνει τις φιλοδοξίες της PSA στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινή- των - όχι μόνο ως σημαντικής πηγής εσόδων αλλά και βασικό κανάλι για το remarketing των οχημάτων πρώην μίσθωσης και ενοικίασης. 1 ΕΚΑΤΟΜΜΎΡΙΟ Η Spoticar είναι η απάντηση της PSA στις ταχείες αλλαγές στην αγορά μεταχειρισμένων αυτοκινήτων, η οποία αντιπροσωπεύει συνολικά πε- ρίπου 150 εκατομμύρια συναλλαγές παγκοσμίως. Οι αγοραστές μεταχει- ρισμένων αυτοκινήτων ενδιαφέρο- νται περισσότερο να επιτύχουν μια καλή αγορά παρά να αποκτήσουν μια συγκεκριμένη μάρκα. Προσφέ- ροντας την ευρύτερη δυνατή γκάμα μεταχειρισμένων οχημάτων (εντός του ομίλου), η PSA είναι σε θέση να τοποθετηθεί όσο το δυνατόν πιο επωφελώς στην ταχέως αναπτυσσό- μενη, ψηφιακή και ενοποιημένη αγο- ρά μεταχειρισμένων οχημάτων. Χάρη στη Spoticar (και την DS Certified Label), η PSA ελπίζει να αυξήσει τις προβλεπόμενες πωλήσεις μεταχει- ρισμένων αυτοκινήτων το 2021 από 800.000 (αρχική φιλοδοξία για τα οκτώ ξεχωριστά κανάλια της, όπως διατυπώνεται στη στρατηγική της PSA “ Push to Pass “ ) σε 1 εκατομμύριο. Η Alliance Ventures ( Renault- Nissan-Mitsubishi ), ανακοίνωσε νέα επένδυση στη The Mobility House , μια τεχνολογική εται- ρεία που παρέχει μια πλατφόρμα για την ενσωμάτωση μπαταριών οχημάτων σε δίκτυα ηλεκτρικής ενέργειας, χρησιμοποιώντας έξυ- πνες λύσεις φόρτισης, ενέργειας και αποθήκευσης. Η επένδυση αυτή είναι η πιο πρό- σφατη προσθήκη στο χαρτοφυ- λάκιο της Alliance Ventures. Η The Mobility House έχει βάσεις στη Γερμανία και την Ελβετία, καθώς και στη Silicon Valey της Καλιφόρνιας. «ΗAlliance Ventures στοχεύει στην παροχή ενός σωστού οικοσυστήματος ανοιχτής καινο- τομίας για να διασφαλίσει ότι οι εταιρείες - μέλη της Συμμαχίας, θα είναι έτοιμες να προσφέρουν την κινητικότητα του μέλλοντος» , δήλωσε ο François Dossa , Πα- γκόσμιος Αντιπρόεδρος της Alliance Ventures και του Open Innovation. «Η εξειδίκευση της The Mobility House στην ηλεκτρική κινητικότητα και την ενεργειακή μετάβαση, θα συμβάλει στη δέ- σμευση της Συμμαχίας για οχήματα με μηδενικές εκπομπές και στην επίτευξη του οράματός μας για τη διαμόρφωση του μέλλοντος της κινητικότητας». Περισσότερα στο fleetnews.gr Η ALLIANCE VENTURES ΕΠΕΝΔΥΕΙ ΣΤΗ THE MOBILITY HOUSE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=