21.07.25 #329 4 Η Omoda & Jaecoo, θυγατρική του Ομίλου Chery, παρουσίασε το Jaecoo 7 SHS στην Ελλάδα, μέσα από το “The Great Escape”, έναν ελληνικό «Μαραθώνιο» βιωματικής οδήγησης και δοκιμής αντοχής, με αφετηρία το Διδυμότειχο και τερματισμό το ακρωτήριο Ταίναρο. Εφοδιασμένο με την πρωτοποριακή plug-in υβριδική τεχνολογία Super Hybrid System (SHS), το Jaecoo 7 SHS διένυσε 1.504 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό, υπερβαίνοντας εντυπωσιακά τη θεωρητική του αυτονομία των 1.200 χλμ. Το “The Great Escape” υλοποιήθηκε μέσα από δύο παράλληλες διαδρομές, με κοινή αφετηρία το ακριτικό Διδυμότειχο και τερματισμό το ακρωτήριο Ταίναρο, το νοτιότερο άκρο της ηπειρωτικής Ελλάδας. Το challenge ήταν να διανύσουν 1.200 χιλιόμετρα, με μία μόνο φόρτιση και ένα γέμισμα. Στην πρώτη αποστολή, τρεις δημοσιογράφοι του ειδικού Τύπου, ειδήμονες της αυτοκίνησης, επικεντρώθηκαν στην αξιολόγηση της αυτονομίας και της κατανάλωσης του Jaecoo 7 SHS σε πραγματικές συνθήκες. Μέσα από ένα απαιτητικό road trip τεσσάρων ημερών και εκατοντάδων χιλιομέτρων, η ομάδα αποστολής, αξιοποιώντας συνολικά τέσσερα Jaecoo 7 SHS, επιβεβαίωσε όχι μόνο τη θεωρητική αυτονομία των 1.200 χλμ., αλλά και την υπέρβασή της, με την τελική μέτρηση να φτάνει τα 1.504 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό. Αξιοσημείωτη ήταν η απόδοση όλων των οχημάτων της αποστολής, καθώς κάθε Jaecoo 7 SHS επιβεβαίωσε την εξαιρετική του αυτονομία, ξεπερνώντας τα 1.200 χιλιόμετρα. Στη δεύτερη αποστολή, ο παρουσιαστής και δημοσιογράφος Γιώργος Λέντζας, γνωστός για την ιδιαίτερη προσέγγισή του στην αφήγηση ιστοριών, ακολούθησε μια εντελώς διαφορετική, βιωματική διαδρομή τεσσάρων ημερών, αναδεικνύοντας τις δυνατότητες του Jaecoo 7 SHS ως «συντρόφου στην περιπέτεια». Διαβάστε περισσότερα εδώ ΣΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ SUPER HYBRID «ΜΑΡΑΘΩΝΙΟ» Jaecoo 7 SHS: 1.504 χλμ. χωρίς ανεφοδιασμό ΤΕΛΟΣ ΤΑ ΤΡΟΛΕΪ ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ; Στην κατάργηση του δικτύου των τρόλεϊ σε Αθήνα και Πειραιά είναι έτοιμο να προχωρήσει το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, καταργώντας όλα τα καλώδια που χρησιμοποιούνται εδώ και δεκαετίες. Σύμφωνα με ρεπορτάζ εφημερίδας, η πρωτοβουλία αυτή, της οποίας προΐσταται ο αναπληρωτής υπουργός Μεταφορών, Κωνσταντίνος Κυρανάκης, αποτελεί μέρος ενός συνολικού σχεδίου μετασχηματισμού των ΜΜΜ, όπου τα τρόλεϊ δεν έχουν θέση σε αυτό. Από τους βασικότερους παράγοντες που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι η ηλικία των περισσότερων τρόλεϊ, καθώς πάνω από 120 οχήματα έχουν ξεπεράσει τα 20 χρόνια στους δρόμους, με ορισμένα να βρίσκονται σε λειτουργία από το 1999 (Neoplan, Van Hool). Επιπλέον, με δεδομένο το πόσο παλιά είναι και πόσο παρωχημένη μοιάζει πια η τεχνολογία που χρησιμοποιούν, η εύρεση ανταλλακτικών για την επιδιόρθωσή τους είναι εκτός από πολύ δύσκολη και εξαιρετικά κοστοβόρος. ΟΜΙΛΟΣ ΣΑΡΑΚΑΚΗ: GREAT PLACE TO WORK-CERTIFIED Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη ανακοίνωσε ότι απέκτησε για πρώτη φορά την πιστοποίηση Great Place to Work μετά από μια μεθοδική και διεξοδική αξιολόγηση, η οποία πραγματοποιήθηκε από τον οργανισμό Great Place to Work Hellas, βάσει διεθνώς αναγνωρισμένης μεθοδολογίας Trust Index. Σύμφωνα με την ανακοίνωση, η αναγνώριση του ξεχωριστού εργασιακού περιβάλλοντος του Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη επιβεβαιώνεται και από το γεγονός ότι το 91% των ανθρώπων του δηλώνει πως όταν ένας νέος συνάδελφος πρωτοξεκινήσει εργασία στον οργανισμό, τον κάνουν να αισθάνεται ευπρόσδεκτος, ενώ το 90% αισθάνεται ότι κάνει τη διαφορά μέσα από την εργασία του. Την ίδια στιγμή, το 85% αισθάνεται υπερήφανο όταν βλέπει όλα όσα έχουν επιτευχθεί, ενώ το 82% δηλώνει υπερήφανο που εργάζεται στο συγκεκριμένο όμιλο.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=