FLEETNEWS #329

21.07.25 #329 11 Η Stellantis ανακοίνωσε την απόφασή της να διακόψει το πρόγραμμα ανάπτυξης τεχνολογίας κυψελών υδρογόνου. Η περιορισμένη διαθεσιμότητα υποδομών ανεφοδιασμού με υδρογόνο, οι υψηλές κεφαλαιακές απαιτήσεις και η ανάγκη για ισχυρότερα κίνητρα προς τους καταναλωτές, καθιστούν μη ρεαλιστική την ευρεία υιοθέτηση ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων με υδρογόνο πριν το τέλος της δεκαετίας. Ως εκ τούτου, η Stellantis δεν θα προχωρήσει φέτος στην κυκλοφορία της νέας σειράς οχημάτων Pro One που κινούνται με υδρογόνο. Η μαζική παραγωγή τους είχε προγραμματιστεί να ξεκινήσει το καλοκαίρι στο Hordain της Γαλλίας (μεσαίου μεγέθους βαν) και στο Gliwice της Πολωνίας (μεγάλα βαν). Η απόφαση διακοπής του project γύρω από το υδρογόνο δεν θα επηρεάσει το προσωπικό στα παραγωγικά κέντρα της Stellantis. Οι ερευνητικές και αναπτυξιακές δραστηριότητες που σχετίζονται με την τεχνολογία υδρογόνου θα κατευθυνθούν σε άλλα έργα. STELLANTIS: STOP ΣΤΟ PROJECT ΤΟΥ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ Η Audi αξιοποιεί την Τεχνητή Νοημοσύνη (AI) σε κρίσιμους τομείς της επιχείρησης, με στόχο την πλήρη αξιοποίηση του δυναμικού της - τόσο στις εσωτερικές διαδικασίες όσο και στην εμπειρία των πελατών με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. Η μεγαλύτερη πρόοδος καταγράφεται αυτήν τη στιγμή στους τομείς της παραγωγής και των logistics. Εκεί, η χρήση της Τεχνητής Νοημοσύνης εξοικονομεί χρόνο και κόστος, ενώ, όπως επισημαίνει ο Gerd Walker, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου για την Παραγωγή και τα Logistics. Η Audi υλοποιεί σήμερα περισσότερα από 100 έργα που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη, σε διαφορετικά στάδια ανάπτυξης, στα εργοστάσιά της. Οι εφαρμογές αυτές εντάσσονται σταδιακά στις διαδικασίες της σειριακής παραγωγής και επεκτείνονται μεθοδικά. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΣΕ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΚΑΙ LOGISTICS Η Audi εμπιστεύεται την AI TOYOTA: ΜΕ RALLY2 H2 CONCEPT Εντείνοντας τις προσπάθειές της για τη δημιουργία αυτοκινήτων με αγωνιστικό DNA και την επίτευξη μιας κοινωνίας ουδέτερης ως προς τον άνθρακα, η Toyota συμμετέχει από το 2021 στο ιαπωνικό πρωτάθλημα Super Taikyu με ένα Corolla που διαθέτει κινητήρα υδρογόνου. Το 2022, η τεχνολογία παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στα ράλλυ της Ευρώπης, όταν το πειραματικό GR Yaris H2 έκανε την εμφάνισή του στο γύρο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλι FIA στο Βέλγιο, με οδηγούς τον Akio Toyoda και τον Juha Kankkunen. Έκτοτε, η εξέλιξη συνεχίστηκε με στόχο τη δημιουργία του Rally2 H2 Concept, το οποίο θα παρουσιαστεί στο Ράλι Φινλανδίας τον Αύγουστο, δίνοντας την ευκαιρία στους φίλους του ράλλυ να γνωρίσουν το δυναμικό του υδρογόνου ως μία από τις μελλοντικές επιλογές για τους αγώνες σε μια κοινωνία χωρίς εκπομπές άνθρακα. Η εταιρεία παροχής υπηρεσιών logistics, Logistik Schmitt, συνεργάζεται εδώ και χρόνια με τη Mercedes-Benz Trucks, δοκιμάζοντας εκτενώς πρωτότυπα και προ-σειριακά μοντέλα ηλεκτρικών οχημάτων. Πρόσφατα, η εταιρεία παρέλαβε τα πρώτα πέντε από τα συνολικά 23 ηλεκτροκίνητα φορτηγά eActros 600 στο εργοστάσιο της Mercedes-Benz στο Wörth, διευρύνοντας τη χρήση της ηλεκτροκίνησης από τις εθνικές και περιφερειακές διαδρομές στις διεθνείς μεταφορές μεγάλων αποστάσεων. Διαβάστε περισσότερα εδώ 23 MERCEDES eACTROS 600 ΓΙΑ ΤΗ LOGISTIK SCHMITT

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=