FLEETNEWS #328

17.07.25 #328 9 Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ομίλου Renault αποφάσισε να διορίσει, από τις 15 Ιουλίου 2025, τον Duncan Minto διευθύνοντα σύμβουλο της Renault S.A., για μια προσωρινή περίοδο έως το διορισμό νέου διευθύνοντος συμβούλου. Ο Duncan Minto, ο οποίος κατέχει σήμερα τη θέση του οικονομικού διευθυντή του Ομίλου Renault, θα αναλάβει την καθημερινή διαχείριση της εταιρείας μαζί με τον Jean-Dominique Senard, ο οποίος θα κατέχει τη θέση του προέδρου της Renault sas, της επιχειρησιακής εταιρείας του ομίλου, κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου. Ο Duncan Minto, μέλος του ομίλου από το 1997, διαθέτει σημαντική πείρα στον τομέα των οικονομικών και βαθιά κατανόηση των κρίσιμων ζητημάτων. Η διαδικασία επιλογής του νέου διευθύνοντος συμβούλου της Renault S.A. βρίσκεται ήδη σε προχωρημένο στάδιο και τελεί υπό την επίβλεψη της Επιτροπής Διακυβέρνησης και Αποδοχών του Διοικητικού Συμβουλίου. Ο Όμιλος Renault θα ανακοινώσει τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου την 31η Ιουλίου. Ο Duncan Minto, γεννημένος το 1975, είναι απόφοιτος του Πανεπιστημίου St Andrews της Σκωτίας. Εντάχθηκε στον Όμιλο Renault στο Ηνωμένο Βασίλειο το 1997. Το 2001 μετακινήθηκε στο Τμήμα Οικονομικών στη Γαλλία, όπου ανέλαβε την ευθύνη των σχέσεων με τους επενδυτές. Το 2006 διορίστηκε οικονομικός διευθυντής της RenaultNissan Πορτογαλίας και το 2012 ανέλαβε γενικός διευθυντής της Renault Ιρλανδίας. Το 2013 έγινε οικονομικός διευθυντής της περιοχής Ασίας-Ειρηνικού του ομίλου. Το 2017 προήχθη σε αντιπρόεδρο Οικονομικού Ελέγχου και Ανάλυσης του ομίλου. Το 2022 διορίστηκε οικονομικός διευθυντής της Dacia και το 2023 ανέλαβε CFO της μάρκας Alpine. Την 1η Μαρτίου 2025 διορίστηκε οικονομικός διευθυντής του Ομίλου Renault και εντάχθηκε στην ηγετική ομάδα του ομίλου. PANASONIC: Η TESLA ΡΙΧΝΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Η Panasonic φέρεται να καθυστερεί τα σχέδιά της για αύξηση της παραγωγής στο νέο εργοστάσιο μπαταριών της στο Κάνσας, λόγω χαμηλής ζήτησης από την Tesla, τον κύριο πελάτη της. Από το 2022, η Panasonic σχεδιάζει την κατασκευή ενός νέου εργοστασίου κυψελών μπαταριών στο Κάνσας. Η ιαπωνική εταιρεία είχε αναδειχθεί σε βασικό παίκτη στον τομέα των μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα μέσω της συνεργασίας του με την Tesla για την κατασκευή μπαταριών στο Gigafactory της Νεβάδα. Τώρα, ωστόσο, φρενάρει τα σχέδιά της για το εργοστάσιο. Σύμφωνα με δημοσίευμα του Nikkei, η Panasonic καθυστερεί το στόχο της για πλήρη παραγωγή έως τον Μάρτιο του 2027, λόγω προσδοκώμενης χαμηλότερης ζήτησης από τους πελάτες. Duncan Minto ΠΡΟΕΔΡΟΣ O JEAN-DOMINIQUE SENARD ΜΕΧΡΙ ΝΕΩΤΕΡΑΣ Renault: O Duncan Minto προσωρινός CEO Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα παρουσιάζει το eHybrid 4MOTION, ένα πρωτοποριακό plugin υβριδικό σύστημα τετρακίνησης που επαναπροσδιορίζει τα van και camper van. Ο συνδυασμός δύο ηλεκτροκινητήρων και ενός αποδοτικού βενζινοκινητήρα TSI εξασφαλίζει ευελιξία στην πόλη, άνεση στα ταξίδια και σιγουριά σε κάθε διαδρομή. Με ηλεκτρική αυτονομία έως 95 km, τα Multivan και California κινούνται αθόρυβα και χωρίς εκπομπές ρύπων στην καθημερινότητα. Για μεγαλύτερες αποστάσεις, το υβριδικό σύστημα αναλαμβάνει τη λειτουργία, χωρίς κανέναν συμβιβασμό στην πρόσφυση - χάρη στην έξυπνη και άμεση τετρακίνηση. Οι δύο ηλεκτροκινητήρες (ένας σε κάθε άξονα) εξασφαλίζουν τετρακίνηση και βέλτιστη εκκίνηση, εφόσον η μπαταρία είναι φορτισμένη. Η χωρητικότητα 19,7 kWh επαρκεί για τις περισσότερες καθημερινές διαδρομές και όπως δείχνει και η έρευνα «Mobility in Germany», το 95% των διαδρομών είναι κάτω των 50 km. Διαβάστε περισσότερα εδώ VW: NΕΑ ΕΠΟΧΗ PHEV ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗΣ

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=