FLEETNEWS #328

17.07.25 #328 8 POLESTAR: ΔΙΝΕΙ ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Οι πωλήσεις της Polestar στην Ευρώπη αυξήθηκαν πάνω από 80% το πρώτο εξάμηνο του 2025, χάρη στην άφιξη των SUV Polestar 3 και Polestar 4. Ο διευθύνων σύμβουλος Μίκαελ Λόσελερ αναμένει να διατηρηθεί αυτή η δυναμική, καθώς η Polestar ξεκινά φέτος τις πωλήσεις στη Γαλλία -την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης- και προσθέτει το Polestar 5, ένα μεγάλο σπορ σεντάν που ανταγωνίζεται την Porsche Taycan και την BMW i7. Η έμφαση στην Ευρώπη εντείνεται καθώς οι υψηλοί δασμοί στα οχήματα της εταιρείας που κατασκευάζονται στην Κίνα τα καθιστούν υπερβολικά ακριβά για τις ΗΠΑ, όπου οι πωλήσεις μειώθηκαν σχεδόν κατά ένα τέταρτο στο πρώτο εξάμηνο. Στην Κίνα, την ίδια στιγμή, η Polestar αντιμετωπίζει δυσκολίες, καθώς θεωρείται «σκανδιναβικό» brand. «Όταν βλέπω όλη αυτή την ανάπτυξη στην Ευρώπη, είναι ξεκάθαρο ότι εστιάζω στην Ευρώπη», δήλωσε ο Λόσελερ, ο οποίος ανέλαβε καθήκοντα CEO τον περασμένο Οκτώβριο. Ο ίδιος πρόσθεσε ότι έχουν σταματήσει να δίνουν οποιαδήποτε οικονομική καθοδήγηση εξαιτίας της παγκόσμιας κατάστασης, ειδικά στις Ηνωμένες Πολιτείες. Η MG παρουσίασε δύο υψηλής τεχνολογίας ηλεκτρικά αυτοκίνητα μπαταρίας που θα διατεθούν σε επιλεγμένες ευρωπαϊκές αγορές, στοχεύοντας σε μοντέλα της Tesla και της Hyundai. Τα μεσαίου μεγέθους μοντέλα IM5 (σεντάν) και IM6 (SUV) θα αποτελέσουν τις «κορυφαίες τεχνολογικές βιτρίνες» της MG, δήλωσε ο εμπορικός διευθυντής της MG U.K., Γκάι Πιγκουνάκης. Η μητρική εταιρεία της MG, η SAIC, διαθέτει τα δύο μοντέλα στην Κίνα υπό το ξεχωριστό brand «IM smart EV», με τα αρχικά IM να σημαίνουν Intelligence in Motion (Νοημοσύνη σε Κίνηση). Στις ευρωπαϊκές αγορές, τα αυτοκίνητα θα αποτελέσουν υπο-brand της MG, φέροντας το λογότυπο IM στο καπό και το σήμα MG στην πίσω πόρτα. Οι πρώτες ευρωπαϊκές αγορές για τα IM5 και IM6 θα είναι το Ηνωμένο Βασίλειο, η Νορβηγία και η Ελβετία, όπου τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα της SAIC δεν επιβαρύνονται με τους υψηλούς δασμούς που ισχύουν για τα κινεζικά BEV στην Ε.Ε. Τα νέα μοντέλα θα ανταγωνιστούν το Tesla Model Y και Model 3, το Hyundai Ioniq 5 SUV και το Hyundai Ioniq 6 σεντάν. Αντίπαλοι του IM6 θα είναι επιπλέον το Xpeng G6 και το BYD Sealion 7. Το βασικό μοντέλο του IM5, με μπαταρία 75 kWh, ξεκινά από τις £39.450 (περίπου 53.500 δολάρια ΗΠΑ) στο Ηνωμένο Βασίλειο. Η έκδοση Performance μεγάλης αυτονομίας με μπαταρία 100 kWh κοστίζει £48.495. Σύμφωνα με την MG, η έκδοση Performance διαθέτει αυτονομία 442 μιλίων (711 χλμ) με μία πλήρη φόρτιση. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΜΕ ΔΥΟ ΝΕΑ ΠΟΛΥΤΕΛΗ ΜΟΝΤΕΛΑ: IM5 ΚΑΙ IM6 Αναβαθμίζεται η MG Μίκαελ Λόσελερ Βασισμένο στο νέο Renault Rafale Hyper Hybrid E-Tech 4x4 των 300 ίππων, αυτό το μοναδικό όχημα ενσαρκώνει τη γαλλική καινοτομία, την ανθεκτικότητα και την αριστεία. Δημιουργημένο από το κέντρο σχεδιασμού της Renault στο Guyancourt, το Rafale εκφράζει ένα τολμηρό και κομψό όραμα της σχεδιαστικής ταυτότητας της μάρκας. Η προεδρική έκδοση ξεχωρίζει για τις κλασικές και αρμονικές της γραμμές, εμπλουτισμένες με διακριτικά αλλά χαρακτηριστικά στοιχεία, όπως η μάσκα στα χρώματα της γαλλικής σημαίας, οι αφαιρούμενες βάσεις σημαιών και τα σήματα μπλε, λευκού και κόκκινου χρώματος στις μπροστινές πόρτες. Το αμάξωμα, σε αποκλειστική απόχρωση Bleu Présidence, ενσωματώνει τεχνολογία που περιορίζει την απορρόφηση θερμότητας έως και 10°C, ενισχύοντας τη θερμική άνεση στο εσωτερικό. Η βαφή διαθέτει επίσης ένα εφέ με μπλε, λευκές και κόκκινες αντανακλάσεις, που αναδεικνύονται στο ηλιακό φως. ΤΟ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟ RENAULT RAFALE

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=