14.07.25 #327 9 Η αγορά ελαφρών οχημάτων (Light Vehicles - LV) της Κίνας συνέχισε την ισχυρή της πορεία τον Μάιο του 2025, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 10% σε ετήσια βάση (YoY), φτάνοντας περίπου τα 2,1 εκατομμύρια οχήματα. Η άνοδος αυτή οφείλεται κυρίως στη δυναμική ζήτηση για επιβατικά οχήματα (Passenger Vehicles - PV), οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 1,9 εκατομμύρια οχήματα και αντιπροσωπεύοντας το 88% των συνολικών πωλήσεων LV για τον μήνα. Καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της αγοράς έπαιξαν τα κρατικά μέτρα στήριξης, ιδίως τα παρατεινόμενα προγράμματα απόσυρσης και επιδότησης ανταλλαγής οχημάτων. Οι πολιτικές αυτές ενίσχυσαν σημαντικά την εγχώρια ζήτηση, με τα Οχήματα Νέας Ενεργειακής Τεχνολογίας (New Energy Vehicles - NEVs) να επωφελούνται ιδιαίτερα. Αντίθετα, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCVs) σημείωσαν μέτρια πτώση 9% σε ετήσια βάση. Σωρευτικά για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου, οι πωλήσεις LV αυξήθηκαν κατά 12% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. KΙΝΑ: ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Με τη Neue Klasse και το ξεκίνημα της μαζικής παραγωγής της στα τέλη του 2025, το BMW Group εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση. Η μπαταρία υψηλής τάσης αποτελεί βασικό εξάρτημα σε κάθε ηλεκτρικό όχημα. Πριν να ξεκινήσει η μαζική παραγωγή, πρέπει να αναπτυχθούν οι διαδικασίες κατασκευής και να υποβληθούν οι μπαταρίες προ-παραγωγής σε διεξοδικές δοκιμές. Όλα αυτά πραγματοποιούνται στις πιλοτικές μονάδες παραγωγής για μπαταρίες υψηλής τάσης του BMW Group στο Parsdorf και το Hallbergmoos, καθώς και στο Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας (FIZ) στο Μόναχο. «Οι πιλοτικές μας μονάδες παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης ενισχύουν την ικανότητα της Γερμανίας για καινοτομία», δηλώνει ο Milan Nedeljković, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG και υπεύθυνος παραγωγής. «Θέτουν τις βάσεις για τα νέα εργοστάσια που θα δημιουργηθούν παγκοσμίως, διασφαλίζοντας την ομαλή κλιμάκωση της παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης». Για την παραγωγή των μπαταριών υψηλής τάσης της έκτης γενιάς BMW eDrive (Gen6), η εταιρεία δημιουργεί πέντε μονάδες συναρμολόγησης σε τρεις ηπείρους: στο Irlbach-Straßkirchen (Κάτω Βαυαρία), στο Debrecen (Ουγγαρία), στο Shenyang (Κίνα), στο San Luis Potosí (Μεξικό) και στο Woodruff (ΗΠΑ). Διαβάστε περισσότερα εδώ BMW GROUP - ΝΕΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ Προετοιμασία για μια νέα εποχή στην ηλεκτροκίνηση AKIO TOYODA: ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η ΑΠΑΝΘΡΑΚΟΠΟΙΗΣΗ Τη μεγάλη πρόκληση που συνιστά η απανθρακοποίηση για την Toyota επισήμανε ο πρόεδρός της, Akio Toyoda, μιλώντας στη γενική συνέλευση μετόχων 2025. «Η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι ένα πρόβλημα που οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε ως πολίτες του κόσμου - και το οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει κατά μέτωπο», ανέφερε χαρακτηριστικά. Και, πρόσθεσε: «Από την αρχή επικεντρωθήκαμε στο γεγονός ότι ο εχθρός είναι ο άνθρακας, και στο “να κάνουμε ό,τι μπορούμε τώρα”. Μέχρι σήμερα, έχουμε πουλήσει συνολικά 27 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα, κυρίως υβριδικά. Αυτά τα 27 εκατομμύρια οχήματα έχουν μειώσει τις εκπομπές CO₂ ισοδύναμες με 9 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά (BEV). Ενώ η δημόσια συζήτηση επικεντρώνεται στα BEV ή στα υβριδικά, στην Toyota αντιμετωπίζουμε με συνέπεια την υπερθέρμανση του πλανήτη, κάνοντας ό,τι μπορούμε για να μειώσουμε τις εκπομπές CO₂ τώρα - γνωρίζοντας ότι ο μόνος μας εχθρός είναι ο άνθρακας. Γιατί το κάνουμε αυτό; Επειδή κοιτώντας γύρω στον κόσμο, βλέπουμε ότι κάθε χώρα έχει τη δική της μοναδική ενεργειακή κατάσταση». Διαβάστε περισσότερα εδώ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=