14.07.25 #327 4 Πριν από 60 χρόνια, στις 13 Αυγούστου 1965, από τη γραμμή παραγωγής στο Ίνγκολσταντ βγήκε το πρώτο Audi της μεταπολεμικής εποχής. Αν και η ιστορία της μάρκας ξεκινά το 1909, εκείνο το μοντέλο αποτέλεσε την απαρχή της σύγχρονης Audi. Δεν ήταν απλώς ένα νέο αυτοκίνητο· ήταν το ορόσημο μιας νέας διαδρομής. Η Auto Union GmbH υιοθέτησε ξανά την ονομασία «Audi», σηματοδοτώντας την αναγέννηση της μάρκας. Το όνομα αυτό συνδέθηκε πλέον με την τεχνολογική πρόοδο και τον πρωτοποριακό χαρακτήρα. Το συγκεκριμένο μοντέλο, γνωστό ως F103, γνώρισε εντυπωσιακή επιτυχία και εξελίχθηκε σε μια πλήρη οικογένεια οχημάτων, που παρέμεινε στην παραγωγή έως το 1972. Καθοριστική για την πορεία της Auto Union στάθηκε μια στρατηγική απόφαση της Daimler-Benz AG στις αρχές της δεκαετίας του 1960: η παραχώρηση ενός τετράχρονου κινητήρα στη θυγατρική της εταιρεία. Παράλληλα, η Daimler έστειλε στο Ίνγκολσταντ τον μηχανικό Ludwig Kraus, ο οποίος ανέλαβε την ηγεσία του τμήματος ανάπτυξης και εισήγαγε τον νέο κινητήρα σε μαζική παραγωγή. Διαβάστε περισσότερα εδώ AUDI: 60 ΕΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ SUNDERLAND: ΠΑΡΑΓΩΓΗ QASHQAI ΜΕ ΝΕΟ E-POWER Η Nissan ξεκίνησε την παραγωγή της πιο τεχνολογικά προηγμένης μέχρι σήμερα έκδοσης του Nissan Qashqai στο εργοστάσιό της στο Sunderland. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι εξοπλισμένη με μια νέα γενιά του μοναδικού ηλεκτροκίνητου συστήματος μετάδοσης κίνησης της Nissan, που ονομάζεται e-POWER. Οι αναβαθμίσεις στο σύστημα έχουν επιφέρει την καλύτερη απόδοση καυσίμου στην κατηγορία C-Crossover, με 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ. και πιθανή αυτονομία 1.200 χλμ. (WLTP). Παράλληλα, έχουν επιτευχθεί χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και αυξημένη ποιότητα, φέρνοντας την εμπειρία οδήγησης ακόμη πιο κοντά σε αυτήν ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος. Το λανσάρισμα αυτό συμβαίνει καθώς το εργοστάσιο γιορτάζει το ορόσημο παραγωγής 4,5 εκατομμυρίων Qashqai από το 2006 - κατά μέσο όρο ενός αυτοκινήτου κάθε δυόμισι λεπτά, επί 19 χρόνια. Το Kia EV5 φέρνει την ηλεκτρική καινοτομία στην κατηγορία C-SUV, τη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη. Κατασκευασμένο στην ειδική πλατφόρμα ElectricGlobal Modular Platform (E-GMP) με τεχνολογία 400V, το EV5 συνδυάζει τολμηρό στυλ SUV, την πρακτικότητα στον πραγματικό κόσμο και τεχνολογία αιχμής. Με στιβαρό αλλά εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, ευρύχωρη και ευέλικτη καμπίνα και προηγμένα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά, το EV5 έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τον τρόπο ζωής των Ευρωπαίων πελατών. Σύμφωνα με το παγκόσμιο σχέδιο ηλεκτροκίνησης «Plan S» της Kia, το EV5 παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της ηγετικής θέσης της εταιρείας στη βιώσιμη κινητικότητα σε όλη την Ευρώπη. Με μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας, 81,4 kWh, το EV5 προσφέρει έως και 530 χιλιόμετρα αυτονομίας (εκτίμηση WLTP). Τόσο η έκδοση GT-Line όσο και η έκδοση Base Line υποστηρίζουν γρήγορη φόρτιση, από 10 έως 80% σε μόλις 30 λεπτά. Βασισμένο δε πάνω στην εξειδικευμένη πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης E-GMP, το EV5 προσφέρει ένα ισχυρό σύστημα i-Pedal 3.0 που υποκαθιστά το φρένο, προσφέροντας αυξημένη επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι. Διαθέτοντας δε τη δυνατότητα «αμφίδρομης φόρτισης», συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης Vehicle-to-Load (V2L) που προσφέρει ισχύ έως και 3,6kW, το EV5 δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να χρησιμοποιούν την μπαταρία του οχήματος για να τροφοδοτούν και να φορτίζουν εξωτερικές συσκευές με εσωτερική πρίζα ή εξωτερικό προσαρμογέα. Διαβάστε περισσότερα εδώ KIA EV5: ΝΕΟ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ C-SUV Εξελιγμένο ειδικά για Ευρωπαίους
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=