ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΤΟ FLEET MANAGEMENT - ΔΕΥΤΕΡΑ 14 ΙΟΥΛΙΟΥ 2025 #327 ΌΛΑ ΌΣΑ ΠΡΈΠΕΙ ΝΑ ΓΝΩΡΊΖΟΥΝ ΟΙ FLEET ΚΑΙ MOBILITY MANAGERS ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΚΑΘΕ ΔΕΥΤΕΡΑ & ΠΕΜΠΤΗ ● ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΜΕ ΤΑ FLEET EUROPE ΚΑΙ GLOBAL FLEET MINI CORPORATE SALES Ηλεκτρικό ΜΙΝΙ Aceman: Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 16,4-14,0 kWh/100km. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 300 - 405 km. Ηλεκτρικό MINI John Cooper Works Aceman: Κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 13,3 – 12,9 kWh/100 km. Ηλεκτρική αυτονομία (συνδυασμένος κύκλος, μέτρηση WLTP): 345-355 km. MINI ACEMAN. ΜΕ ΜΗΔΕΝΙΚΟ ΦΟΡΟ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΧΡΗΣΗΣ. Το MINI Aceman συνδυάζει compact εξωτερικές διαστάσεις με τον μέγιστο δυνατό χώρο για τους επιβάτες. Η ξεχωριστή σχεδίαση, ο πλούσιος βασικός εξοπλισμός και οι καινοτόμες τεχνολογίες του, το κάνουν μοναδικό στην κατηγορία του. Με ισχύ έως και 255 ίππους, αυτονομία έως και 405 χιλιόμετρα (WLTP) και τη θρυλική αίσθηση go-kart, το MINI Aceman είναι το απόλυτο crossover για τις μετακινήσεις σου εντός και εκτός πόλης, προσφέροντας μια συναρπαστική εμπειρία οδήγησης. Διαθέσιμο σε τρεις διαφορετικές εκδόσεις (Ε, SE, John Cooper Works), με μηδενικό φόρο εταιρικής χρήσης. Μάθε περισσότερα στο Δίκτυο Επίσημων Εμπόρων ΜΙΝΙ ή στο www.mini.com.gr. 100% ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ. 100% CROSSOVER. Πιθανή συμφωνία ΕΕ - ΗΠΑ για τους δασμούς Στο +3,6% τον Ιούνιο η αγορά αυτοκινήτου στην Ελλάδα Έτοιμο το νέο ηλεκτρικό SUV KIA EV5
14.07.25 #327 2 FLEET NEWS #327 ΔΙΣΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙA ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ EΚΔΟΤΗΣ - ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ ΛIΝΑ ΤΣΑΓΚΑΡAΚΗ l.tsagaraki@direction.gr ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ ΝΙΚΟΣ ΛΟΥΠΑΚΗΣ loupakis@direction.gr ΑΡΧΙΣΥΝΤΑΚΤΗΣ ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΝΟΥΠΑΚΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΒΑΓΙΑΣ dvagias@direction.gr FLEET PROJECT MANAGER ΝΑΤΑΣΑ ΠΑΠΑΛΙΟΥ npapaliou@direction.gr ΣΥΝΤΑΚΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΜΑΡΙΑ ΑΚΖΩΤΗ CORPORATE COMMUNICATION MANAGER ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗ georgiadi@direction.gr ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΡΟΔΟΥΛΑ ΒΑΡΒΑΓΙΑΝΝΗ varvagianni@direction.gr ART DIRECTOR ΘΕΟΔΩΡΑ ΚΟΥΛΗ EΤΗΣΙΑ ΣΥΝΔΡΟΜΗ 350€ (συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ) PAPALIOS MEDIA GROUP IKE ΑΦΜ 800497000 Δ.Ο.Υ. ΚΕΦΟΔΕ ΑΤΤΙΚΗΣ Μ. ΑΣΙΑΣ 43, 152 33 ΧΑΛΑΝΔΡΙ Τ. 210 77.12.400 F. 210 77.85.097 info@direction.gr ΙΔΙΟΚΤΗΤΕΣ - ΕΤΑΙΡΟΙ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΠΑΛΙΟΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΗΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ISSN: 2732-7868 info@fleetnews.gr Όροι χρήσης & πολιτική απορρήτου εδώ. Αυξημένες κατά 3,6% ήταν οι ταξινομήσεις καινούργιων επιβατικών αυτοκινήτων στην εγχώρια αγορά τον Ιούνιο σε σύγκριση με τον αντίστοιχο μήνα του 2024. Συγκεκριμένα, με βάση τα πρωτογενή στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ και την επεξεργασία του Συνδέσμου Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων - ΣΕΑΑ, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων έφθασαν τον έκτο μήνα του 2025 τις 14.651 μονάδες (14.147 πέρυσι). Σημαντική πτώση (21,5%) την ίδια ώρα κατέγραψαν τα καινούργια φορτηγά (ελαφρά και βαρέα), με 1.135 μονάδες έναντι 1.446 τον Ιούνιο του 2024, ενώ στον αντίποδα οι ταξινομήσεις καινούργιων λεωφορείων «πέταξαν» με +242,5% φτάνοντας τις 137 μονάδες έναντι μόλις 40 μονάδων τον πρώτο καλοκαιρινό μήνα πέρυσι. Με αυτά τα δεδομένα, το α' εξάμηνο φέτος η αγορά καινούργιων επιβατικών αρχίζει να παίρνει θετικό πρόσημο +0,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024, ήτοι 78.165 μονάδες έναντι 78.020, τα δε καινούργια φορτηγά σημείωσαν πτώση -7,0% με 5.486 μονάδες έναντι 5.901 και τα καινούργια λεωφορεία αύξηση 7,4% δηλαδή 540 μονάδες έναντι 503. Ενδιαφέρον έχουν οι γενικότερες καταγραφές των στατιστικών της ΕΛΣΤΑΤ για το σύνολο της αγοράς στην Ελλάδα. Σύμφωνα με αυτές, αύξηση 6% σημείωσαν οι πωλήσεις των αυτοκινήτων στη χώρα τον Ιούνιο (καινούργιων και μεταχειρισμένων εξωτερικού), καθώς τον συγκεκριμένο μήνα κυκλοφόρησαν για πρώτη φορά 25.048 αυτοκίνητα, έναντι 23.640 που κυκλοφόρησαν τον αντίστοιχο μήνα του 2024 (αύξηση 0,9% είχε παρουσιαστεί τον Ιούνιο 2024 σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2023). Διαβάστε περισσότερα εδώ ΠΕΡΙΣΣΌΤΕΡΑ ΕΠΙΒΑΤΙΚΑ ΚΑΙ ΛΕΩΦΟΡΕΙΑ, ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΦΟΡΤΗΓΑ Στο +3,6% οι ταξινομήσεις τον Ιούνιο ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΑΝΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΙΟΥΝΙΟΣ Διαφορά (μονάδες μεριδίου) ΙΑΝΟΥΆΡΙΟΣΙΟΥΝΙΟΣ Διαφορά (μονάδες μεριδίου) 2025 2024 2025 2024 A 9,20% 8,20% 0,9 8,10% 7,50% 0,6 A-SUV 2,40% 6,20% -3,8 2,60% 4,50% -1,9 (A TOTAL) 11,50% 14,40% (-2,9) 10,70% 12,00% (-1,3) B 24,30% 23,70% 0,6 21,40% 24,80% -3,4 B-SUV 31,10% 35,70% -4,6 34,70% 32,90% 1,9 (B TOTAL) 55,50% 59,40% (-4,0) 56,20% 57,70% (-1,5) C 4,90% 4,60% 0,3 6,70% 6,80% -0,1 C-SUV 17,30% 14,60% 2,7 17,30% 15,60% 1,7 (C TOTAL) 22,20% 19,30% (+2,9) 24,00% 22,30% (+1,7) D 1,10% 1,80% -0,8 1,00% 1,70% -0,7 D-SUV 7,30% 3,40% 3,9 5,60% 4,00% 1,5 (D TOTAL) 8,40% 5,20% (+3,1) 6,60% 5,70% (+0,9) E 0,10% 0,10% -0,1 0,10% 0,10% 0 E-SUV 0,40% 0,30% 0,1 0,40% 0,40% 0 (E TOTAL) 0,50% 0,40% (+0,1) 0,50% 0,50% (+0,0) F-G 0,20% 0,10% 0,1 0,10% 0,10% 0 F-G-SUV 0,30% 0,20% 0 0,20% 0,30% -0,1 (F-G TOTAL) 0,40% 0,40% -0,1 0,40% 0,40% (-0,0) SPORTS 0,40% 0,10% 0,3 0,20% 0,20% 0,1 MPV 0,00% 0,00% 0 0,00% 0,00% 0 MPV-M/COMBI 1,10% 0,80% 0,3 1,50% 1,20% 0,3 (SUV TOTAL) 58,70% 60,40% (-1,7) 60,80% 57,60% (+3,2) 100,00% 100,00% 0 100,00% 100,00% 0 Πηγή: ΣΕΑΑ ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΩΝ ΟΧΗΜΑΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΙΟΥΝΙΟΣ ΜET '25/'24 ΙΑΝ.-ΙΟΥΝ. ΜET '25/'24 2025 2024 2025 2024 Επιβατικά 14.651 14.147 3,60% 78.165 78.020 0,20% Φορτηγά (ελαφρά και βαρέα) 1.135 1.446 -21,50% 5.486 5.901 -7,00% Λεωφορεία 137 40 242,50% 540 503 7,40% Πηγή: ΣΕΑΑ
14.07.25 #327 4 Πριν από 60 χρόνια, στις 13 Αυγούστου 1965, από τη γραμμή παραγωγής στο Ίνγκολσταντ βγήκε το πρώτο Audi της μεταπολεμικής εποχής. Αν και η ιστορία της μάρκας ξεκινά το 1909, εκείνο το μοντέλο αποτέλεσε την απαρχή της σύγχρονης Audi. Δεν ήταν απλώς ένα νέο αυτοκίνητο· ήταν το ορόσημο μιας νέας διαδρομής. Η Auto Union GmbH υιοθέτησε ξανά την ονομασία «Audi», σηματοδοτώντας την αναγέννηση της μάρκας. Το όνομα αυτό συνδέθηκε πλέον με την τεχνολογική πρόοδο και τον πρωτοποριακό χαρακτήρα. Το συγκεκριμένο μοντέλο, γνωστό ως F103, γνώρισε εντυπωσιακή επιτυχία και εξελίχθηκε σε μια πλήρη οικογένεια οχημάτων, που παρέμεινε στην παραγωγή έως το 1972. Καθοριστική για την πορεία της Auto Union στάθηκε μια στρατηγική απόφαση της Daimler-Benz AG στις αρχές της δεκαετίας του 1960: η παραχώρηση ενός τετράχρονου κινητήρα στη θυγατρική της εταιρεία. Παράλληλα, η Daimler έστειλε στο Ίνγκολσταντ τον μηχανικό Ludwig Kraus, ο οποίος ανέλαβε την ηγεσία του τμήματος ανάπτυξης και εισήγαγε τον νέο κινητήρα σε μαζική παραγωγή. Διαβάστε περισσότερα εδώ AUDI: 60 ΕΤΗ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΠΟΧΗΣ SUNDERLAND: ΠΑΡΑΓΩΓΗ QASHQAI ΜΕ ΝΕΟ E-POWER Η Nissan ξεκίνησε την παραγωγή της πιο τεχνολογικά προηγμένης μέχρι σήμερα έκδοσης του Nissan Qashqai στο εργοστάσιό της στο Sunderland. Η συγκεκριμένη έκδοση είναι εξοπλισμένη με μια νέα γενιά του μοναδικού ηλεκτροκίνητου συστήματος μετάδοσης κίνησης της Nissan, που ονομάζεται e-POWER. Οι αναβαθμίσεις στο σύστημα έχουν επιφέρει την καλύτερη απόδοση καυσίμου στην κατηγορία C-Crossover, με 4,5 λίτρα ανά 100 χλμ. και πιθανή αυτονομία 1.200 χλμ. (WLTP). Παράλληλα, έχουν επιτευχθεί χαμηλότερες εκπομπές ρύπων και αυξημένη ποιότητα, φέρνοντας την εμπειρία οδήγησης ακόμη πιο κοντά σε αυτήν ενός αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος. Το λανσάρισμα αυτό συμβαίνει καθώς το εργοστάσιο γιορτάζει το ορόσημο παραγωγής 4,5 εκατομμυρίων Qashqai από το 2006 - κατά μέσο όρο ενός αυτοκινήτου κάθε δυόμισι λεπτά, επί 19 χρόνια. Το Kia EV5 φέρνει την ηλεκτρική καινοτομία στην κατηγορία C-SUV, τη μεγαλύτερη και ταχύτερα αναπτυσσόμενη κατηγορία οχημάτων στην Ευρώπη. Κατασκευασμένο στην ειδική πλατφόρμα ElectricGlobal Modular Platform (E-GMP) με τεχνολογία 400V, το EV5 συνδυάζει τολμηρό στυλ SUV, την πρακτικότητα στον πραγματικό κόσμο και τεχνολογία αιχμής. Με στιβαρό αλλά εκλεπτυσμένο σχεδιασμό, ευρύχωρη και ευέλικτη καμπίνα και προηγμένα ηλεκτρικά χαρακτηριστικά, το EV5 έχει σχεδιαστεί για να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και τον τρόπο ζωής των Ευρωπαίων πελατών. Σύμφωνα με το παγκόσμιο σχέδιο ηλεκτροκίνησης «Plan S» της Kia, το EV5 παίζει σημαντικό ρόλο στην ενίσχυση της ηγετικής θέσης της εταιρείας στη βιώσιμη κινητικότητα σε όλη την Ευρώπη. Με μπαταρία αυξημένης χωρητικότητας, 81,4 kWh, το EV5 προσφέρει έως και 530 χιλιόμετρα αυτονομίας (εκτίμηση WLTP). Τόσο η έκδοση GT-Line όσο και η έκδοση Base Line υποστηρίζουν γρήγορη φόρτιση, από 10 έως 80% σε μόλις 30 λεπτά. Βασισμένο δε πάνω στην εξειδικευμένη πλατφόρμα ηλεκτροκίνησης E-GMP, το EV5 προσφέρει ένα ισχυρό σύστημα i-Pedal 3.0 που υποκαθιστά το φρένο, προσφέροντας αυξημένη επιβράδυνση όταν ο οδηγός αφήνει το γκάζι. Διαθέτοντας δε τη δυνατότητα «αμφίδρομης φόρτισης», συμπεριλαμβανομένης της σύνδεσης Vehicle-to-Load (V2L) που προσφέρει ισχύ έως και 3,6kW, το EV5 δίνει τη δυνατότητα στους οδηγούς να χρησιμοποιούν την μπαταρία του οχήματος για να τροφοδοτούν και να φορτίζουν εξωτερικές συσκευές με εσωτερική πρίζα ή εξωτερικό προσαρμογέα. Διαβάστε περισσότερα εδώ KIA EV5: ΝΕΟ ΠΛΗΡΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ C-SUV Εξελιγμένο ειδικά για Ευρωπαίους
14.07.25 #327 6 Η συνεχής αναβάθμιση των προτύπων ασφαλείας του οργανισμού Euro NCAP αντανακλάται στα τελευταία αποτελέσματα δοκιμών. Η εξαντλητική διαδικασία αποκάλυψε αδυναμίες σε οικογενειακά αυτοκίνητα. Παρ’ όλα αυτά, πέντε νέα μοντέλα κατάφεραν να ανταποκριθούν στην πρόκληση και να αποσπάσουν πέντε αστέρια στην αξιολόγηση: το Polestar 4, ένα ηλεκτρικό coupe-SUV, το Lynk & Co 02, ένα crossover SUV, το Omoda 9, SUV μεσαίας κατηγορίας, το ZEEKR 7X, μικρό SUV, και το MG P9 EV, ένα ηλεκτρικό pick-up φορτηγό. Όλα τα παραπάνω μοντέλα απέδωσαν καλά στις δοκιμές, αλλά όσον αφορά την προστασία των επιβατών σε περίπτωση σύγκρουσης, το Polestar 4 εντυπωσίασε περισσότερο, με σκορ προστασίας ενηλίκων επιβατών 92%. Ακολούθησαν τα MG P9 και ZEEKR 7X με 91%, και τα Lynk & Co 02 και Omoda 9 με 90%. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΔΟΚΙΜΕΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ EURO NCAP 9 μοντέλα στο μικροσκόπιο Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή εξετάζει μια πιθανή συμφωνία η οποία θα επέτρεπε στις ευρωπαϊκές αυτοκινητοβιομηχανίες που κατασκευάζουν και εξάγουν οχήματα από τις ΗΠΑ να εισάγουν αυτοκίνητα από την Ε.Ε. με μειωμένους δασμούς, σύμφωνα με δύο πηγές με γνώση του θέματος. Η πρόταση αυτή αποτελεί μέρος της προσπάθειας της Κομισιόν να επιτύχει εμπορική συμφωνία με τον πρόεδρο των ΗΠΑ, Ντόναλντ Τραμπ, και θα αντικαθιστούσε τον βαρύ δασμό 25% στις εισαγωγές αυτοκινήτων και ανταλλακτικών που επιβλήθηκε από την κυβέρνηση των ΗΠΑ τον Απρίλιο. Μια τέτοια συμφωνία θα ευνοούσε ξεκάθαρα τις αυτοκινητοβιομηχανίες που διατηρούν μεγάλες παραγωγικές εγκαταστάσεις στις ΗΠΑ, καθώς θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν την αμερικανική παραγωγή τους για να περιορίσουν την έκθεσή τους σε δασμούς. Σύμφωνα με στοιχεία της Ευρωπαϊκής Ένωσης Αυτοκινητοβιομηχανιών ACEA, σχεδόν 758.000 αυτοκίνητα αξίας 39 δισ. ευρώ εξήχθησαν από την Ευρώπη στις ΗΠΑ το 2024 - αριθμός υπερτετραπλάσιος σε σύγκριση με τις αντίστροφες ροές. Ένας Ευρωπαίος διπλωμάτης δήλωσε πως τα αυτοκίνητα αποτελούν «κόκκινη γραμμή» για την Ε.Ε., και οποιαδήποτε παραχώρηση στο θέμα αυτό αποτελεί κρίσιμο όρο για μια συμφωνία. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΠΟΙΟΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΕΡΔΙΣΜΕΝΟΙ Μείωση δασμών με παραγωγή στις ΗΠΑ; HYUNDAI: ΝΕΟ ΦΟΡΤΗΓΟ ΥΔΡΟΓΟΝΟΥ Η Hyundai Motor Company παρουσίασε το νέο βαρέος τύπου φορτηγό υδρογόνου XCIENT Fuel Cell Class-8 στην Έκθεση Advanced Clean Transportation (ACT) 2025 στην Anaheim της Καλιφόρνια, επιβεβαιώνοντας τη συνεχιζόμενη δέσμευσή της για την επέκταση της δραστηριότητάς της στο υδρογόνο στη Βόρεια Αμερική. Το XCIENT Fuel Cell αρχικά παρουσιάστηκε ως πρωτότυπο στην ACT Expo 2024, έχει σχεδιαστεί ειδικά για την αγορά της Βόρειας Αμερικής και είναι το πρώτο φορτηγό βαρέος τύπου με υδρογόνο που παράγεται μαζικά παγκοσμίως, προωθώντας τη μεταφορά εμπορευμάτων χωρίς εκπομπές ρύπων από την εξάτμιση. Από την έναρξη της παραγωγής του, το 2020, έχει αναπτυχθεί σε 13 χώρες, διανύοντας πάνω από 13 εκατομμύρια χιλιόμετρα συνολικά, κυρίως στην Ελβετία, όπου ξεκίνησε, δείχνοντας την αφοσίωση της Hyundai στην καθαρή μετακίνηση μέσω δημόσιων-ιδιωτικών συνεργασιών. Προδιαγραφές Hyundai XCIENT Fuel Cell: Δύο συστοιχίες κυψελών υδρογόνου (2Χ90 kW), ισχύς συστήματος 180 kW Μπαταρία 72 kWh Ηλεκτροκινητήρας 350 kW, με ροπή 2.237 Nm Αυτονομία 740 χλμ. 10 δεξαμενές υδρογόνου (περίπου 68 kg) «Τράκτορας» Class-8 για τη Βόρεια Αμερική Μικτό βάρος συνδυασμού έως 15,4 τόνοι.
14.07.25 #327 7 Το νέο California συνδυάζει τεχνολογία, ευελιξία και αυθεντική ελευθερία. Δημιουργήθηκε για όσους αναζητούν περισσότερα από έναν προορισμό. Προσφέρει άνεση, ασφάλεια και απόλαυση σε κάθε χιλιόμετρο. Από την παραλία μέχρι το βουνό -και πίσω στην πόλη- προσαρμόζεται με στυλ, εκφράζοντας έναν σύγχρονο ταξιδιωτικό πολιτισμό. Είναι το όχημα που σε πάει μακριά, αλλά σε φέρνει πιο κοντά στον εαυτό σου. Η ολοκαίνουργια έκδοση παραγωγής του βασίζεται στο σύγχρονο Multivan. Είναι πιο ευρύχωρο, έξυπνο, εκλεπτυσμένο και βιώσιμο από ποτέ και συνεχίζει την ιστορία επιτυχίας των προκατόχων του, διατηρώντας χαρακτηριστικά όπως η ανακλινόμενη οροφή. Η Volkswagen Επαγγελματικά Οχήματα εντάσσει τα camper vans California σε μια αυτόνομη ταυτότητα με το όνομα «California». Η νέα του ταυτότητα συνοδεύεται επίσης από την υπηρεσία California Profi Service, με τεχνική υποστήριξη πανευρωπαϊκής εμβέλειας από εξειδικευμένους camper experts. Για πρώτη φορά, όλα τα μοντέλα διαθέτουν στάνταρ δύο συρόμενες πόρτες, καθώς και τρεις τύπους κινητήρα: TDI (2.0 turbo diesel) TSI (turbo βενζίνης) - Δεν θα διατεθεί στην Ελλάδα. eHybrid 4MOTION (plug-in hybrid με τετρακίνηση) Διαβάστε περισσότερα εδώ BENTLEY EXP 15: ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΕΛΕΣ EV Η Bentley παρουσίασε το πρωτότυπο EXP 15, το οποίο, όπως αναφέρει, διερευνά τρόπους επανασχεδιασμού της «πιο απαιτητικής κατηγορίας» -των σεντάν- στην εποχή της ηλεκτροκίνησης. Το εν λόγω πρωτότυπο δεν προλογίζει το πρώτο πλήρως ηλεκτρικό μοντέλο της υπερπολυτελούς μάρκας -ένα «αστικό SUV» που αναμένεται να παρουσιαστεί του χρόνου- αλλά παρέχει σχεδιαστικές ενδείξεις για αυτό το SUV, σύμφωνα με την Bentley. Ο σκοπός του EXP 15 είναι να δοκιμάσει ιδέες για μελλοντικά υπερπολυτελή ηλεκτρικά σεντάν, σε μια εποχή που τα SUV, τα crossover και τα σπορ κουπέ διατηρούν τη δημοφιλία τους. Η αγορά των SUV απογειώθηκε, επειδή οι πελάτες ήθελαν ψηλή θέση οδήγησης και επιβλητική παρουσία στο δρόμο, εξήγησε ο επικεφαλής σχεδιασμού της Bentley, Robin Page, προσθέτοντας: «Ποτέ δεν εξερευνήσαμε πραγματικά αυτή την προσέγγιση για τα σεντάν». Διαβάστε περισσότερα εδώ Η παραγωγή υδρογόνου από τα φυσικά αποθέματα της Γης κερδίζει επιτέλους την προσοχή που της αξίζει - και όχι άδικα. Τρεις ιαπωνικοί κολοσσοί -η Toyota Motor Corporation (Hydrogen Factory), η Mitsubishi Gas Chemical και η ENEOS Explora- σύμφωνα με πηγές, επένδυσαν 14,5 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας στην αυστραλιανή εταιρεία Gold Hydrogen Limited, ένδειξη ότι ο συγκεκριμένος κλάδος παίρνει ταχύτητα. Οι τρεις εταιρείες απέκτησαν από κοινού το 22% της Gold Hydrogen, μιας εισηγμένης στο χρηματιστήριο ASX εταιρείας που επικεντρώνεται στο ιδιαίτερα υποσχόμενο έργο Ramsay Project στη Νότια Αυστραλία. Η συμφωνία έκλεισε με premium 22% σε σχέση με την τιμή της μετοχής - μια ισχυρή ψήφος εμπιστοσύνης έπειτα από επτάμηνο ενδελεχούς ελέγχου. Πληροφορίες αναφέρουν ότι και άλλοι διεθνείς ενδιαφερόμενοι εξέταζαν επένδυση. Η νέα αυτή χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί για τη δεύτερη φάση γεωτρήσεων και ανάπτυξης, καθώς οι πρώτες δοκιμαστικές γεωτρήσεις αποκάλυψαν υδρογόνο με συγκέντρωση 95% και ήλιο σε ποσοστά έως και 36,9% - αριθμοί που εντυπωσιάζουν για τον συγκεκριμένο τομέα. Πρόκειται για κάτι πολύ πιο ουσιαστικό από μια απλή επενδυτική τοποθέτηση. Οι ιαπωνικές εταιρείες στοιχηματίζουν στρατηγικά στο λεγόμενο «λευκό» υδρογόνο, ένα καθαρότερο και φθηνότερο εναλλακτικό στις μεθόδους ηλεκτρόλυσης ή παραγωγής από ορυκτά καύσιμα. Η Toyota σκοπεύει να εντάξει το φυσικό υδρογόνο στο διευρυνόμενο δίκτυο τεχνολογιών κυψελών καυσίμου και οχημάτων υδρογόνου. Η Mitsubishi και η Eneos βλέπουν προοπτικές στην παραγωγή πράσινης μεθανόλης, στα συστήματα καθαρισμού και σε άλλες βιομηχανικές εφαρμογές. ΣΥΜΠΡΑΞΗ TOYOTA, ENEOS ΚΑΙ MITSUBISHI Μεγάλη επένδυση στην παραγωγή υδρογόνου VOLKSWAGEN ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ: ΝΕΟ CALIFORNIA
14.07.25 #327 8 ΒΕΛΜΑΡ: ΧΟΡΗΓΟΣ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ PORTABLES Η Βελμάρ (Autotechnica Hellas ΜΑΤΕΕ), μέλος του Ομίλου Autohellas, είναι o Χρυσός Χορηγός της ομάδας ρομποτικής Portables του MellonLab που διακρίθηκε με την τρίτη θέση του Motivate Award στο First Tech Challenge European Championship, που πραγματοποιήθηκε στο Αϊντχόβεν της Ολλανδίας 1-5 Ιουλίου 2025. Η Βελμάρ, μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες λιανικής στο χώρο του αυτοκινήτου στην Ελλάδα, στηρίζει έμπρακτα τη νέα γενιά και την καινοτομία στην εκπαίδευση. Επενδύοντας στην ομάδα Portables του MellonLab, αναδεικνύει τη σημασία της τεχνικής κατάρτισης, της δημιουργικότητας και της ομαδικότητας. Το νέο Ford Ranger Plug-in Hybrid προσφέρει όλες τις δυνατότητες του δημοφιλέστερου σε πωλήσεις στην Ευρώπη pick-up μοντέλου, οι οποίες για πρώτη φορά ενισχύονται από ένα προηγμένο υβριδικό σύστημα κίνησης που μπορεί να αξιοποιήσει την ηλεκτρική ισχύ, τόσο στην εργασία κάθε επαγγελματία όσο και σε δραστηριότητες αναψυχής. Η προηγμένη υβριδική τεχνολογία του Ranger PHEV, που συνδυάζει έναν βενζινοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα, προσφέρει ηλεκτρική αυτονομία έως 50 km χωρίς εκπομπές ρύπων, καθώς και μειωμένο κόστος ιδιοκτησίας. Παράλληλα, διατηρεί τις ίδιες ικανότητες ρυμούλκησης και μεταφοράς φορτίου, αλλά και τις off-road δυνατότητες που απολαμβάνουν οι Ευρωπαίοι επαγγελματίες οδηγοί από το ευέλικτο pick-up μοντέλο της Ford, το οποίο τους υποστηρίζει για πάνω από δυόμισι δεκαετίες. Διαθέσιμο στην αποκλειστική έκδοση λανσαρίσματος με την ονομασία Stormtrak, αλλά και την εντυπωσιακή Wildtrak, το νέο Ranger PHEV εισάγει για πρώτη φορά στην γκάμα του δημοφιλούς μοντέλου το Pro Power Onboard - παρέχοντας έτσι απευθείας μέσω της ενσωματωμένης μπαταρίας ισχύ έως και 6,9 kW για την τροφοδοσία εργαλείων και επαγγελματικού ή σπορ εξοπλισμού. Η παραγωγή για την ευρωπαϊκή αγορά του νέου Ranger PHEV βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη στο εργοστάσιο της Ford στο Silverton της Νότιας Αφρικής, ενώ οι πρώτες παραδόσεις σε πελάτες στη Γηραιά Ήπειρο έχουν ήδη ξεκινήσει. Το 2024, το Ranger διατήρησε για δέκατη συνεχόμενη χρονιά την ηγετική θέση του στην Ευρώπη στην κατηγορία των pick-up οχημάτων, με το μερίδιό του σε αυτή να αυξάνεται, ξεπερνώντας το 43%. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΙ ΠΑΡΑΔΟΣΕΙΣ Νέο Ford Ranger PHEV LEAPMOTOR Ρεκόρ πωλήσεων και συνεχής ανάπτυξη Το πρώτο εξάμηνο του 2025 ήταν ιδιαίτερα επιτυχημένο για τη Leapmotor, αφού κατέκτησε την πρώτη θέση των πωλήσεων ανάμεσα στις start-up New Energy Vehicle μάρκες της Κίνας. Ο Ιούνιος δε ήταν ο καλύτερος μήνας της μάρκας μέχρι σήμερα και παράλληλα ο έκτος συνεχόμενος με αύξηση πωλήσεων. Είναι χαρακτηριστικό το στοιχείο ότι μέσα στο 2025 οι μηνιαίες πωλήσεις της Leapmotor στην Κίνα αυξήθηκαν κατά 91%, φτάνοντας από τις 25.170 του Ιανουαρίου στις 48.006 του Ιουνίου. Συνολικά οι πωλήσεις της μάρκας στο Η1 του 2025 έφτασαν τις 221.664, αποδεικνύοντας τη συνεχή αύξηση στην αναγνωρισιμότητα της Leapmotor αλλά και την ενίσχυση της εμπιστοσύνης του αγοραστικού κοινού προς την μάρκα. Παίρνοντας τη σκυτάλη από ένα αναμφισβήτητα πετυχημένο 2024 με 293.724 πωλήσεις, το 2025 «τρέχει» ήδη με διπλάσια εμπορική ταχύτητα, κι αυτό έχει καταστήσει την Leapmotor τον απόλυτο κυρίαρχο ανάμεσα στις start-up NEV (New Energy Vehicle) κινεζικές μάρκες.
14.07.25 #327 9 Η αγορά ελαφρών οχημάτων (Light Vehicles - LV) της Κίνας συνέχισε την ισχυρή της πορεία τον Μάιο του 2025, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά 10% σε ετήσια βάση (YoY), φτάνοντας περίπου τα 2,1 εκατομμύρια οχήματα. Η άνοδος αυτή οφείλεται κυρίως στη δυναμική ζήτηση για επιβατικά οχήματα (Passenger Vehicles - PV), οι πωλήσεις των οποίων αυξήθηκαν κατά 12% σε ετήσια βάση, φτάνοντας τα 1,9 εκατομμύρια οχήματα και αντιπροσωπεύοντας το 88% των συνολικών πωλήσεων LV για τον μήνα. Καθοριστικό ρόλο στην ενίσχυση της αγοράς έπαιξαν τα κρατικά μέτρα στήριξης, ιδίως τα παρατεινόμενα προγράμματα απόσυρσης και επιδότησης ανταλλαγής οχημάτων. Οι πολιτικές αυτές ενίσχυσαν σημαντικά την εγχώρια ζήτηση, με τα Οχήματα Νέας Ενεργειακής Τεχνολογίας (New Energy Vehicles - NEVs) να επωφελούνται ιδιαίτερα. Αντίθετα, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCVs) σημείωσαν μέτρια πτώση 9% σε ετήσια βάση. Σωρευτικά για την περίοδο Ιανουαρίου-Μαΐου, οι πωλήσεις LV αυξήθηκαν κατά 12% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. KΙΝΑ: ΟΙ ΕΠΙΔΟΤΗΣΕΙΣ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ Με τη Neue Klasse και το ξεκίνημα της μαζικής παραγωγής της στα τέλη του 2025, το BMW Group εγκαινιάζει μια νέα εποχή στην αμιγώς ηλεκτρική οδήγηση. Η μπαταρία υψηλής τάσης αποτελεί βασικό εξάρτημα σε κάθε ηλεκτρικό όχημα. Πριν να ξεκινήσει η μαζική παραγωγή, πρέπει να αναπτυχθούν οι διαδικασίες κατασκευής και να υποβληθούν οι μπαταρίες προ-παραγωγής σε διεξοδικές δοκιμές. Όλα αυτά πραγματοποιούνται στις πιλοτικές μονάδες παραγωγής για μπαταρίες υψηλής τάσης του BMW Group στο Parsdorf και το Hallbergmoos, καθώς και στο Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας (FIZ) στο Μόναχο. «Οι πιλοτικές μας μονάδες παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης ενισχύουν την ικανότητα της Γερμανίας για καινοτομία», δηλώνει ο Milan Nedeljković, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της BMW AG και υπεύθυνος παραγωγής. «Θέτουν τις βάσεις για τα νέα εργοστάσια που θα δημιουργηθούν παγκοσμίως, διασφαλίζοντας την ομαλή κλιμάκωση της παραγωγής μπαταριών υψηλής τάσης». Για την παραγωγή των μπαταριών υψηλής τάσης της έκτης γενιάς BMW eDrive (Gen6), η εταιρεία δημιουργεί πέντε μονάδες συναρμολόγησης σε τρεις ηπείρους: στο Irlbach-Straßkirchen (Κάτω Βαυαρία), στο Debrecen (Ουγγαρία), στο Shenyang (Κίνα), στο San Luis Potosí (Μεξικό) και στο Woodruff (ΗΠΑ). Διαβάστε περισσότερα εδώ BMW GROUP - ΝΕΕΣ ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΤΑΣΗΣ Προετοιμασία για μια νέα εποχή στην ηλεκτροκίνηση AKIO TOYODA: ΠΡΟΚΛΗΣΗ Η ΑΠΑΝΘΡΑΚΟΠΟΙΗΣΗ Τη μεγάλη πρόκληση που συνιστά η απανθρακοποίηση για την Toyota επισήμανε ο πρόεδρός της, Akio Toyoda, μιλώντας στη γενική συνέλευση μετόχων 2025. «Η υπερθέρμανση του πλανήτη είναι ένα πρόβλημα που οφείλουμε να αντιμετωπίσουμε ως πολίτες του κόσμου - και το οποίο η αυτοκινητοβιομηχανία αντιμετωπίζει κατά μέτωπο», ανέφερε χαρακτηριστικά. Και, πρόσθεσε: «Από την αρχή επικεντρωθήκαμε στο γεγονός ότι ο εχθρός είναι ο άνθρακας, και στο “να κάνουμε ό,τι μπορούμε τώρα”. Μέχρι σήμερα, έχουμε πουλήσει συνολικά 27 εκατομμύρια ηλεκτρικά οχήματα, κυρίως υβριδικά. Αυτά τα 27 εκατομμύρια οχήματα έχουν μειώσει τις εκπομπές CO₂ ισοδύναμες με 9 εκατομμύρια αμιγώς ηλεκτρικά (BEV). Ενώ η δημόσια συζήτηση επικεντρώνεται στα BEV ή στα υβριδικά, στην Toyota αντιμετωπίζουμε με συνέπεια την υπερθέρμανση του πλανήτη, κάνοντας ό,τι μπορούμε για να μειώσουμε τις εκπομπές CO₂ τώρα - γνωρίζοντας ότι ο μόνος μας εχθρός είναι ο άνθρακας. Γιατί το κάνουμε αυτό; Επειδή κοιτώντας γύρω στον κόσμο, βλέπουμε ότι κάθε χώρα έχει τη δική της μοναδική ενεργειακή κατάσταση». Διαβάστε περισσότερα εδώ
14.07.25 #327 10 Ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη ανακοίνωσε τη στρατηγική του συνεργασία με την Πειραιώς, με σκοπό την ενίσχυση της ρευστότητας και της επενδυτικής δραστηριότητας στον αγροτικό τομέα. Η νέα αυτή πρωτοβουλία στοχεύει στην παροχή χρηματοδότησης με ευνοϊκούς όρους προς αγρότες, για την απόκτηση επαγγελματικών οχημάτων, μηχανημάτων και εξοπλισμού, τόσο μέσω επιδοτούμενων προγραμμάτων όσο και εκτός. Η χρηματοδότηση παρέχεται μέσω επενδυτικού δανείου και καλύπτει την προμήθεια νέων ή μεταχειρισμένων οχημάτων, μηχανημάτων και εξοπλισμού, προσφέροντας σημαντικά πλεονεκτήματα στους δικαιούχους πελάτες της Πειραιώς. Στον τομέα των γεωργικών μηχανημάτων, ο Όμιλος Επιχειρήσεων Σαρακάκη συνεργάζεται από το 2018 με τη Massey Ferguson ως αποκλειστικός εισαγωγέας και διανομέας στην Ελλάδα, την Κύπρο και τη Ρουμανία μέσω της θυγατρικής του, Sigma Romania. ΣΑΡΑΚΑΚΗΣ: ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ΠΕΙΡΑΙΩΣ ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚΑΣ Α.Ε.: KING-LONG ΣΤΟ ΔΗΜΟ ΑΜΑΡΟΥΣΙΟΥ Η Ανδρέας Νίκας, πρωτοπόρος εταιρεία στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών στην Ελλάδα και αποκλειστικός συνεργάτης της αναγνωρισμένης King-Long Motors στη χώρα μας, ενίσχυσε το στόλο της Δημοτικής Συγκοινωνίας Αμαρουσίου με τέσσερα ολοκαίνουργια λεωφορεία αιχμής, συνδυάζοντας την πράσινη τεχνολογία με τις σύγχρονες ανάγκες εξυπηρέτησης των πολιτών. Πιο συγκεκριμένα, παρουσία του δημάρχου Αμαρουσίου, Θεόδωρου Αμπατζόγλου, παραλήφθηκαν και έγινε παρουσίαση για: 2 ηλεκτρικά mini λεωφορεία King-Long τύπου K06 Μήκος 6,00 μ. Χωρητικότητα 25 επιβατών + θέσεις ΑμεΑ Μπαταρία 89 kWh Αυτονομία έως 200 χλμ. 2 πετρελαιοκίνητα midi λεωφορεία King-Long τύπου B09 Μήκος 9,10 μ. Χωρητικότητα 62 επιβατών + θέσεις ΑμεΑ Ισχυρός κινητήρας Euro VI, εγγυημένη αξιοπιστία και χαμηλές εκπομπές ρύπων Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε από εκπροσώπους της Ανδρέας Νίκας, Κωνσταντίνο Νίκα - Owner & CEO, και Γιώργο Αλεβιζάκη - Sales Director, να ενημερώνουν αναλυτικά το δήμαρχο Αμαρουσίου, Θεόδωρο Αμπατζόγλου, τον αρμόδιο αντιδήμαρχο Καθαριότητας και Ανακύκλωσης, Πέτρο Κόνιαρη, τα στελέχη υπηρεσιών και τους οδηγούς για τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις δυνατότητες των νέων οχημάτων. Με το νέο και πλήρως ηλεκτρικό ES90, η παραγωγή του οποίου ξεκινά αργότερα το καλοκαίρι και γίνεται με κλιματικά ουδέτερη ενέργεια, η Volvo Cars παρουσιάζει ένα αυτοκίνητο σχεδιασμένο με γνώμονα τη βιωσιμότητα. Αυτό αποτυπώνεται στη νέα Έκθεση Αξιολόγησης Κύκλου Ζωής (Life Cycle Assessment - LCA) για το ES90, η οποία περιγράφει ποια υλικά και διαδικασίες συμβάλλουν στο αποτύπωμα άνθρακα του αυτοκινήτου καθ’ όλην τη διάρκεια της ζωής του. Το συνολικό αποτύπωμα άνθρακα του ES90 ανέρχεται σε 31 τόνους, όταν φορτίζεται με το ευρωπαϊκό μείγμα ενέργειας. Αν η φόρτιση γίνεται με αιολική ενέργεια, το αποτύπωμα μειώνεται στους 26 τόνους. Με ευρωπαϊκό μείγμα ενέργειας, το αποτύπωμα του ES90 είναι περίπου 50% μικρότερο από εκείνο της υβριδικής έκδοσης Volvo S90 με ήπια υβριδική τεχνολογία και 30% μικρότερο από την plug-in υβριδική εκδοχή του S90. Είναι επίσης μικρότερο από αυτό των EX40 και EC40. Αυτό σημαίνει ότι το ES90 έχει ένα από τα χαμηλότερα αποτυπώματα άνθρακα από κάθε αυτοκίνητο της Volvo μέχρι σήμερα. Αποδεικνύει επίσης ότι τα πλήρως ηλεκτρικά οχήματα είναι μια καλή επιλογή τόσο για τους πελάτες όσο και για το κλίμα. Σημειώνεται ότι η έκθεση LCA, η οποία έχει πιστοποιηθεί από ανεξάρτητο τρίτο φορέα, εντοπίζει τα βασικά υλικά και τις διαδικασίες που συμβάλλουν στο αποτύπωμα άνθρακα του αυτοκινήτου. Το πρώτο ES90 που προορίζεται για πελάτη θα βγει από τη γραμμή παραγωγής αυτό το καλοκαίρι. Είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία σε Αυστρία, Βέλγιο, Τσεχία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πολωνία, Πορτογαλία, Ισπανία, Σουηδία, Ελβετία και Ηνωμένο Βασίλειο. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΑΜΙΓΩΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟ Volvo ES90: Νέο πρότυπο βιωσιμότητας
14.07.25 #327 11 Η Renault είναι η γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία με τις μεγαλύτερες πωλήσεις παγκοσμίως, με 1.577.000 οχήματα να έχουν πωληθεί το 2024 - σχεδόν το 40% αυτών (560.000 οχήματα) εκτός Ευρώπης. Μετά τα μοντέλα Kardian, Duster και Grand Koleos, το Renault Boreal αποτελεί έναν από τους βασικούς πυλώνες του διεθνούς στρατηγικού σχεδίου International Game Plan 20242027. Στο πλαίσιο αυτού του σχεδίου, η Renault επενδύει πάνω από 3 δισεκατομμύρια ευρώ για την κυκλοφορία οκτώ νέων οχημάτων εκτός Ευρώπης. Πέντε από αυτά τοποθετούνται στις κατηγορίες με τη μεγαλύτερη προστιθέμενη αξία: τις κατηγορίες C και D. Έως το 2027, η Renault στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδα ανά μονάδα οχήματος που πωλείται εκτός Ευρώπης σε σύγκριση με το 2019. Αναπτυγμένο για να προσελκύσει νέους πελάτες, το Renault Boreal μοιράζεται το DNA των πιο πρόσφατων οχημάτων της μάρκας. Στόχος του είναι να εξισορροπήσει το μείγμα πωλήσεων εκτός Ευρώπης, ευθυγραμμισμένο με τη στρατηγική μετάβαση από τον όγκο στην αξία που καθόρισε το στρατηγικό σχέδιο Renaulution. Το Boreal απευθύνεται σε περιοχές εκτός Ευρώπης όπου η μάρκα υποεκπροσωπείται στην εξαιρετικά στρατηγική κατηγορία C. Στη Λατινική Αμερική, ανταποκρίνεται στην ταχέως αυξανόμενη ζήτηση για οικογενειακά SUV, ενώ στην Τουρκία, στη Μέση Ανατολή και στη Μεσογειακή Λεκάνη θα αποτελεί ένα ανταγωνιστικό συμπλήρωμα της προσφοράς της μάρκας, σε περιοχές όπου πάνω από ένα στα δύο οχήματα που πωλούνται είναι SUV. Μετά το Renault Kardian, η νέα αρθρωτή πλατφόρμα του Ομίλου Renault προσφέρει εξαιρετική ευελιξία και δυνατότητα υποστήριξης διαφόρων αμαξωμάτων. Η κυκλοφορία του Renault Boreal θα ξεκινήσει στα τέλη του 2025 στη Βραζιλία, και θα ακολουθήσει η υπόλοιπη Λατινική Αμερική, η Τουρκία και άλλες αγορές από το 2026. Η ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΞΕΚΙΝΑ ΣΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ Renault Boreal: Nέο SUV στη διεθνή αγορά GOODYEAR: ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ ΓΙΑ ΣΧΕΣΕΙΣ ΜΕ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ Η εταιρεία The Goodyear Tire & Rubber Company (NASDAQ: GT) («Goodyear» ή η «Εταιρεία») ανακοίνωσε ότι ο Ryan Reed ορίστηκε αντιπρόεδρος για Σχέσεις με Επενδυτές, αναφερόμενος στην Christina Zamarro, εκτελεστική αντιπρόεδρο και οικονομική διευθύντρια (CFO). Ο Reed εντάσσεται στο δυναμικό της Goodyear σήμερα, 14 Ιουλίου 2025. Ο Reed φέρνει μαζί του περισσότερα από 15 χρόνια πείρας στους τομείς των σχέσεων με επενδυτές, της εταιρικής ανάπτυξης και του χρηματοοικονομικού σχεδιασμού και ανάλυσης. Πιο πρόσφατα διετέλεσε αντιπρόεδρος Εταιρικής Ανάπτυξης, Σχέσεων με Επενδυτές και Χρηματοοικονομικού Σχεδιασμού & Ανάλυσης (FP&A) στην Wabash National. Πριν από τη Wabash, ο Reed κατείχε ανώτερες θέσεις στην Parker Hannifin, μεταξύ των οποίων και αυτή του διευθυντή Σχέσεων με Επενδυτές και του εταιρικού οικονομολόγου. Ryan Reed ΚΕΝΤΡΟ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ DAIMLER TRUCK Η σταδιακή έναρξη λειτουργίας προχωρά σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα, τα πρώτα ανταλλακτικά έχουν ήδη αποθηκευτεί και ο νέος χώρος της Daimler Truck, το Global Parts Center (GPC) στο Halberstadt, εγκαινιάστηκε επίσημα. Στην τελετή εγκαινίων παρευρέθησαν, μεταξύ άλλων, ο δρ Reiner Haseloff, πρωθυπουργός του κρατιδίου Σαξονία-Άνχαλτ, ο Sven Schulze, υπουργός Οικονομίας, Τουρισμού, Γεωργίας και Δασών της Σαξονίας-Άνχαλτ, ο Thomas Balcerowski, έπαρχος της περιφέρειας Harz, ο Daniel Szarata, δήμαρχος του Halberstadt, η Karin Rådström, διευθύνουσα σύμβουλος της Daimler Truck, ο Achim Puchert, διευθύνων σύμβουλος της Mercedes-Benz Trucks, η Stina Fagerman, επικεφαλής Μάρκετινγκ, Πωλήσεων και Υπηρεσιών της Mercedes-Benz Trucks, ο Uwe Kazmeier, υπεύθυνος Έργου και επικεφαλής του τομέα Υπηρεσιών Πελατών και Ανταλλακτικών, καθώς και ο Dries Van Hoeymissen, εκτελεστικός αντιπρόεδρος Κεντρικής Ευρώπης της DP World.
fleetnews.grRkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=