10.07.25 #326 11 MG: FESTIVAL OF SPEED GOODWOOD 2025 Η MG συμμετέχει στο Festival of Speed του Goodwood 2025 με δύο εντυπωσιακά σχεδιαστικά εκθέματα, το Cyberster Black και το Cyber X, τα οποία κάνουν το ευρωπαϊκό ντεμπούτο τους από τις 10 έως τις 13 Ιουλίου 2025. Η MG παρουσιάζει επίσης δύο νέα τεχνολογικά προηγμένα ηλεκτρικά οχήματα στο Goodwood. Ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Συγγελίδη και Managing Director της MG στην Ελλάδα, Δημήτρης Καββούρης, δήλωσε σχετικά: «Ανυπομονούμε να παρουσιάσουμε το Cyber X και το κομψό Cyberster Black. Η MG έχει παράδοση στη δημιουργία αυτοκινήτων που ξεχωρίζουν από το πλήθος χάρη στα συναισθήματα που εγείρουν και είμαστε παθιασμένοι με τη συνέχιση αυτού του έργου, καθώς και με την εξερεύνηση του πώς θα μπορούσαμε να οδηγήσουμε τη μάρκα σε νέες, απροσδόκητες κατευθύνσεις». Διαβάστε περισσότερα εδώ Κάθε μέρα, 6.000 φορτηγά σε όλο τον κόσμο παραδίδουν εκατοντάδες χιλιάδες εξαρτήματα στα εργοστάσια του Ομίλου Renault, περνώντας μέσα από φυσικές καταστροφές, γεωπολιτικές αναταράξεις και ακόμη και κυβερνοεπιθέσεις. Όλα αυτά τα απρόβλεπτα γεγονότα μπορούν να διαταράξουν την ευαίσθητη αλυσίδα εφοδιασμού της εταιρείας, που βασίζεται στη λογική του «just-in-time», οδηγώντας σε διακοπές λειτουργίας που κοστίζουν εκατομμύρια ευρώ ετησίως. Πλέον, η Renault χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη (AI) για να παρακολουθεί τέτοια γεγονότα με σκοπό την πρόληψη - προτού τα μικρά προβλήματα εξελιχθούν σε μεγάλες κρίσεις. Εκτός από τον εντοπισμό πιθανών κινδύνων, το AI προτείνει και εναλλακτικές λύσεις ή μεθόδους μετριασμού των επιπτώσεων. Σε περίπτωση κρίσης, αυτά τα μέτρα μετριασμού μπορεί να περιλαμβάνουν την επίσπευση μιας αποστολής, την αναδρομολόγησή της ή ακόμα και την αποστολή της σε έναν ενδιάμεσο προορισμό, όπως εξήγησε ο Σεμπαστιάν Λιορζού, αντιπρόεδρος ψηφιακού μετασχηματισμού στην εφοδιαστική αλυσίδα της Renault, στις 18 Ιουνίου στο τεχνικό κέντρο της αυτοκινητοβιομηχανίας στο Γκιανκούρ, δυτικά του Παρισιού. Οι πιθανές λύσεις συνοδεύονται από εκτιμώμενο κόστος, βοηθώντας τους υπευθύνους να επιλέξουν την καλύτερη πορεία δράσης. Η Renault ανακοίνωσε πέρυσι ότι το σύστημα, ενισχυμένο με τεχνητή νοημοσύνη, μείωσε κατά 50% τις δαπανηρές επείγουσες παραδόσεις εξαρτημάτων, τα ημιτελή οχήματα και τις διακοπές γραμμών παραγωγής - εξοικονόμηση που μεταφράστηκε σε 60 εκατομμύρια ευρώ σε απόθεμα και ακόμη περισσότερα σε απρόβλεπτα κόστη. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΟΜΙΛΟΣ RENAULT - ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ Το ΑΙ αποτρέπει κρίσεις στις μεταφορές Η μεταφορική εταιρεία VM-Milktrans και η αδελφή της εταιρεία Sovedo Logistics παρέλαβαν τα δύο πρώτα από τα συνολικά έξι φορτηγά Mercedes-Benz eActros 600 στο Βέλγιο. Ο όμιλος υπό την ηγεσία του Michiel Verdonck, που δραστηριοποιείται στη συλλογή γάλακτος, είναι ο πρώτος πελάτης στο Βέλγιο που χρησιμοποιεί τη ναυαρχίδα των ηλεκτρικών φορτηγών της MercedesBenz Trucks. Το eActros 600, σχεδιασμένο για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, συνδυάζει αυτονομία 500 χιλιομέτρων (χωρίς ενδιάμεση φόρτιση) με μικτό βάρος συρμού έως 44 τόνους. Καθώς η φόρτιση μπορεί να πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκεια του νομικά προβλεπόμενου διαλείμματος του οδηγού, εταιρείες όπως η VM-Milktrans και η Sovedo Logistics μπορούν να διανύουν πάνω από 1.000 χλμ. ημερησίως. Παράλληλα με την παράδοση των ηλεκτρικών φορτηγών, οι δύο εταιρείες θέτουν σε λειτουργία και το σύνολο της απαιτούμενης υποδομής φόρτισης. Η φόρτιση πραγματοποιείται εξ ολοκλήρου στις εγκαταστάσεις της εταιρείας, με την απαιτούμενη ηλεκτρική ενέργεια να παράγεται κατά κύριο λόγο τοπικά από φωτοβολταϊκά πάνελ. ΠΡΩΤΟΣ ΒΕΛΓΟΣ ΠΕΛΑΤΗΣ EACTROS 600
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=