FLEETNEWS #326

10.07.25 #326 10 Η Mercedes-Benz θα αυξήσει την παραγωγή του νέου της compact μοντέλου CLA σε τρεις βάρδιες κατά το δεύτερο εξάμηνο του έτους, εξαιτίας της ισχυρής ζήτησης, όπως δήλωσε ο επικεφαλής παραγωγής της εταιρείας, Joerg Burzer. Οι παραγγελίες για την ηλεκτρική έκδοση του CLA sedan είναι «πολύ ενθαρρυντικές», δήλωσε ο Burzer στο γερμανικό περιοδικό Automobilwoche, αδελφή έκδοση του Automotive News Europe. Το CLA είναι το πρώτο μοντέλο που βασίζεται στη νέα πλατφόρμα MMA της Mercedes, η οποία επικεντρώνεται κυρίως στα ηλεκτρικά οχήματα, αλλά υποστηρίζει και εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το μοντέλο αυτό είναι κρίσιμο για τη Mercedes, η οποία υπολείπεται της BMW στις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Οι παραγγελίες για το ηλεκτρικό CLA ξεκίνησαν στην Ευρώπη τον Απρίλιο. Το sedan κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Mercedes στο Rastatt της Γερμανίας. ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΤΟΥ POLESTAR 7 ΣΤΗ ΣΛΟΒΑΚΙΑ Η Volvo Cars και η Polestar υπέγραψαν μνημόνιο κατανόησης για την ανάπτυξη και παραγωγή του επερχόμενου premium compact SUV της Polestar στο νέο εργοστάσιο της Volvo Cars στην Κοσίτσε, της Σλοβακίας. Το Polestar 7, ένα πλήρως ηλεκτρικό premium compact SUV, προγραμματίζεται να κυκλοφορήσει το 2028. Υπό την προϋπόθεση οριστικοποίησης των συμφωνιών μεταξύ των δύο εταιρειών, προβλέπεται να είναι το δεύτερο μοντέλο που θα κατασκευαστεί στο εργοστάσιο της Κοσίτσε, ακολουθώντας ένα μοντέλο επόμενης γενιάς της Volvo που δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί και το οποίο θα προηγηθεί χρονικά του Polestar 7. Το τελευταίο θα ενσωματώνει τα σχεδιαστικά και επιδόσεων χαρακτηριστικά που είναι ταυτισμένα με το ύφος της μάρκας, ενώ θα βασίζεται σε κοινή τεχνολογική πλατφόρμα με δύο επερχόμενα μοντέλα της Volvo, μεταξύ των οποίων και το Volvo EX60. Θα επωφεληθεί από κοινή χρήση εξαρτημάτων εντός του ομίλου, τεχνολογία mega casting, ενσωμάτωση κυψελών-στο-σώμα (cell-to-body) με μπαταρίες επόμενης γενιάς υψηλότερης ενεργειακής πυκνότητας και απόδοσης, καθώς και ηλεκτροκινητήρες εσωτερικής ανάπτυξης της Volvo επόμενης γενιάς. Η Ευρώπη βουτά -κυριολεκτικά- στο μέλλον της καθαρής ενέργειας. Τρεις ενεργειακοί κολοσσοί -η Enagás, η Natran (θυγατρική της Engie) και η Teréga- εγκαινίασαν μια φιλόδοξη κοινοπραξία για την κατασκευή του αγωγού υδρογόνου BarMar. Δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο έργο υποδομής. Όταν ολοκληρωθεί, θα είναι ο πρώτος υποθαλάσσιος αγωγός στον κόσμο αποκλειστικά για τη μεταφορά ανανεώσιμου υδρογόνου. Ο αγωγός BarMar θα εκτείνεται για περίπου 400 έως 450 χιλιόμετρα κάτω από τη Μεσόγειο, συνδέοντας απευθείας τη Βαρκελώνη της Ισπανίας με τη Μασσαλία της Γαλλίας. Δεν είναι απλώς ένας αγωγός αλλά μια τομή στα ενεργειακά. Με προβλεπόμενη ικανότητα μεταφοράς 2 εκατομμυρίων μετρικών τόνων υδρογόνου ετησίως, καλύπτει περίπου το 10% της εκτιμώμενης ζήτησης της Ε.Ε. για υδρογόνο έως τα τέλη της δεκαετίας. Η πλήρης λειτουργία του σχεδιάζεται για το 2030, ανάλογα με τις τελικές επενδυτικές αποφάσεις που αναμένονται μετά το 2028. Και η στήριξη της Ε.Ε. δεν είναι αμελητέα - το έργο έχει επισήμως αναγνωριστεί ως « Έργο Κοινού Ενδιαφέροντος» και προβλέπεται να λάβει χρηματοδοτική υποστήριξη έως και 50% από τις Βρυξέλλες. Αυτή η σφραγίδα έγκρισης μετατρέπει τον οραματικό αγωγό σε ένα πραγματικό υποθαλάσσιο δίκτυο για το μέλλον του ευρωπαϊκού πράσινου υδρογόνου. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΥΠΟΘΑΛΑΣΣΙΟΣ ΑΓΩΓΟΣ ΘΑ ΣΥΝΔΕΣΕΙ ΙΣΠΑΝΙΑ ΜΕ ΓΑΛΛΙΑ Νέα εποχή για το υδρογόνο στην Ευρώπη MERCEDES CLA 3 βάρδιες παραγωγής

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=