07.07.25 #325 6 JEEP COMPASS Κορυφαία αεροδυναμική Το ολοκαίνουργιο Jeep Compass διακρίνεται για την υψηλή αεροδυναμική απόδοση, χωρίς να θυσιάζει ούτε στο ελάχιστο την εμβληματική σχεδιαστική ταυτότητα της μάρκας. Πολύ σημαντικό είναι το εντελώς επίπεδο πάτωμα που επιτρέπει την ανεμπόδιστη όσο και σωστά ελεγχόμενη ροή του αέρα κάτω από το αυτοκίνητο. Ταυτόχρονα δε, το στοιχείο αυτό βελτιώνει τις εκτός δρόμου δυνατότητες, κάτι πολύ σημαντικό για κάθε Jeep. Αξιοσημείωτη είναι και η συμβολή της ενεργής γρίλιας που βρίσκεται ενσωματωμένη στον εμπρός προφυλακτήρα. Όταν οι ανάγκες ψύξης είναι χαμηλές, η γρίλια κλείνει, βελτιώνοντας πολύ την αεροδυναμική απόδοση στην υψηλή ταχύτητα. Οι ζάντες είναι επίσης σχεδιασμένες ώστε να μη διαταράσσουν την ομαλή ροή του αέρα γύρω τους, ενώ το σπόιλερ στην οροφή και οι αεροκουρτίνες στους θόλους των πίσω τροχών παίζουν τον δικό τους σημαντικό ρόλο. Όλα τα παραπάνω εξασφαλίζουν στο νέο μοντέλο 10% βελτιωμένο συντελεστή Cx, με τιμή κάτω από 0,29. Η Omoda & Jaecoo, η νέα παγκόσμια μάρκα αυτοκινήτου που συνδυάζει την τεχνολογική καινοτομία με τις πιο σύγχρονες σχεδιαστικές τάσεις, κάνει τα πρώτα της επικοινωνιακά βήματα προς το ευρύ κοινό, λανσάροντας την πρώτη της 360 διαφημιστική καμπάνια στην Ελλάδα. Η στρατηγική επικοινωνίας ξεδιπλώνεται σε διαδοχικές φάσεις. Στην πρώτη φάση, το κοινό γνωρίζει τη μάρκα μέσα από το κεντρικό μήνυμα της καμπάνιας «Δεν γνωριζόμαστε ακόμα, γιατί ερχόμαστε από το μέλλον». Ένα statement που αποτυπώνει τη φιλοδοξία της μάρκας να επαναπροσδιορίσει τα δεδομένα και να δηλώσει δυναμικά την παρουσία της στην αγορά. Στη δεύτερη φάση, τη σκυτάλη παίρνουν τα ίδια τα μοντέλα μέσα από δύο στοχευμένες digital καμπάνιες. Το Omoda, διαθέσιμο σε δύο εκδόσεις, θερμικό και αμιγώς ηλεκτρικό, απευθύνεται σε μια νέα γενιά οδηγών που ενσωματώνει πρόθυμα την τεχνολογία στον τρόπο ζωής της. Με το μήνυμα «Made in Future», προβάλλει την επιλογή χωρίς στερεότυπα, με έμφαση στην ασφάλεια, τον πλούσιο εξοπλισμό και την άνετη εμπειρία οδήγησης. Το Jaecoo, με θερμικό και plug-in υβριδικό κινητήρα, επανασυστήνει την έννοια του κλασικού SUV. Το μήνυμα «Rethink Classic» απευθύνεται σε ένα προοδευτικό και κατασταλαγμένο κοινό, που ξέρει τι ζητά από το αυτοκίνητό του σήμερα, εντός και εκτός δρόμου, και είναι έτοιμο να προχωρήσει στο επόμενο βήμα με σταθερότητα και επίγνωση. Στην τρίτη και τελευταία φάση, η επικοινωνία κορυφώνεται με την ανάδειξη της ολοκληρωμένης πρότασης αξίας των δύο μοντέλων, με τη διευκόλυνση του χρηματοδοτικού προγράμματος Welcome Future. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΗ ΚΑΜΠΑΝΙΑ Omoda & Jaecoo: Ισχυρά μηνύματα στην Ελλάδα KINSEN HELLAS-SARACAKIS LEASING: ΤΡΙΠΛΗ ΔΙΑΚΡΙΣΗ Η Kinsen Hellas-Saracakis Leasing απέσπασε τρεις διακρίσεις στα φετινά Sales Excellence Awards 2025, επιβεβαιώνοντας τη στρατηγική και την καινοτομία, το digital transformation και την πελατοκεντρική της φιλοσοφία. Συγκεκριμένα, Gold Award στην κατηγορία «Ψηφιακό Μάρκετινγκ, Social Media & Analytics στις Πωλήσεις», για τις ενέργειες Digital Marketing που έφεραν μετρήσιμα αποτελέσματα στην αύξηση πωλήσεων και στη δημιουργία ισχυρής online παρουσίας. Silver Award στην κατηγορία «Καινοτόμο Προϊόν / Υπηρεσία», για την υπηρεσία Saracakis Leasing Μοτοσυκλέτας, τη μοναδική οργανωμένη πρόταση μακροχρόνιας μίσθωσης μοτοσυκλέτας στην ελληνική αγορά. Bronze Award στην κατηγορία «Sales Company of the Year - Innovation», ως αναγνώριση για το συνολικό έργο της Kinsen Hellas σε καινοτόμες πρακτικές πωλήσεων και υπηρεσιών που επαναπροσδιορίζουν την εμπειρία leasing.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=