07.07.25 #325 13 Ειδικοί σε θέματα οδικής ασφάλειας καλούν τις εταιρείες διαχείρισης στόλων να παρέχουν εξειδικευμένη εκπαίδευση στους οδηγούς ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων που μεταβαίνουν σε ηλεκτρικά φορτηγά 4,25 τόνων. Μια παρεκκλίνουσα ρύθμιση σε επίπεδο Ε.Ε. επιτρέπει σε οδηγούς με απλή άδεια οδήγησης, που καλύπτει οχήματα έως 3,5 τόνους, να οδηγούν βαρύτερα φορτηγά, εφόσον το επιπλέον βάρος οφείλεται στην μπαταρία. Ωστόσο, τα βαρύτερα οχήματα έχουν διαφορετική δυναμική οδήγησης και αποστάσεις φρεναρίσματος και απαιτούν νέο σύνολο δεξιοτήτων, ώστε να αξιοποιηθεί στο έπακρο η τεχνολογία, δήλωσε ο Greg Ford, επικεφαλής Εταιρικής Εκπαίδευσης στην RED Corporate Driver Training, η οποία έχει λανσάρει νέο πρόγραμμα εκπαίδευσης για ηλεκτρικά φορτηγά, ώστε οι οδηγοί να εξοικειωθούν με τα χαρακτηριστικά των οχημάτων μηδενικών εκπομπών. «Αυτή η νέα κατηγορία μεγαλύτερων ηλεκτρικών φορτηγών αποτελεί πρόκληση για τους οδηγούς», είπε, προσθέτοντας ότι «ένα από τα βασικά στοιχεία που πρέπει να προσέχουν, είναι η αναγεννητική πέδηση, που επιβραδύνει το όχημα όταν ο οδηγός σηκώσει το πόδι από το γκάζι - αυτή η άμεση επιβράδυνση μπορεί να αποτελέσει πρόβλημα σε δρόμους υψηλής ταχύτητας». Διαβάστε περισσότερα εδώ ΓΙΑ ΟΔΗΓΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΙΚΩΝ ΦΟΡΤΗΓΩΝ Επιπλέον εκπαίδευση στα άνω των 4,25 τόνων ΣΕ ΕΞΕΛΙΞΗ Η ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ MITSUBISHI FUSO-HINO Στις 10 Ιουνίου, οι εταιρείες Mitsubishi Fuso Truck and Bus (Mitsubishi Fuso) και Hino Motors (Hino) υπέγραψαν οριστικές συμφωνίες για την ενοποίησή τους. Στο πλαίσιο αυτής της πρωτοβουλίας, πρόκειται να συσταθεί μια εταιρεία συμμετοχών (holding company), στην οποία η Mitsubishi Fuso και η Hino θα αποτελούν 100% θυγατρικές. Η νέα εταιρεία αναμένεται να ξεκινήσει τη λειτουργία της τον Απρίλιο του 2026, με επενδύσεις και από τις Daimler Truck και Toyota. Οι τέσσερις εταιρείες συμφώνησαν να συνεργαστούν, βασισμένες σε ένα κοινό όραμα για τη δημιουργία του μέλλοντος των επαγγελματικών οχημάτων, και θα εργαστούν από κοινού για την αντιμετώπιση ζητημάτων όπως η ουδετερότητα ως προς τον άνθρακα και η αποδοτικότητα στις μεταφορές. Ο διευθύνων σύμβουλος της Mitsubishi Fuso, Karl Deppen, ο οποίος προορίζεται να αναλάβει καθήκοντα CEO της νέας εταιρείας, χαρακτήρισε το εγχείρημα «τρομακτική ευθύνη». Η ολλανδική πλατφόρμα κινητικότητας Umob εξασφάλισε χρηματοδότηση ύψους 3,5 εκατομμυρίων ευρώ για την επέκτασή της σε ολόκληρη την Ευρώπη. Η εξέλιξη αυτή ακολουθεί προηγούμενη ενίσχυση 6 εκατομμυρίων ευρώ το 2023, καθώς και την εξαγορά της MaaS Global, της φινλανδικής πρωτοπόρου στον τομέα της «Κινητικότητας ως Υπηρεσία» (Mobilityas-a-Service - MaaS), που ανέπτυξε την πλατφόρμα Whim. Η Umob, που ιδρύθηκε το 2021 στο Ρότερνταμ, δραστηριοποιείται στο χώρο του MaaS, προσφέροντας στους χρήστες της μια ενιαία εφαρμογή για το σχεδιασμό και την πληρωμή διαδρομών με διάφορα μέσα μεταφοράς - από ταξί και κοινόχρηστα οχήματα έως τα μέσα μαζικής μεταφοράς, τόσο σε τοπικό όσο και σε διεθνές επίπεδο. Διαβάστε περισσότερα εδώ UMOB: Η ΛΥΣΗ MAAS ΕΠΕΚΤΕΙΝΕΤΑΙ Το Cupra City Garage στο Μάντσεστερ επεκτείνει την παρουσία της Cupra σε μία από τις μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης. Βρίσκεται στην πλατεία St Ann’s, στο κέντρο της βρετανικής πόλης. Το νέο City Garage συνδυάζει τη μοντέρνα αισθητική με τις τοπικές επιρροές, δημιουργώντας ένα χώρο όπου η δημιουργικότητα συναντάει την κουλτούρα, υπογραμμίζει δε τη δύναμη της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο, όπου κατέγραψε περισσότερες από 10.000 ταξινομήσεις στο πρώτο τρίμηνο του 2025. CUPRA CITY GARAGE ΣΤΟ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=