03.07.25 #324 13 Οι αμερικανικής κατασκευής μπαταρίες LFP της LG θα μπορούσαν να διευκολύνουν τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων σε αγροτικές περιοχές όπου η σχετική υποδομή δεν έχει ακόμη αναπτυχθεί πλήρως. Η Αμερική αρχίζει επιτέλους να επενδύει σοβαρά σε έναν τύπο μπαταρίας που θεωρείται κλειδί για το μέλλον της αποθήκευσης ενέργειας, αλλά και για τη μείωση του κόστους των ηλεκτρικών οχημάτων. Ο νοτιοκορεατικός κολοσσός LG Energy Solution (LGES) εγκαινίασε πρόσφατα το πρώτο εργοστάσιο παραγωγής μπαταριών φωσφορικού σιδήρου λιθίου (LFP) στις Ηνωμένες Πολιτείες, στο Χόλαντ του Μίσιγκαν. Η εγκατάσταση αποτελεί επέκταση του ήδη υπάρχοντος εργοστασίου της εταιρείας, το οποίο παράγει μπαταρίες ιόντων λιθίου για τις General Motors, Honda και Hyundai. Η επέκταση του εργοστασίου, ύψους 1,4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, θα παράγει μπαταρίες για συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (ESS), σηματοδοτώντας μια ευρύτερη στροφή της τεχνολογίας LFP πίσω στις Ηνωμένες Πολιτείες με κάποιον τρόπο. ΜΠΑΤΑΡΙΕΣ LFP: ΚΑΙ ΟΙ ΗΠΑ ΣΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ Μετά την επιτυχημένη αξιοποίηση ανανεώσιμων πρώτων υλών στα αγωνιστικά αυτοκίνητα, το BMW Group επεκτείνει πλέον τη χρήση σύνθετων υλικών από φυσικές ίνες και στα οχήματα μαζικής παραγωγής. Έπειτα από πολυετή εξέλιξη και ενδελεχή έρευνα, τα υλικά αυτά έχουν φτάσει στο στάδιο της τεχνολογικής ωριμότητας για χρήση στη μαζική παραγωγή. Πληρούν ακόμη και τις αυστηρές απαιτήσεις έγκρισης τύπου για δομικά μέρη, όπως η οροφή του οχήματος. Τα ελαφριά εξαρτήματα που βασίζονται σε ίνες λιναριού έχουν αναπτυχθεί εδώ και αρκετά χρόνια σε συνεργασία με την ελβετική εταιρεία καθαρής τεχνολογίας Bcomp. Η συνεργασία αυτή υποστηρίζει το στόχο του BMW Group για περαιτέρω μείωση των εκπομπών CO₂e στα μελλοντικά μοντέλα. Ο κατασκευαστής με έδρα το Μόναχο διατηρεί μερίδιο στην Bcomp μέσω του επενδυτικού του βραχίονα, BMW i Ventures. Η ελαφριά κατασκευή αποτελεί διαχρονικά ένα κρίσιμο πεδίο εξέλιξης για το BMW Group. Η ενσωμάτωση φυσικών ινών με μειωμένο αποτύπωμα CO₂e σε σύνθετα υλικά αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία. Δοκιμές υλικών επιβεβαιώνουν την εξαιρετική τους καταλληλότητα, ιδίως για εμφανή εξαρτήματα στο αμάξωμα και το εσωτερικό των οχημάτων. Ενδεικτικά, η αντικατάσταση σύνθετων υλικών από ανθρακονήματα με φυσικές ίνες στην οροφή της επόμενης γενιάς μοντέλων του BMW Group πετυχαίνει μείωση εκπομπών CO₂e κατά περίπου 40% στην παραγωγή, ενώ προσφέρει και επιπλέον οφέλη στο τέλος του κύκλου ζωής τους. Διαβάστε περισσότερα εδώ BMW GROUP - ΕΤΟΙΜΟ ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Χρήση σύνθετων υλικών από φυσικές ίνες BYD: ΦΡΕΝΟ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ Η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία ηλεκτρικών οχημάτων BYD έχει επιβραδύνει την παραγωγή και τον ρυθμό επέκτασής της τους τελευταίους μήνες, μειώνοντας τις βάρδιες σε ορισμένα εργοστάσια στην Κίνα και καθυστερώντας σχέδια για νέες γραμμές παραγωγής, σύμφωνα με δύο πηγές με γνώση του θέματος. Οι αποφάσεις αυτές υποδηλώνουν ότι η εντυπωσιακή αύξηση των πωλήσεων της BYD τα τελευταία χρόνια -που την έφερε μπροστά από την Tesla ως τον μεγαλύτερο κατασκευαστή EV παγκοσμίως- ενδέχεται να επιβραδυνθεί, καθώς η εταιρεία αντιμετωπίζει αυξανόμενα αποθέματα, ακόμη και μετά από μεγάλες μειώσεις τιμών στην εξαιρετικά ανταγωνιστική κινεζική αγορά αυτοκινήτων. Η BYD έχει ακυρώσει τις νυχτερινές βάρδιες και έχει μειώσει την παραγωγή τουλάχιστον κατά ένα τρίτο της δυναμικότητας σε ορισμένα εργοστάσιά της, δήλωσαν οι πηγές που ζήτησαν ανωνυμία, καθώς το θέμα δεν είναι δημόσιο.
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=