FLEETNEWS #324

03.07.25 #324 12 Το ηλεκτρικό λεωφορείο χαμηλού δαπέδου Mercedes-Benz eCitaro έφτασε σε ένα σημαντικό ορόσημο: από την έναρξη της σειριακής παραγωγής στα τέλη του 2018 στο εργοστάσιο του Mannheim, έχουν κατασκευαστεί και παραδοθεί σε πελάτες περισσότερες από 2.500 μονάδες. Πολλές μεγάλες παραγγελίες από γερμανικές πόλεις, όπως η Στουτγκάρδη, το Αμβούργο, η Βόννη, η Δρέσδη, η Βρέμη, το Βισμπάντεν, η Νυρεμβέργη ή το Μάνχαϊμ, αλλά και από εταιρείες μεταφορών στη Γαλλία, την Ιταλία, τη Σουηδία, την Αυστρία, την Ελβετία, την Πολωνία και πολλές άλλες ευρωπαϊκές χώρες, αποδεικνύουν ότι η εμπιστοσύνη στο ηλεκτρικό λεωφορείο με το αστέρι έχει κάνει το eCitaro υπόδειγμα επιτυχίας. Το eCitaro συνδυάζει την αποδεδειγμένα αξιόπιστη πλατφόρμα του Citaro -του πιο επιτυχημένου αστικού λεωφορείου της Mercedes-Benz όλων των εποχών- με νέες τεχνολογικές λύσεις και σύγχρονο σχεδιασμό. Το ισχυρό και τοπικά μηδενικών εκπομπών CO₂ λεωφορείο καλύπτει απαιτητικές διαδρομές και πληροί σχεδόν το 100% των αναγκών των μεταφορικών οργανισμών για μέγιστη αυτονομία. MERCEDES-BENZ ECITARO Ορόσημο πωλήσεων CAETANOBUS: ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ CRRC Η CaetanoBus εισέρχεται πλέον σε μια νέα φάση βιομηχανικής και προϊοντικής ανάπτυξης. Το 2024, ο Πορτογάλος κατασκευαστής παρήγαγε περίπου 400 οχήματα και αναμένει να ξεπεράσει τις 500 μονάδες το 2025, με ένα χαρτοφυλάκιο που περιλαμβάνει μοντέλα 8,5, 12 και 18 μέτρων, ηλεκτροκίνητα με μπαταρία ή υδρογόνο, για χρήση σε αστικές, αεροδρομιακές και υπεραστικές γραμμές. Σήμερα, τα ηλεκτρικά λεωφορεία νέας γενιάς της πορτογαλικής εταιρείας παράγονται πλέον σε συνεργασία με την κινεζική CRRC, όπως ανακοινώθηκε στη Σύνοδο UITP 2025. Σύμφωνα με ανεξάρτητα στοιχεία του ομίλου DVV Media Group, η CaetanoBus είχε καταγράψει συνολικά 189 ηλεκτροκίνητα λεωφορεία με μπαταρία έως το τέλος του 2024. Ωστόσο, η εταιρεία είχε καταχωρίσει 31 λεωφορεία κυψελών καυσίμου το προηγούμενο έτος, αποσπώντας μερίδιο 8% στην ευρωπαϊκή αγορά (πίσω από τις Solaris και Wrightbus). Μέχρι το τέλος του 2024, ο συνολικός αριθμός παραδόσεων λεωφορείων υδρογόνου από την CaetanoBus ανέρχεται σε 105, που αντιστοιχεί σε μερίδιο 11% και την κατατάσσει στην τέταρτη θέση στην ευρωπαϊκή αγορά, μετά τις Solaris, Wrightbus και την πτωχευμένη Van Hool. Η Mitsubishi Motors στοχεύει να πουλά 75.000 έως 80.000 οχήματα ετησίως στην Ευρώπη -αύξηση 20% έως 30% σε σχέση με πέρυσι- με τη βοήθεια δύο νέων μοντέλων προερχόμενων από τη Renault που θα κυκλοφορήσουν το 2025, δήλωσε ο περιφερειακός CEO Φρανκ Κρολ. Αυτό θα αποτελούσε μια θεαματική ανατροπή για τη Mitsubishi, η οποία το 2020 είχε ανακοινώσει την αποχώρησή της από την Ευρώπη λόγω ζημιών που προκλήθηκαν από την πανδημία Covid-19. Ένα χρόνο αργότερα, άλλαξε πορεία μετά τη σύναψη συμφωνίας για κοινή παραγωγή με τη συμμαχική της εταιρεία Renault. Τα μοντέλα της Mitsubishi που βασίζονται σε πλατφόρμες της Renault περιλαμβάνουν το μικρό αυτοκίνητο Colt (βασισμένο στο Clio), το μικρό SUV ASX (βασισμένο στο Captur) και το νέο Grandis, ένα συμπαγές SUV (παραλλαγή του Renault Symbioz). Το Grandis θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά. Το πλήρως ηλεκτρικό Eclipse Cross, κατασκευασμένο από τη Renault, αναμένεται να ακολουθήσει το φθινόπωρο, χρησιμοποιώντας την πλατφόρμα CMFEV της συμμαχίας, αλλά με περισσότερα σχεδιαστικά στοιχεία της Mitsubishi, όπως η νέα εκδοχή της χαρακτηριστικής γρίλιας “dynamic shield” που εμφανίστηκε για πρώτη φορά στο νέο Outlander. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΜΕ «ΑΡΩΜΑ» RENAULT Mitsubishi: Δυναμική επιστροφή στην Ευρώπη

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=