FLEETNEWS #323

30.06.25 #323 6 Η Audi εισέρχεται το 2026 στη Formula 1 με δική της εργοστασιακή ομάδα και μονάδα ισχύος η οποία αναπτύσσεται στη Γερμανία. Ένα νέο τεχνικό κανονιστικό πλαίσιο ανοίγει το δρόμο για μια σημαντική αλλαγή πλεύσης της σειράς αγώνων. Με τη σειρά «TechFocus F1» θα παρουσιάζει τακτικά τις επόμενες εβδομάδες παρασκηνιακές πληροφορίες και τοποθετήσεις για τη μελλοντική Formula 1. Στο επίκεντρο βρίσκεται αρχικά η μονάδα ισχύος η οποία αναπτύσσεται και δοκιμάζεται στις εγκαταστάσεις της Audi στο Neuburg από την άνοιξη του 2022. Το 2026 ξεκινάει μια νέα εποχή για τη Formula 1: Οι τεχνικοί κανονισμοί για το πλαίσιο και το σύστημα μετάδοσης κίνησης αλλάζουν ταυτόχρονα εκ βάθρων. Αν και το σύστημα μετάδοσης κίνησης παραμένει υβριδικό, το ποσοστό της ηλεκτρικής ισχύος αυξάνεται σημαντικά. Επιπλέον προδιαγράφεται η χρήση βιώσιμων καυσίμων: πρόκειται για ένα βήμα προς τον δεδηλωμένο στόχο της Formula 1 να επιτύχει ως σειρά αγώνων ουδέτερο ισοζύγιο CO2 έως το 2030. Διαβάστε περισσότερα εδώ AUDI - F1: ΙΣΧΥΣ ΜΕ ΕΞΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΑ ΚΑΥΣΙΜΑ Η Nissan παρουσίασε την πιο προηγμένη μορφή της προηγμένης τεχνολογίας e-POWER. Το e-POWER εξελίχθηκε για να προσφέρει μια εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης χωρίς την ανάγκη φόρτισης, συνδυάζοντας την ομαλή, αβίαστη επιτάχυνση και την εκλεπτυσμένη λειτουργία ενός EV με την καθημερινή άνεση του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Το σύστημα της επόμενης γενιάς έχει ανασχεδιαστεί πλήρως για ακόμα μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου, χαμηλότερες εκπομπές και πιο εκλεπτυσμένη λειτουργία. Το νέο e-POWER θα ομαλοποιήσει περαιτέρω τη μετάβαση από τα ορυκτά καύσιμα προς τις μηδενικές εκπομπές ρύπων. Στην καρδιά του e-POWER βρίσκεται μια μοναδική αρχή που προσφέρει πραγματικά οφέλη για τους πελάτες: ο βενζινοκινητήρας χρησιμοποιείται μόνο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, η οποία διανέμεται απευθείας στον ηλεκτροκινητήρα, καθώς και για τη φόρτιση της μπαταρίας εάν χρειαστεί. Σε αντίθεση με τα παραδοσιακά υβριδικά, δεν υπάρχει περίπλοκο κιβώτιο ταχυτήτων και συμπλέκτης για τον συνδυασμό της ενέργειας από τον βενζινοκινητήρα και τον ηλεκτροκινητήρα για την κίνηση των τροχών, πράγμα που σημαίνει ότι η απόκριση είναι άμεση και η οδήγηση είναι πάντα ομαλή, όπως ακριβώς σε ένα EV. Το τελευταίο Qashqai, εξοπλισμένο με το νέο e-POWER, θα είναι διαθέσιμο στις ευρωπαϊκές αγορές από τον Σεπτέμβριο του 2025. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΜΕΙΩΣΗ ΘΟΡΥΒΟΥ, ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΟΜΠΩΝ Nissan: Νέο e-POWER στο Qashqai ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟΝ ΟΜΙΛΟ VOLVO Ο Lars Stenqvist, μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου του Ομίλου Volvo και επικεφαλής Τεχνολογίας (Chief Technology Officer) του ομίλου, αποφάσισε να αποχωρήσει από την παρούσα του θέση μετά από εννέα χρόνια υπηρεσίας και να συνεχίσει στον όμιλο ως ανώτερο στέλεχος. Τη θέση του θα αναλάβει ο Jens Holtinger, ο οποίος είναι ήδη μέλος του Εκτελεστικού Συμβουλίου και εκτελεστικός αντιπρόεδρος των Λειτουργιών Φορτηγών του Ομίλου (Group Trucks Operations). Ο Lars Stenqvist κατείχε την παρούσα του θέση επί εννέα χρόνια και διαδραμάτισε καθοριστικό ρόλο στη μετάβαση προς πιο βιώσιμες λύσεις μεταφορών. Η αλλαγή θα τεθεί σε ισχύ την 1η Σεπτεμβρίου 2025. KIA EV3: ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΕ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ ΤΙΤΛΟΥΣ Η Kia Corporation ανακοίνωσε ότι το Kia EV3 κέρδισε δύο σημαντικές διακρίσεις στα Βραβεία Autotrader Drivers’ Choice 2025, εξασφαλίζοντας τους κορυφαίους τίτλους «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και «Καλύτερο Mainstream Ηλεκτρικό Αυτοκίνητο». Παλαιότερα γνωστά ως Βραβεία Νέου Αυτοκινήτου Autotrader, τα Βραβεία Επιλογής Οδηγών αναγνωρίζουν 25 κατηγορίες οχημάτων, με τους φιναλίστ και τους νικητές να καθορίζονται από τα πραγματικά σχόλια τα οποία έκαναν πάνω από 225.000 ιδιοκτήτες αυτοκινήτων στο Ηνωμένο Βασίλειο μέσω διαδικτυακής έρευνας. Jens Holtinger

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=