FLEETNEWS #322

26.06.25 #322 14 Η Mercedes-Benz Special Trucks επεκτείνει την γκάμα των οχημάτων μεταφοράς εξοπλισμού Unimog και παρουσιάζει ένα όχημα με ιδιαίτερα χαμηλό ύψος φόρτωσης. Σε συνδυασμό με την πλατφόρμα της Eggers Fahrzeugbau GmbH, το νέο Unimog U 219 Low διαθέτει ύψος κατωφλίου φόρτωσης στο πίσω μέρος κάτω από 1,2 μέτρα. Δηλαδή, το ύψος φόρτωσης είναι περίπου 20 εκατοστά χαμηλότερο σε σχέση με το αντίστοιχο της στάνταρ έκδοσης του Unimog U 219, διευκολύνοντας σημαντικά τη φόρτωση και εκφόρτωση. Αυτό επιτυγχάνεται με τη χαμηλότερη θέση του πλαισίου σε συνδυασμό με τον κατάλληλο συνδυασμό τροχών/ ελαστικών (295/60 R22.5 ή 275/70 R22.5). Η μέγιστη επιτρεπόμενη συνολική μάζα παραμένει αμετάβλητη, έως και 10 τόνους. UNIMOG LOW: ΚΑΙΝΟΤΟΜΟΣ ΠΡΟΤΑΣΗ Ο νέος διευθύνων σύμβουλος της Stellantis, Antonio Filosa, ανακοίνωσε την ηγετική του ομάδα, διατηρώντας στη θέση τους τα περισσότερα κορυφαία στελέχη, με αξιοσημείωτη εξαίρεση τον Maxime Picat, πρώην επικεφαλής του τομέα αγορών και πρώην διευθυντή της περιφέρειας Ευρώπης. Η ηγετική ομάδα περιλαμβάνει 13 μέλη, όπως ανακοίνωσε η Stellantis σε δελτίο Τύπου στις 23 Ιουνίου. Εκτός από τη θέση του διευθύνοντος συμβούλου, ο Filosa θα διατηρήσει και το ρόλο του ως επικεφαλής της περιφέρειας Βόρειας Αμερικής και των αμερικανικών εμπορικών σημάτων (Chrysler, Dodge, Jeep και Ram). Ο οικονομικός διευθυντής (CFO) Doug Ostermann θα αναλάβει επιπλέον την ευθύνη για συγχωνεύσεις, εξαγορές και κοινοπραξίες, ενώ ο Jean-Philippe Imparato θα παραμείνει επικεφαλής της περιφέρειας Ευρώπης και των ευρωπαϊκών εμπορικών σημάτων, με τη Maserati πλέον να υπάγεται σε αυτήν την κατηγορία. Ο Filosa, ιταλικής καταγωγής, ορίστηκε στα τέλη Μαΐου ως διάδοχος του Carlos Tavares, ο οποίος παραιτήθηκε τον Δεκέμβριο, μετά από μια αιφνιδιαστική προειδοποίηση για μείωση κερδών, παρά τα εντυπωσιακά αποτελέσματα των τριών προηγούμενων ετών στη Stellantis, που δημιουργήθηκε το 2021 από τη συγχώνευση των PSA Group και Fiat Chrysler Automobiles. Ο Filosa ανέλαβε επίσημα τα καθήκοντά του στις 23 Ιουνίου. Διαβάστε περισσότερα εδώ ΚΡΑΤΑΕΙ ΙΣΟΡΡΟΠΙΕΣ Ο ANTONIO FILOSA Stellantis: Η νέα ηγετική ομάδα ΕΕ: TA ΠΡΑΣΙΝΑ ΜΟΡΙΑ TOY ΥΔΡΟΓΟΝΟY Με αφορμή την «Εβδομάδα Υδρογόνου» στη Γερμανία, οι ειδικοί επισήμαναν ότι ο μακροπρόθεσμος στόχος στην Ευρώπη είναι τόσο φιλόδοξος όσο και αναγκαίος: μια οικονομία χωρίς εκπομπές CO₂. Για να επιτευχθεί, η πράσινη ηλεκτρική ενέργεια από μόνη της δεν αρκεί - χρειάζονται επίσης πράσινα μόρια. Το υδρογόνο (Η₂) θα διαδραματίσει έτσι καθοριστικό ρόλο. Όχι μόνο στις μεταφορές, αλλά σχεδόν σε όλους τους ενεργοβόρους τομείς. Η ανανεώσιμη ηλεκτρική ενέργεια αποτελεί τη βάση για πολλές εφαρμογές, αλλά ειδικά στην Κεντρική Ευρώπη φτάνει στα όριά της όταν πρόκειται για αποθήκευση, μεταφορά ή ευέλικτη παροχή μεγάλων ποσοτήτων ενέργειας, την κατάλληλη στιγμή και στον σωστό τόπο. Εδώ ακριβώς απελευθερώνεται το δυναμικό του υδρογόνου (και των παραγώγων του): μπορεί να αποθηκευτεί, να διακινηθεί παγκοσμίως και να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους - από τη βιομηχανία και την εφεδρική παραγωγή ρεύματος σε περιόδους χαμηλής ηλιοφάνειας και αιολικής ενέργειας, μέχρι και τις μεταφορές. Και το καλύτερο: Δεν υπάρχει έλλειψη σε ήλιο και άνεμο. Περιοχές με υψηλή ηλιακή ακτινοβολία μπορούν σύντομα να εξελιχθούν σε εξαγωγείς πράσινου υδρογόνου - εφόσον αξιοποιήσουν τη φυσική τους ενέργεια, αντί να αφήνουν τον ήλιο απλώς να θερμαίνει το έδαφος. Antonio Filosa

RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=