26.06.25 #322 12 ΣΤΗ ΣΠΑΝΟΣ Ο ΔΙΟΝ. ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ Ο Διονύσης Παναγόπουλος, υψηλόβαθμο στέλεχος της αγοράς αυτοκινήτου με μακρά και επιτυχημένη πορεία σε μεγάλες επιχειρήσεις, βρίσκεται πλέον στο δυναμικό του Spanos Group. O κ. Παναγόπουλος έχει θητεύσει στο παρελθόν σε υπεύθυνες θέσεις του Ομίλου Σφακιανάκη, ενώ η τωρινή του μετακίνηση σχετίζεται με τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων του ανερχόμενου ομίλου, που δεν περιορίζεται πλέον στη λιανική. Θυμίζουμε ότι πρόσφατα ανακοινώθηκε η ανάληψη της αντιπροσωπίας της Chery, της πρώτης σε εξαγωγές μάρκας της Κίνας. Η Enterprise Rent-A-Car, μία από τις κορυφαίες εταιρείες ενοικίασης οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο, την οποία αντιπροσωπεύει στην Ελλάδα ο Όμιλος Σφακιανάκη, λανσάρει μία νέα ολοκληρωμένη επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο «Ξέρεις το δρόμο», σχεδιασμένη για την ελληνική αγορά. Στόχος της καμπάνιας είναι η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand, μέσω μιας ολοκληρωμένης επικοινωνιακής προσέγγισης, που αναδεικνύει τη θέση της Enterprise Rent-A-Car ως τον αξιόπιστο πάροχο ποιοτικής ενοικίασης οχημάτων, τόσο για ταξιδιώτες αναψυχής όσο και για επαγγελματίες. Η στρατηγική εστιάζει στην ενδυνάμωση της σχέσης με το κοινό μέσα από στοχευμένες και πολυκαναλικές ενέργειες, οι οποίες βασίζονται στην υπόσχεση της μάρκας: να προσφέρει κάθε φορά ένα εύκολο, ασφαλές και απροβλημάτιστο ταξίδι, με γνώμονα τις εξατομικευμένες ανάγκες μετακίνησης. Βασικοί άξονες της καμπάνιας περιλαμβάνουν: Ολοκληρωμένη πολυκαναλική στρατηγική με παρουσία σε YouTube, Meta, LinkedIn, Google Ads, Teads, Glomex και First View Ηχητικά διαφημιστικά σποτ σε podcasts και μουσικές πλατφόρμες, ενισχύοντας την ηχητική ταυτότητα της καμπάνιας Στοχευμένα μηνύματα προς το B2B κοινό, χρήστες Van και ταξιδιώτες αναψυχής. Διαβάστε περισσότερα εδώ ENTERPRISE RENT-A-CAR GREECE Νέα καμπάνια «Ξέρεις το δρόμο» LASSA REVOLA: ΓΙΑ ΥΒΡΙΔΙΚΑ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΙΚΑ Η Lassa παρουσιάζει το νέο της προϊόν Revola στην κατηγορία ελαστικών για προσανατολισμένα στην άνεση επιβατικά οχήματα. Αναπτύχθηκε με την τεχνολογία NextGen της εταιρείας και αποτελεί το πρώτο ελαστικό της μάρκας που είναι συμβατό για υβριδικά και ηλεκτρικά οχήματα. Το Revola ξεχωρίζει ως ένα ευέλικτο και σύγχρονο ελαστικό, σχεδιασμένο για να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες και προσδοκίες της αγοράς ηλεκτρικών οχημάτων. Βασίζεται στη βαθιά τεχνογνωσία και τις R&D μελέτες των μηχανικών της Brisa. Η Lassa, με κάθε νέο προϊόν που παρουσιάζει, θέτει τον πήχυ ακόμη ψηλότερα, επιδεικνύοντας τις δυνατότητές της στον τομέα της Έρευνας & Εξέλιξης (R&D) και της παραγωγής, ενισχυμένες με προηγμένες, έξυπνες τεχνολογίες που ενσωματώνονται στα νέα της ελαστικά. Ο διευθυντής Διεθνών Αγορών της Brisa, Kemal Yılmaz, τόνισε ότι με το επαναστατικό Revola άνοιξαν νέοι ορίζοντες στον κλάδο, και δήλωσε: «Αν κοιτάξουμε προς το μέλλον της αυτοκινητοβιομηχανίας, τα συνδεδεμένα οχήματα, η αυτόνομη οδήγηση και η ηλεκτροκίνηση βρίσκονται πλέον στο επίκεντρο. Εκτιμούμε ότι αυτή η μετάβαση θα έχει γενικευθεί έως το 2030 και ότι μέχρι το 2050 όλες οι σχετικές διαδικασίες θα έχουν ενσωματωθεί πλήρως. Είμαστε ουσιαστικά έτοιμοι για αυτόν το μετασχηματισμό από κάθε άποψη. Λαμβάνοντας υπόψη τον ταχέως αναπτυσσόμενο στόλο ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων, στόχος μας είναι κάθε προϊόν που διαθέτουμε στην αγορά με την επωνυμία Lassa να είναι πλήρως συμβατό με αυτά τα οχήματα». Τα ελαστικά Lassa εισάγονται και διανέμονται επίσημα στην Ελλάδα από την Θεοχαράκης Α.Ε., μέσω ενός μεγάλου και ισχυρού δικτύου επιλεγμένων συνεργατών. Διονύσης Παναγόπουλος
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=