19.06.25 #320 8 GENESIS: ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΠΕΚΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ Η Genesis Motor Europe αποκάλυψε τα σχέδιά της για είσοδο σε τέσσερις νέες ευρωπαϊκές αγορές, σηματοδοτώντας ένα τολμηρό νέο κεφάλαιο στη στρατηγική επέκτασή της στην περιοχή και ενισχύοντας την υφιστάμενη παρουσία της στη Γερμανία, την Ελβετία και το Ηνωμένο Βασίλειο. Η ανακοίνωση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του 24ωρου αγώνα του Le Mans. Η Genesis θα δημιουργήσει παρουσία στη Γαλλία, την Ισπανία και την Ολλανδία, με τις πρώτες παραδόσεις οχημάτων σε πελάτες να αναμένονται στις αρχές του 2026. Από την είσοδό της στην ευρωπαϊκή αγορά το 2021, η Genesis έχει ηγηθεί στον τομέα της premium ηλεκτροκίνησης, προσφέροντας προηγμένες τεχνολογίες, έξυπνα χαρακτηριστικά για τον πελάτη και τολμηρό, ξεχωριστό σχεδιασμό, εμπνευσμένο από τη σχεδιαστική φιλοσοφία «Athletic Elegance» και τη ζωντανή κορεατική κουλτούρα Ο πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ ακύρωσε επίσημα τον ιστορικό κανονισμό της Καλιφόρνια που απαγόρευε την πώληση νέων βενζινοκίνητων οχημάτων από το 2035. Προ ημερών υπέγραψε διάταγμα που ουσιαστικά καταργεί την πολυετή εξουσία της Καλιφόρνια να ορίζει τα δικά της πρότυπα εκπομπών ρύπων στα οχήματα - εξουσία που διατηρούσε από το 1970 βάσει του Νόμου για Καθαρό Αέρα (Clean Air Act). Η Καλιφόρνια είχε πρωτοστατήσει στη θέσπιση αυστηρών προτύπων εκπομπών, πέρα από τις ομοσπονδιακές απαιτήσεις, με αρκετές άλλες πολιτείες να την ακολουθούν. Όπως ανέφερε το Bloomberg, περιβαλλοντικές οργανώσεις καταδίκασαν την απόφαση, υποστηρίζοντας ότι θα επιβραδύνει την πρόοδο προς τους κλιματικούς στόχους και θα αυξήσει το κόστος για τους καταναλωτές. «Η επίθεση της διοίκησης Τραμπ στον καθαρό αέρα και τα καθαρά οχήματα εξυπηρετεί μόνο τη βιομηχανία ορυκτών καυσίμων, αφήνοντας τους Αμερικανούς να πληρώνουν το λογαριασμό με υψηλότερο κόστος καυσίμων, περιορισμένες επιλογές και περισσότερη ρύπανση», δήλωσε η Κάθριν Γκαρσία, διευθύντρια του προγράμματος Clean Transportation for All του Sierra Club. Από την άλλη πλευρά, οι αυτοκινητοβιομηχανίες χαιρέτισαν την κίνηση, εκφράζοντας την υποστήριξή τους στην κατάργηση μιας υποχρέωσης που θεωρούσαν ανεφάρμοστη και υπερβολικά δαπανηρή. Σε δήλωσή της, η Toyota ανέφερε ότι «μια αγορά καθοδηγούμενη από τους καταναλωτές με ένα ενιαίο εθνικό πρότυπο εκπομπών θα φέρει μεγαλύτερη σταθερότητα και υγιή ανταγωνισμό στον κλάδο». Διαβάστε περισσότερα εδώ ΚΑΛΙΦΟΡΝΙΑ 2035 - ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΡΑΜΠ Άρση απαγόρευσης πώλησης βενζινοκίνητων Η Jaguar Land Rover αναθεώρησε προς τα κάτω την πρόβλεψη για το λειτουργικό της περιθώριο (EBIT) για το οικονομικό έτος 2026, από 10% σε 5%-7%, εν μέσω αβεβαιότητας στη διεθνή αυτοκινητοβιομηχανία, καθώς πλησιάζει η επιβολή δασμών από τις ΗΠΑ. Η νέα πρόβλεψη είναι χαμηλότερη και από το περιθώριο 8,5% που κατέγραψε η εταιρεία στο προηγούμενο οικονομικό έτος, το οποίο έληξε την 31η Μαρτίου. Η αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε στις 16 Ιουνίου ότι αναμένει σχεδόν μηδενικές ελεύθερες ταμειακές ροές για το οικονομικό έτος 2026. Η JLR, η οποία αντλεί πάνω από το ένα τέταρτο των πωλήσεών της από την αγορά των ΗΠΑ, είχε προσωρινά διακόψει τις αποστολές προς τη χώρα μετά την απόφαση του προέδρου Ντόναλντ Τραμπ να επιβάλει δασμό 25% σε όλα τα οχήματα που κατασκευάζονται στο εξωτερικό και πωλούνται στη δεύτερη μεγαλύτερη αγορά αυτοκινήτων παγκοσμίως. Η εταιρεία δήλωσε ότι εξετάζει αναπροσαρμογές τιμών στις ΗΠΑ, για να μετριάσει τον αντίκτυπο των δασμών. JLR: ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΒΛΕΨΗΣ ΕΒΙΤ ΓΙΑ 2026
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=