FLEETNEWS #32
24.06.19 #32 7 Η ZF Friedrichshafen παρουσίασε το πρώτο σύστημα εξωτερικών πλευρι- κών αερόσακων πρoσυγκρούσεως, το οποίο μειώνει τη σοβαρότητα τραυματισμού των επιβατών κατά 40% σε πλευρικές συγκρούσεις. Ο εξωτερικός αερόσακος αναπτύσ- σεται σε χιλιοστά του δευτερολέ- πτου πριν από μια σύγκρουση, για να προσφέρει μια πρόσθετη ζώνη απορρόφησης πρόσκρουσης, η οποία μπορεί να σώσει ζωές και να μειώσει τη σοβαρότητα τραυματι- σμού των επιβατών. Για να καταστεί αυτό δυνατόν, η ZF έχει διασυνδέσει τους αερόσακους με τα συστήματα αισθητήρων του οχήματος και έχει αναπτύξει αλγόριθμους που είναι σε θέση να προσδιορίσουν εάν επίκειται σύγκρουση και να αποφασίσουν εάν θα ανοίξουν ή όχι τον αερόσακο. Σε περίπτωση πλευρικής σύγκρου- σης, οι επιβάτες στην πλευρά της πρόσκρουσης κινδυνεύουν ιδιαίτερα με σοβαρούς τραυματισμούς στην περιοχή του θώρακα, εάν η καμπίνα επιβατών παραμορφωθεί σοβαρά. Το σύστημα ασφαλείας προ σύγκρου- σης ZF μπορεί να μειώσει τη διείσδυ- ση του εισερχόμενου οχήματος έως και κατά 30%, συμβάλλοντας έτσι στη σημαντική μείωση του κινδύνου τραυματισμού των επιβατών. Οι πληροφορίες σχετικά με την πρόβλεψη μιας αναπόφευκτης σύ- γκρουσης συμβάλλουν επίσης στην περαιτέρω βελτίωση της αποτελε- σματικότητας της καθιερωμένης και τυποποιημένης τεχνολογίας ασφαλείας. Για παράδειγμα, ο Active Control Retractor ACR8 (προεντα- τήρας ζώνης ασφαλείας) μπορεί να προειδοποιήσει τους επιβάτες ή να τους βοηθήσει να λάβουν ασφα- λή στάση στα κρίσιμα κλάσματα του δευτερολέπτου πριν από τη σύ- γκρουση. Αυτός ο νέος εξωτερικός πλευρικός αερόσακος βρίσκεται ακό- μα σε φάση ανάπτυξης. ΑΠΟ ΤΗΝ ZF FRIEDRICHSHAFEN Έρχεται ο εξωτερικός πλευρικός αερόσακος
Made with FlippingBook
RkJQdWJsaXNoZXIy ODAxNzc=